greekrenaultnews
Φόρτωση...

Συνέντευξη με τον Εμπορικό Διευθυντή της Renault

Σε συνέντευξη του στο THE ECONOMIST (16/06/13) ο Jerome Stoll, world commercial director της Renault, είπε ότι η εταιρεία βρίσκεται στη δια...

Σε συνέντευξη του στο THE ECONOMIST (16/06/13) ο Jerome Stoll, world commercial director της Renault, είπε ότι η εταιρεία βρίσκεται στη διαδικασία ανανέωσης της γκάμας της, το οποίο είναι το κύριο πλεονέκτημά της σήμερα. Τόνισε ότι οι κινητήριες δυνάμεις της ανάπτυξης του ομίλου κατοικούν στη διεθνή αγορά και η στρατηγική της Renault "είναι να επικεντρωθεί σε στρατηγικές αγορές για να μην διαλυθεί." Η πρώτη φάση αυτού του σχεδίου ήταν να "επιτεθεί" στην Βραζιλία, τη Ρωσία και την Ινδία αγορές όπου η Renault έχει ολοκληρώσει την "απογείωση" της. "Μετά τη νέα αύξηση είναι προφανές οι αγορές της Κίνα και της Αφρικής», λέει.

Ο κ. Stoll δείχνει επίσης ότι η Renault σκοπεύει να «κινηθεί upmarket, με το λανσάρισμα μιας premium μάρκας που θα ονομάζεται Initial Paris." "Έτσι θα γυρίσουμε και πάλι στα premium, αλλά δεν θα γίνει όπως στο παρελθόν. Έχουμε την πρόθεση να οικοδομήσουμε έναν "κράχτη" γύρω από αυτή την ιδέα», λέει.

Ο κ. Stoll, τέλος, είπε ότι η Dacia αντιπροσωπεύει τώρα το 14% των παγκόσμιων πωλήσεων της Renault, αλλά η "πλατφόρμα M0 πάνω στην οποία είναι προσαρμοσμένα τα Dacia αντιπροσωπεύει σχεδόν το 36% των πωλήσεων της Renault, καθώς υπάρχουν οχήματα με σήματα Renault τα οποία είναι τοποθετημένα στην ίδια πλατφόρμα, αλλά με διαφορετικά χαρακτηριστικά. "

"Πρόκειται σαφώς για μια σειρά προϊόντων που έχουν γίνει πραγματική επιτυχία. Η γκάμα Dacia έφτασε σε ένα ευρωπαϊκό πλαίσιο με την κατάσταση της κρίσης να δικαιολογήσει αυτό το είδος του προϊόντος. Σήμερα, υπάρχει μια λογική αγοράστε έξυπνα, και έξυπνο είναι να έχετε ένα όχημα που πληροί όλες τις ανάγκες της κινητικότητας », λέει.

Photo:vosgesmatin.fr
renault 4860832331983370399

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item