greekrenaultnews
Φόρτωση...

Διεθνείς πωλήσεις πρώτου εξαμήνου 2013 για τον Όμιλο Renault

Οι διεθνείς πωλήσεις του Ομίλου Renault αυξήθηκαν κατά 4,3% το πρώτο εξάμηνο του 2013, φτάνοντας σε επίπεδα ρεκόρ. Η αύξηση αυτή, ωστόσο, δ...

Οι διεθνείς πωλήσεις του Ομίλου Renault αυξήθηκαν κατά 4,3% το πρώτο εξάμηνο του 2013, φτάνοντας σε επίπεδα ρεκόρ. Η αύξηση αυτή, ωστόσο, δεν κατάφερε να αντισταθμίσει την πτώση κατά 7,3% των πωλήσεων του Ομίλου στην Ευρώπη, όπου η αγορά συνεχίζει να επιδεινώνεται, με ποσοστό μείον 6,7%.

Οι πωλήσεις του Ομίλου, συνολικά ανήλθαν σε 1,3 εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο, τα μισά εκ των οποίων εκτός της Ευρώπης. Το Παγκόσμιο μερίδιο αγοράς ήταν σχεδόν σταθερό στο 3,2%, με ελάχιστη μείωση 0,1.

Τα Highlights στο πρώτο εξάμηνο του 2013 

Διεθνή: ο Όμιλος συνέχισε τη στρατηγική ανάπτυξής της με ένα ρεκόρ 646.274 πωλήσεων οχημάτων (+4,3%), ή το 49,6% των παγκόσμιων πωλήσεων (+2,9). Η Ρωσία έγινε νούμερο δύο στην αγορά του Ομίλου μπροστά από την Βραζιλία. Η Renault, χάρη στο Duster, σημείωσε σημαντική πρόοδο στην Ινδία, όπου έγινε το νούμερο ένα ευρωπαϊκό σήμα.

Ευρώπη: σε μια αγορά που συνέχισε να συρρικνώνεται, ο όμιλος συνεχίζει στο περιθώριο προστασίας της στρατηγικής της, πούλησε 656.580 οχήματα (μείωση 7,3%) και πήρε ένα 9,2% μερίδιο αγοράς των επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV) στην αγορά -0,1 μονάδες. Ο όμιλος έχει επηρεαστεί από το υψηλό μέσο όρο ύφεσης στις τρεις κύριες αγορές της. Από την άλλη η Renault οδήγησε την κατηγορία LCV με μερίδιο αγοράς 14,2%.

Τα νέα Renault και Dacia έχουν συνάντηση μια αναμενόμενη επιτυχία σε όλες τις περιοχές. Το Νέο Clio, που ξεκίνησε στην Ευρώπη, την Τουρκία και τις χώρες του Μαγκρέμπ, οδηγεί την γαλλική αγορά. Η επιτυχής έναρξη του Captur στην Ευρώπη επιβεβαιώνει την επιτυχία της ανανέωσης του σχεδιασμού της Renault. Οι πωλήσεις των νέων Sandero αυξήθηκαν σε όλες τις αγορές της, μεταξύ των οποίων του Βέλγιο (+99%), Ισπανία (+61%), Τουρκία (+35%), Γαλλία (+32%) και την Ιταλία (+32%). Το Duster, με 188.868 πωλήσεις (+50%), αποτελεί την αιχμή του δόρατος της διεθνούς ανάπτυξης του Ομίλου.

Οι πωλήσεις ανά μάρκα 

Οι πωλήσεις της Renault μειώθηκαν κατά 4,6%, με αύξηση 4,3% στις πωλήσεις εκτός Ευρώπης παραλείποντας να αντισταθμίσει την πτώση κατά 12,5% των πωλήσεων στην Ευρώπη. Με 1.062.295 μονάδες, η μάρκα Renault αντιπροσώπευσε το 81,5% των πωλήσεων του Ομίλου.

Οι πωλήσεις της Dacia αυξήθηκαν κατά 16,5% σε όλες τις περιοχές των πωλήσεων. Η επιτυχία οδηγείται από το Duster, τα Lodgy και Dokker, και την ανανέωση των Sandero και Logan. Με 211.438 μονάδες, η μάρκα Dacia αντιπροσώπευει το 16,2% των πωλήσεων του Ομίλου.

Η Renault Samsung Motors, η οποία είναι σε φάση αναδιάρθρωσης των προϊόντων της και του δικτύου πωλήσεων, σημείωσε πτώση κατά 12,4% στις πωλήσεις. Με 29.136 μονάδες, η μάρκα αντιπροσωπευει το 2,2% των πωλήσεων του Ομίλου.

samsung 4284922349044252725

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item