greekrenaultnews
Φόρτωση...

9 μυστικά για το μελλοντικό Renault Twingo

1 - Το μελλοντικό Twingo θα διατίθεται μόνο με 5-πόρτες " Έπρεπε να κάνουμε μια επιλογή," λένε στη Renault. Για το μελλοντικό Tw...

1 - Το μελλοντικό Twingo θα διατίθεται μόνο με 5-πόρτες
" Έπρεπε να κάνουμε μια επιλογή," λένε στη Renault. Για το μελλοντικό Twingo, λέμε όχι στις 3 πόρτες, και επιλέγουν(?) μόνο 5 πόρτες, ενάντια σε όλες τις πιθανότητες. Μια λογική απόφαση για την άνοδο αυτού του τύπου του αμαξώματος στην αγορά. Η συμμαχία PSA/Toyota, ειδικότερα, έχει επιλέξει να διατηρήσει την επιλογή μεταξύ των 3 και 5 πόρτες για τους αντικαταστατες των Citroen C1, Peugeot 107 και Toyota Aygo, που αναμένονται το 2014. Το Twingo παίρνει στοιχεία από τα ZOE και Clio IV: ένα κλασικό χερούλι της πόρτας εμπρός και ένα κρυμμενο στο στυλ του νέου Clio.

2 - Το αυτοκίνητο θα ειναι κοντά κατά 90% στο Concept
Αυτό έχει επιβεβαιωθεί, τα δύο πρωτότυπα με πρώτο το "Z28" δίνει μια πολύ ακριβή ιδέα για το ύφος του Twingo III. Εάν το πρώτο (ανακοινώθηκε στις 8 Απριλίου στο Μιλάνο) μας έδειξε την ηλεκτροκίνηση και τις πέντε πόρτες, το δεύτερο ( "Run" στις 24 Μαΐου) μας δείχνει τις σπορ τάσεις του Twingo III και ως εκ τούτου το πρόγραμμα προσαρμογής. Ειδικότερα, η βασική έκδοση θα κρατήσει πολλά χαρακτηριστικά: τα χαρακτηριστικα σε στυλ R5 Turbo όπως τα πίσω φώτα και το πίσω παρμπρίζ, θα παραμείνουν 100%. Στο μπροστινό μέρος, θα μείνει κυρίως το πρόσωπο του Twin'Z, το οποίο τονίζεται από τους δύο κύριους στρογγυλούς προβολείς, σε στυλ R5.

3 - Η πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθει σε τρία μοντέλα
H Daimler, η οποία προσπάθησε να αυξήσει την κερδοφορία της Smart και να αναδιατάξει την γκάμα, με την πλατφόρμα "Edison", να ειναι το τέλειο εργαλείο τεχνικής βάσης για τα μικρά αυτοκίνητα και για τους δύο κατασκευαστές, όπου ξεκίνησε το 2010. Ο σχεδιασμός της πλατφόρμας και του κινητήρα στο πίσω μέρος ειναι αποκλειστική δουλειά της Renault, η οποία έπρεπε να λάβει υπόψη τόσο τις δικές της προδιαγραφές, όσο και της Smart. Αυτό εξηγεί και το πρωτότυπο Smart Fortwo III, με βάση το Twingo II που είδαμε κατά καιρούς σε δοκιμές. Το μελλοντικό Twingo θα κατασκευαζεται στο Novo Mesto της Σλοβενίας, όπου κατασκευάζεται σήμερα το Twingo II και το Smart Four το οποίο θα στοχεύσει άμεσα την μικρομεσαία premium κατηγορία (Fiat 500, Opel Adam, Mini). Edison: "καμία ορατή συνιστώσα δεν θα πρέπει να είναι κοινή για τις Renault και Smart" επιβεβαιώνει η Renault.

4 - Με τον κινητήρα στο πίσω μέρος θα φέρει επανάσταση στην αρχιτεκτονική του εσωτερικού
Το Twingo III επομένως θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα που τροφοδοτείται με τον κινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος και πάνω από τον άξονα. Για τον επιβάτη, είναι μια επανάσταση, επειδή συνεπάγεται μικρότερο μπροστινό άκρο, επανασχεδιασμένο και καλύτερη χρήση του διαθέσιμου μήκους (περίπου 3,60 m), συμπεριλαμβανομένου ενός σημαντικά αυξημένου μεταξονίου. Το Modularity θα εξακολουθεί να είναι σχετικά απλό: σύμφωνα με πηγές, θα μπορούσε να υπάρχει μια επιλογή, ανάλογα με την έκδοση, μεταξύ ενός σταθερού διθέσιο καθίσματος και δύο ατομικά καθίσματα ρυθμιζόμενα, όπως η τρέχουσα γενιά Twingo ... όπως το Citroën C2. Το πρότζεκτ θα μπορούσε να μας εκπλήξει με το πιο καινοτόμο εσωτερικό, δίνοντας μας μια υπέροχη αίσθηση του χώρου.

