greekrenaultnews
Φόρτωση...

Renault - Ο νέος κινητήρας F1 πλησιάζει την αεροδιαστημική τεχνολογία

Η Renault ήταν στην πρώτη γραμμή της τελευταίας turbo εποχή της F1, οδηγώντας την F1 με την εισαγωγή ενός 1.5-λίτρων υπερτροφοδοτούμενο κιν...

Η Renault ήταν στην πρώτη γραμμή της τελευταίας turbo εποχή της F1, οδηγώντας την F1 με την εισαγωγή ενός 1.5-λίτρων υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα το 1977 σε μια εποχή που όλες οι άλλες ομάδες χρησιμοποιούσαν συνήθως ατμοσφαιρικές μονάδες ισχύος.

Μέσα σε λίγα χρόνια η F1 αξιοποίησε την τεράστια δύναμη των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων και η Renault κέρδισε μια σειρά από αγώνες, αν και δεν κατάφεραν να πάρουν ένα πρωτάθλημα.

Τα Turbo τέθηκαν εκτός κανονισμών στα τέλη του 1988, αλλά επιστρέφουν στην F1 25 χρόνια μετά. Ο Διευθυντής δοκιμών και ανάπτυξης της Renault Jean-Pierre Menrath, που εργάστηκε για τον τότε Renault turbo κινητήρα του 1977, εξήγησε πώς η τεχνολογία έχει προχωρήσει από τότε:

"Η μεγάλη διαφορά, βέβαια, και η μεγαλύτερη τεχνολογική εξέλιξη του νέου κινητήρα, είναι στα ηλεκτρονικά», είπε. «Έχουμε ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με τους διανομείς και ανάφλεξης, που δεν είναι πλέον σε χρήση σήμερα. Το σύστημα ψεκασμού καυσίμου δεν γίνεται ηλεκτρονικά. "

"Και όσον αφορά το σχεδιασμό, τα σύγχρονα εργαλεία προσομοίωσης δεν υπήρχαν τότε, ούτε όλα τα συστήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών και λογισμικών που χρησιμοποιουνται για το σχεδιασμό των κινητήρων που ειναι πιο αποτελεσματικά και την παρακολουθηση της απόδοσή τους με μεγαλύτερη ακρίβεια.

"Δεν υπήρχε τηλεμετρία, δεν υπήρχε απόκτηση δεδομένων. Για την ιστορία, ο οδηγός θα μπορούσε να μεταβάλει την πίεση του τούρμπο.

"Σήμερα, η τεχνολογία κινητήρων είναι πολύ πιο αποτελεσματική. Είμαστε πολύ κοντά με τα πολύπλοκα συστήματα που χρησιμοποιούνται στην αεροδιαστημική τεχνολογια. "

Όμως προς το τέλος της ανάπτυξης των παλαιών turbo κινητήρων Renault είδαμε κάποια αστρονομικά νούμερα: "Από τους 520/530bhp το 1979 σε πάνω από 1.000 bhp σε διάστημα πέντε ετών"

"Στο τέλος του 1986, είχαμε έναν κινητήρα που ήταν σε θέση να αναπτύξει έως και 1.200 ίππους, χάρη στη χρήση νέων υπερσυμπιεστών, με ένα νέο σχέδιο. Στην αρχή, προορίζονταν να χρησιμοποιηθούν σε μεγάλο υψόμετρο και στο τέλος, στο επίπεδο της θάλασσας, που παράγουν εξαιρετικές επιδόσεις. Δυστυχώς, ο κινητήρας κράτησε μόνο τρεις γύρους! "

Ο νέος Turbo κινητήρας της Renault ονομάστηκε Energy F1, και θα παράγει περίπου 600bhp με περαιτέρω 160bhp να προέρχονται από τα ηλεκτρικά συστήματα ανάκτησης ενέργειας.


ΠΗΓΗ:motorsportstalk.nbcsports.com
Turbo 9041481782366720743

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item