greekrenaultnews
Φόρτωση...

Η Renault σκέφτεται την είσοδο στο Le Mans (LMP1) με τον νέο V6 κινητήρα της

Η Renault δεν απέκλεισε την παροχή του κινητήρα F1 του 2014 σε ομάδες LMP1 κάτω από το όνομα Alpine στο μέλλον. Ο διευθύνων σύμβουλος της Re...

Η Renault δεν απέκλεισε την παροχή του κινητήρα F1 του 2014 σε ομάδες LMP1 κάτω από το όνομα Alpine στο μέλλον. Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Carlos Tavares αποκάλυψε ότι είναι ανοιχτή στην ιδέα του νέου υπερτροφοδοτούμενου 1.6-λίτρων V6 να γίνει η βάση ενός σπορ αυτοκινήτου αφού το έχει αποδειχθεί η F1.

Παράλληλα, τόνισε ότι ο σπορ κατασκευαστής που ανήκει στην Renault, με το οποίο έκανε μια χαμηλών τόνων επιστροφή στους αγώνες με μια συμφωνία στην κατηγορία LMP2 το τρέχον έτος, δεν θα κάνει προσπάθεια στην μεγάλη κατηγορία, σε μια προσπάθεια να δώσει συνέχεια στο 1978 και την νίκη της στις 24 ώρες του Le Mans.

"Δεν θα κατασκευασουμε πρωτότυπο κατηγορίας LMP1. Δεν είναι σύμφωνο με το πνεύμα της Alpine», είπε. "Η Alpine ήταν πάντα Δαυίδ εναντίον Γολιάθ.

"Το μόνο πράγμα που θα μελετήσουμε στην κατηγορία LMP1 ειναι να προμηθεύσουμε ένα παράγωγο του κινητήρα Formula 1 μας  σε ομάδες LMP1. Με τους περιορισμούς στην F1, οι κινητήρες θα πρέπει να κάνουν 5000 χιλιόμετρα [μεταξύ ανακατασκευων], τα οποία είναι πολύ κοντά στα χιλιόμετρα που πρέπει να κάνει στο Le Mans. "

Ο Tavares αποκάλυψε ότι έχει ήδη προσεγγιστεί σχετικά με τη χρήση του κινητήρα της Renault F1 στους αγώνες σπορ αυτοκινήτων.

"Σίγουρα, μερικοί άνθρωποι έχουν έρθει να συζητούσε για αυτό, γιατί ξέρουν ότι είμαι οπαδός του μηχανοκίνητου αθλητισμού», συνέχισε.

"Θα εξετάσουμε όταν θα έχουμε ένα ανταγωνιστικό κινητήρα F1 το 2014/15. Δεν βλέπω τίποτα να συμβαίνει με αυτόν τον κινητήρα σε αγώνες αντοχής πριν από το 2016."

Αυτό θα συμπέσει με μια πιο στρατηγική προσέγγιση μέσω της επιστροφής της Alpine στο μηχανοκίνητο αθλητισμό κατά το έτος καθώς το νέο σπορ αυτοκινητο της, που θα αναπτυχθεί από κοινού με την Caterham, αναμένεται να βγει στην αγορά.

"Αν τα σπορ πρωτότυπα είναι μια επιτυχία μετά το 2016, θα δείτε μια μετάβαση από μια ευκαιριακή προσέγγιση σε μια πιο στρατηγικής σημασίας," εξήγησε ο Tavares.

Η Alpine φέτος στηρίχθηκε από την ομάδα Signatech LMP2, η οποία τερμάτισε ένατη στην κατηγορία της το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Η Caterham έκανε επίσης μια κοινοπραξία εταίρων στο Le Mans και είναι πιθανό να συνεχίσει να το κάνει στο ELMS με τη δική της συμφωνία branding με την ομάδα Greaves Zytek.

Ο Tavares είπε ότι δεν υπάρχει σύγκρουση εδώ και εξήγησε ότι οι δύο μάρκες θα είναι ελεύθερες να αγωνιστούν ενάντια η μια στην άλλη με τα επικείμενα σπορ αυτοκίνητα τους στην αρένα των GT.

«Η κοινή επιχείρηση θα πρέπει να επικεντρωθεί στη μηχανική και την κατασκευή", εξήγησε.

"Αν η Alpine και η Caterham θέλουν να προωθήσουν το αυτοκίνητό τους στον ίδιο χώρο,αυτό δεν με ενοχλεί. Θα υπάρξουν σημαντικές διαφορές μεταξύ των δύο αυτοκινήτων." 

ΠΗΓΗ:autosport.com

Renault Sport F1 5997194437354637812

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item