5 - Η αντιληπτή ποιότητα θα είναι καλύτερη από ό,τι στο νέο Clio
Εαν το Clio IV άρχισε δυναμικά, χάρη στο σχεδιασμό του αλλα και την ποιότητα που διαθέτει, αναφέρθηκε σχολαστικά από τον Τύπο (σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά) η ποιότητα εσωτερικά. Εσωτερικά, αναφέρεται στο γεγονός ότι οι πελάτες δεν εκτιμούν την προσοχή που έχει δοθεί. Η Renault πρόκειται να κάνει προσαρμογές στην δεύτερη φάση του Clio (ένα μικρο restyling αναμένεται τέλος του 2015), αλλά και την άνοιξη του 2014 με το Twingo III, να είναι λίγο πιο προσεκτικοί στο θέμα των πλαστικών τους.

6 - Ο τρικύλινδρος βενζίνης θα είναι διαθέσιμος σε διαφορετικές εκδόσεις
Ο τελευταίος 0,9 λίτρων της Renault θα είναι η «ναυαρχίδα» των κινητήρων του Twingo III. Θα επωφεληθεί από Stop & Start και συστηματικά λιγότερο από 90 γραμμάρια εκπομπών CO2 ανά χιλιόμετρο.

7 - Η ηλεκτρική έκδοση επιβεβαιώθηκε
Πιο προσιτό από το Zoe, η ηλεκτρική έκδοση του Twingo III θα επωφεληθεί από τη νέα πλατφόρμα, που έχει προγραμματιστεί για τα δύο Renault και Smart. Ενώ το Twingo III πιθανόν να ξεκίνησε το Μάρτιο του 2014, η έκδοση ZE θα έχει ένα ασταθές ξεκίνημα μεταξύ 6 μηνών και ένα χρόνο μετά. Φαίνεται ότι η Renault θα το έχει ήδη στο περίπτερο της στο επόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Τεχνικά απλούστερο από ό,τι το ευέλικτο Zoe, το Twingo ZE θα απαιτεί λιγότερη αυτονομία. Η σχεδίαση του θα έχει σαφώς διαφορές, χάρη σε ένα νέο μπροστινό προφυλακτήρα με συγκεκριμένο σχεδιασμό.

8 - Οι επιλογές θα είναι πολύ πλούσιες
Με το Twingo III, η Renault θέλει να αντιμετωπίσει την αγορά των μικρών premium Adam Opel και Fiat 500. Οι προσπάθειες που έχουν τεθεί σε ισχύ από την αναδιαμόρφωση της τρέχουσας γενιάς Twingo θα συνεχιστούν με πολλά πολύχρωμα πακέτα όπως αυτοκόλλητα και διάφορα φινιρίσματα στο εσωτερικό. Σύμφωνα με τις πηγές, μερικά σχέδια θα ειναι «ρετρό» και θα προσφέρουν ένα στυλ Renault 5.

9 - Θα συνυπάρχει με την τρέχουσα γενιά Twingo για αρκετούς μήνες
Το σλοβένικο εργοστάσιο της Renault Novo Mesto θα συνεχίσει να κατασκευάζει το Twingo II μαζί με την νέα γενιά. Το Twingo II θα είναι η πιο προσιτή προσφορά της Renault, και ίσως να διατηρήσει την κατώτατη τιμή των €7.990, με την νέα γενιά να ειναι τουλάχιστον 1.000 ευρώ παραπάνω. Μία παρόμοια στρατηγική με τα Clio IV / Clio III που μετονομάστηκε σε Collection, ειναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα της βιομηχανικής βελτιστοποίησης. Η Renault εργάζεται επίσης πάνω σε σε ένα μικρό Dacia με ντεμπούτο το 2015, κάτω από τα 6000 ευρώ. Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία ...

ΠΗΓΗ:caradisiac.com
Twingo 8061135047244256588

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item

Renault News

Ενημερωθειτε μεσω Email

Τυχαια Αρθρα

Flickr Photos