greekrenaultnews
Φόρτωση...

Το Αφεντικό της Renault αναμένει τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων να διπλασιαστουν

Η Renault παραμένει προσηλωμένη στα ηλεκτρικά οχήματα, σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της Renault Carlos Tavares - και η εταιρεία αναμένε...

Η Renault παραμένει προσηλωμένη στα ηλεκτρικά οχήματα, σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της Renault Carlos Tavares - και η εταιρεία αναμένει τις παγκόσμιες πωλήσεις EV της σε περισσότερο από το διπλάσιο σε 36.000 μονάδες το τρέχον έτος.

Από τον Οκτώβριο του 2011 - όταν η ηλεκτρική γκάμα της Renault ξεκίνησε με το σεντάν Fluence και το Kangoo Van - και μέχρι το τέλος του περασμένου έτους, πάνω από 18.000 EVs πωλήθηκαν από τη γαλλική επιχείρηση.

«Είμαστε οι ηγέτες στις EV πωλήσεις και έχουμε την πρόθεση να μείνει έτσι», είπε ο Tavares. «Είμαστε ο μόνος κατασκευαστής με τέσσερα μοντέλα EV. Το Ευρωπαϊκό μερίδιο αγοράς μας ως μια επιχείρηση παραγωγής αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των Renault και Dacia, είναι 9%, αλλά το μερίδιό μας στον μηδενικών εκπομπών στην αγορά οχημάτων είναι 51%. "

Ο Tavares αναγνώρισε την αυξανόμενη ποσότητα των κατασκευαστών ως προς τα υβριδικά οχήματα, σε αντίθεση με τα πλήρη ηλεκτρικά οχήματα, αλλά αισθάνθηκε μια τέτοια λύση θα ήταν μόνο για τις υψηλότερες τιμές πολυτελών αυτοκίνητων και θέτει σημαντικές οικονομικές προκλήσεις για τους κατασκευαστές και τους καταναλωτές.

"Δεν υπάρχει τίποτα λάθος με τα υβριδικά οχήματα, εκτός από το γεγονός ότι, αν κοιτάξετε το [οικονομικό] νομοσχέδιο των υλικών τους, είναι προφανές ότι το κόστος ενός υβριδικού είναι πολύ περισσότερο από έναν κινητήρα », είπε.

"Το γεγονός ότι έχετε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό κινητήρα του οχήματος σας δίνει το είδος της αυτονομίας που θα θέλατε στην κατηγορία D αυτοκινήτων.

"Αλλά έχετε δύο κινητήρες σε ένα αυτοκίνητο, σε έναν τομέα όπου οι περισσότεροι από τους κατασκευαστές είναι οικονομικά στο κόκκινο και το καλύτερο που κάνουν ειναι 5% των λειτουργικών κερδών σε μετρητά. Πως μπορείτε να βάλετε δύο κινητήρες σε ένα αυτοκίνητο χωρίς να μεταφράζετε σε επιπλέον κόστος και συνεπώς πρόσθετη τιμολόγηση; Αυτή είναι η πρόκληση.

"Γι 'αυτό αυτή η ιστορία πολώνεται. Τα όχημα High-end και SUV γίνονται υβριδικά, ενώ τα αστικά αυτοκίνητα κινούνται με καθαρή EV, επειδή θα πρέπει να διατηρούν την ανταγωνιστική τιμή τους.

«Αυτό πρόκειται να έχει αντίκτυπο στις τιμές. Για τα high-end η τιμή δεν πρόκειται να είναι μια μεγάλη υπόθεση, αλλά σίγουρα δεν πρόκειται να δούμε υβριδική [τεχνολογία] σε συμπαγή  αυτοκίνητα. "

Ωστόσο, ο Tavares πρόσθεσε ότι ο ίδιος δεν έκανε έκπτωση στην Renault αν μία ημέρα πρόσθεταν ένα υβριδικό μοντέλο στην γκάμα τους: "Δεν έχω τίποτα αρνητικό εναντίον αυτής της τεχνολογίας, αλλά θα κάνω μόνο πράγματα που έχουν νόημα και να είναι κερδοφόρα για την εταιρεία ".

ΠΗΓΗ:autocar.co.uk
zero emission 6771612793640121223

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item