greekrenaultnews
Φόρτωση...

Συνέντευξη με τον Carlos Tavares - Μιλάει για το Twin'Run, και για ενδεχόμενη επιστροφή της Renault στην F1

Carlos Tavares, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault. Ερ: Η επιστροφή της Renault στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, το οφείλουμε σε σας, κ. Tavares;...

Carlos Tavares, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault.

Ερ: Η επιστροφή της Renault στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, το οφείλουμε σε σας, κ. Tavares;

CT: Όχι, το οφείλουμε στη Renault! Είμαι απλά ένας παθιασμένος "καταλύτης" και αυτό το πάθος το έφερα για να βοηθήσω, και δεν διεκδικώ τίποτα παραπάνω. Είναι κυρίως το εμπορικό σήμα, είναι ιερά αυτοκίνητα, ελκυστικά, και δεν γίνεται να μην προσπαθούμε να κάνουμε αξιόλογα αυτοκίνητα. Η ιδέα είναι ούτως ή άλλως για να δώσει στην πραγματικότητα αυτό που είπαμε στο Paris Motor Show, ότι "Renault is back on products". Θα μας πάρει 5-6 χρόνια, αλλά είμαστε σε πολύ καλό δρόμο.

Ερ: Και σε όλα αυτά, πρέπει να πείσουμε και τον «άλλον» Carlos (Ghosn);

CT: Ξέρετε, ο Carlos Ghosn δεν είναι σε αντίθεση με αυτά που κάνουμε. Μας αφήνει ελεύθερους, και ήταν ο μόνος δρόμος για να πάμε προς τα εμπρός από την πλευρά μας.

Ερ: Παρουσιάσατε ένα concpet με την ονομασία Twin'Run. Το "Twin" για το Twingo. Και το Run;

CT: Ω, το Run ... Πρέπει να πούμε ότι το Twin'Run είναι ένα concept car, όχι ένα εκθεσιακό αυτοκίνητο. Είναι μια υφολογική έκφραση ενός ευέλικτου αστικού οχήματος, κλείνοντας το μάτι στα Clio V6 και R5 Turbo, το οποίο δείχνει ουσιαστικά την ικανότητά μας να εκπλήσουμε και όχι να κάνουμε άλλο ένα αυτοκίνητο της "μάζας". Τέλος πάντων, το Twingo III θα ικανοποιήσει τους πελάτες άνδρες και γυναίκες σε ένα ενιαίο προϊόν.

Ερ: Ένα προϊόν που θα έχει μόνο 5 πόρτες;

CT: Δεν θα το έλεγα αυτό.

Ερ: Το Twin'Run, αν καταλάβαμε θα μπει στην παραγωγή, αυτό δεν εμποδίζει να πάρει ένα "άρωμα" από Abarth. Θα μπορούσε να κάνει ντουέτο με το Fiat Abarth 500 ...

CT: Τίποτα δεν είναι αδύνατο, αλλά θα πρέπει να το φανταστούμε σε περίπου 7 χρόνια.

Ερ: ο κινητήρας είναι ένας V6 με 320 άλογα; Γιατί προτιμήσατε αυτόν τον κινητήρα σε σχέση με κάποιον άλλον;

CT: Με την Renault Sport, έχουμε έναν πραγματικό επαγγελματία, ο οποίος ειδικεύεται στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Προτιμήσαμε λοιπόν να τους εμπιστευόμαστε, όπως κάνουμε πάντα.

Ερ: Τα ονόματα των εταίρων παρουσιαζονται στο αυτοκίνητο. Είναι σπάνιο αυτό!

CT: Και γιατί όχι; Τίποτα δεν πρέπει να απαγορεύεται ξέρετε, η Renault είναι τώρα ανοικτή και συνεργατική, θα συγκεντρώσει τα ταλέντα και την τεχνογνωσία.

Ερ.: Γιατί επέλεξατε τον jean ragnotti ως τον οδηγό που θα κάνει τις προσαρμογές στο Twin'Run;

CT: Ο jean, είναι ένα ταλέντο, με φιλικότητα, και επαγγελματισμό ανά πάσα στιγμή ... Κατά μία έννοια, είναι σαν την Renault!

Ερ: Επιστρέφουμε στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, όλοι γνωρίζουμε ότι η Renault οργιάζει στο πλαίσιο του ρόλου της ως κινητήρια δύναμη. Με την αλλαγή του τεχνικού διευθυντή της Caterham (μέλος της Renault για αρκετά χρόνια) μήπως θα σας έβαζε νέες ιδέες;

CT: Ο Cyril Abiteboul μόλις έγινε Διευθυντής της Caterham F1 Team και μάλιστα με εμπειρία από την πρώην ομάδα της Renault F1. Ωστόσο, δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, δεν υπάρχει προγραμματισμένη επιστροφή της Renault στην Formula 1: θα πρέπει να είμαστε με αυτό που κάνουμε καλύτερα, τους κινητήρες. Για να επενδύσεις σήμερα σε κάτι παραπάνω (πλαίσιο) σε περιόδους κρίσης, δεν είναι ρεαλιστικό καθόλου.

Ερ: Τελευταία ερώτηση σχετικά με την Formula 1, η Racing Red Bull, με την οποία είστε τρεις φορές Παγκόσμιοι Πρωταθλητές, έγινε "Infiniti Red Bull Racing" και όχι "Red Bull Racing-Renault." Αυτό δεν σας σοκάρει;

CT: Δεν έχω να αναφέρω κάτι σχετικά με αυτό, ρωτήστε την Red Bull. Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι η Infiniti πληρώνει για να εμφανιστεί στα αυτοκίνητα της Red Bull, και η Red Bull πληρώνει τους κινητήρες μας.

ΠΗΓΗ/Photo:blogautomobile.fr

Twin'Run 606200279507365149

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item