greekrenaultnews
Φόρτωση...

Τα σύγχρονα Crossover 4x2 στην πίστα δοκιμών 4x4 - Dacia Duster 1,5 dCi 4X2

Ένα 4Χ2 με 4Χ4 δυνατότητες! Κέρδισε τις εντυπώσεις το Dacia Duster κατά τις δοκιμασίες μας στην off road πίστα 4Χ4, με το δικίνητο SUV να ...

Ένα 4Χ2 με 4Χ4 δυνατότητες!
Κέρδισε τις εντυπώσεις το Dacia Duster κατά τις δοκιμασίες μας στην off road πίστα 4Χ4, με το δικίνητο SUV να αποδεικνύει τις εκτός δρόμου καταβολές του. Για παράδειγμα, το Duster 4X2 διατηρεί την αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 205 χιλιοστών και των υπολοίπων εκδόσεων, κάτι που του δίνει αρκετά πλεονεκτήματα στην κίνηση στο χώμα. Παράλληλα, η μαλακά ρυθμισμένη του ανάρτηση με τις σχετικά αυξημένες διαδρομές, συμβάλλει στην άνεση των επιβατών κατά την κίνηση σε εδάφη με ανωμαλίες. Στις δοκιμασίες της πίστας τώρα, αρχικά και σε ό,τι έχει να κάνει με την εκκίνηση σε ανηφόρα, το Duster με το χαμηλό συνολικό βάρος, αλλά και τον εξαιρετικά ροπάτο κινητήρα, ξεκίνησε δίχως καμία δυσκολία και συνέχισε απτόητο την ανάβαση της ανηφόρας. Αντίστοιχα και στη δοκιμασία με τη μειωμένη πρόσφυση, το SUV της Dacia εκμεταλλεύτηκε τη μεγάλη διαδρομή της ανάρτησής του για να βγει με ευκολία από το κώλυμα. Και εδώ φυσικά, η άφθονη ροπή του diesel κινητήρα των 1,5 λίτρων, έπαιξε το ρόλο της για την επίδοση του αυτοκινήτου. Στη δοκιμασία του περάσματος από τα νερά, το Duster δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα, με την εισαγωγή του αέρα του κινητήρα να βρίσκεται μάλιστα αρκετά υψηλά (70 εκατοστά από το έδαφος), ώστε να αποφεύγει να παίρνει το μοτέρ νερό κατά το πέρασμα.

Κινητήριο πλεονέκτημα
Ο 4κύλινδρος, 8βάλβιδος turbodiesel κινητήρας του Duster είναι καταγωγής Renault και αποτελεί ένα από τα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου. Αποδίδει 110 ίππους και κυρίως, 240 Nm ροπής, τα οποία μάλιστα είναι διαθέσιμα μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη, το μηχανικό αυτό σύνολο διακρίνεται για το πολύ καλό του τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και την άμεση απόκρισή του στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, συνεπικουρούμενο βέβαια και από το σωστά κλιμακούμενο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Το γεγονός αυτό επιτρέπει στον οδηγό του αυτοκινήτου να διαχειριστεί με ευκολία την κίνηση σε εκτός δρόμου διαδρομές με κλίση, αφού το μοτέρ δύσκολα θα τον «κρεμάσει». Στο κομμάτι της κατανάλωσης, η εργοστασιακή τιμή είναι 5,0 λτ./100 χλμ. και αυτό το νούμερο επιβεβαιώνεται εν πολλοίς στην πράξη.

Με τιμή κάτω από 17.000 ευρώ
Στο κομμάτι του κόστους, το δικίνητο Dacia Duster 1,5 dCi διατηρεί το υψηλότατο Value for Money που χαρακτηρίζει όλες τις επιλογές της εταιρείας. Έτσι, η τιμή της πρώτης του έκδοσης διαμορφώνεται στα 16.590 ευρώ με απόσυρση, κάτι που αυτομάτως του δίνει τον τίτλο της πιο προσιτής επιλογής του είδους. Αλλά και στο κομμάτι του εξοπλισμού, το Dacia Duster 1,5 dCi 4X2 ικανοποιεί, περιλαμβάνοντας στάνταρ 4 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα μπρος-πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition, κεντρικό κλείδωμα και ηχοσύστημα.

Η γνώμη του ειδικού
Το Duster ξεπέρασε με ευκολία τα εμπόδια και όλα τα τεστ που πραγματοποιήσαμε, δείχνοντας τις εκτός δρόμου καταβολές του. Ήταν ένα από τα μοντέλα που ξεχώρισα στις δοκιμασίες της πίστας.

Διαβάστε τι έκαναν οι ανταγωνιστες του Duster

ΠΗΓΗ/Photo:autotriti.gr


duster 4906576527981687489

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item