greekrenaultnews
Φόρτωση...

Ο Remi Taffin μιλά για την ομαλή μετάβαση από τους V8 στους νέους V6 Turbo και πολλά άλλα..

Φτάνουμε σιγά σιγά στο τέλος της εποχής των V8 κινητήρων στην F1. Υπάρχει κάτι όπου η Renault έχει μάθει και έχει περάσει στα αυτοκίνητα της...

Φτάνουμε σιγά σιγά στο τέλος της εποχής των V8 κινητήρων στην F1. Υπάρχει κάτι όπου η Renault έχει μάθει και έχει περάσει στα αυτοκίνητα της; 

Έχουμε δουλέψει πολύ την τριβή του V8 επειδή δούλευε σε πολύ υψηλές στροφές. Το όφελος αυτής της τεχνολογίας πήγε στα αυτοκίνητα δρόμου μας. Το άλλο σημείο είναι ότι η Renault έχει κάνει πολλή δουλειά για τα ηλεκτρικά μέρη των αυτοκινήτων της. Όταν εισάγαμε για πρώτη φορά το σύστημα KERS το 2009 είχαμε μια καλή ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με το Group Renault σε σχέση με τους ηλεκτροκινητήρες. Ο κινητήρας του Twizy αναπτύχθηκε στο δυναμόμετρο της RenaultSport F1 όπου έγινε μια καλή μεταφορά τεχνολογίας.

Στο πλαίσιο αυτό, είναι λίγο απογοητευτικό για εσάς όπου ο ηλεκτροκινητηρας απαγορεύτηκε στο pit-lane για το επόμενο έτος;

Υπήρξε κάποια συζήτηση ότι το αυτοκίνητο θα είναι πολύ σιωπηλό, αλλά για να είμαστε δίκαιοι, για μας δεν είναι μια πραγματικά μεγάλη πρόκληση, δεν αλλάζει τον τρόπο που σχεδιάζουμε πράγματα.

Ο Charlie Whiting αναφέρθηκε στη Μελβούρνη ότι οι περισσότεροι από τους κατασκευαστές έχουν έλθει σε στενή συνεργασία με τη FIA. Τι είδους ανωμαλίες ίσως δεν είχαν προβλεφθεί όταν οι κανόνες τέθηκαν για πρώτη φορά σε χαρτί; 

Είναι πάντα η ίδια ιστορία, ακόμα και φέτος. Φέτος έχουμε τους κανονισμούς και προσπαθούμε να τα λύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Έχουμε ένα καλό διάλογο με τον Charlie και την FIA. Υπάρχουν πάντα κάποιες μικρές διαφορές που εγείρονται από τους εργαζόμενους της Renault Sport F1 κατά τη λειτουργία του κινητήρα στο δυναμόμετρο για να αλλάξουν κάποια πράγματα, έτσι ώστε να είναι λίγο πιο αξιόπιστος. Και έτσι το ζητάμε από την FIA: «θέλουμε να κάνουμε αυτό, συμφωνείτε;" Αλλά μερικές φορές δεν μπορούμε πραγματικά να το κάνουμε επειδή υπάρχει μια σειρά από κανονισμούς σε ισχύ. Είναι λίγο απογοητευτικό μερικές φορές, αλλά αυτός είναι ο τρόπος που είναι.

Η Διαχείριση του κινητήρα αποτέλεσε το επίκεντρο για μερικά χρόνια τώρα. Θα διασφαλιστεί μια ομαλή μετάβαση στο 2014 ως προς την διαχείριση της απόδοσης; Πόση διάρκεια ζωής έχουν τα νέα εξαρτήματα για τους νέους κινητήρες του 2014 και πόσα έχουν δοκιμαστεί χωρίς on-track δοκιμές;

Δεν είναι πραγματικά για εμάς μεγάλη υπόθεση να κάνουμε δόκιμες on truck . Πρώτον, διότι έχουμε όλα τα μέσα και τα στοιχεία στην έδρα μας στη Γαλλία για να ελέγξουμε κάθε στοιχείο, έχουμε ήδη σε λειτουργία μερικά ηλεκτρικά μοτέρ στα αυτοκίνητα μας εδώ και καιρό έτσι ώστε να γνωρίζουμε την τεχνολογία. Έχουμε στη συνέχεια το δυναμόμετρο για ελέγχουμε τις ρυθμίσεις. Το μεγαλύτερο ερώτημα είναι πώς θα ενσωματώσουμε αυτή τη μονάδα στο αυτοκίνητο, γιατί υπάρχει πολύ περισσότερη ενέργεια για να βγει από το αυτοκίνητο. Οι Ψύκτες για το νέο σύστημα kers πρόκειται να είναι ακόμη μεγαλύτερες, καθώς και το αερόψυκτο σύστημα για τα turbo. Υπάρχουν πολλά περισσότερα πράγματα που συμβαίνουν πίσω και κάτω από το αμάξωμα. Η διαχείριση της ενέργειας είναι για αυτό που ανυπομονούμε για το πότε θα πάμε σε δοκιμές.

Από την άποψη των πελατών σας, σας έχει αναφέρει κανένας οποιαδήποτε διαφορετική πρόταση ως προς την συναρμολογηση του μονοθεσιου - το πού θα θελαν ακριβώς να τοποθετήσετε το μοτέρ του 2014; Ή νομίζετε ότι θα είναι στάνταρ για όλους;

Θα έλεγα πως όχι, διότι από το πρώτες φορές που έχουμε κάτσει στο τραπέζι με τις ομάδες το κάναμε για να κατανοήσουν το πώς έχουν τα πράγματά με τη νέα μονάδα ισχύος στο αυτοκίνητο και ποια θα είναι η καλύτερη τοποθέτηση.

Έχετε μάθει τίποτα διαφορετικό από μια μικρότερη ομάδα, όπως Caterham σε σχέση πχ με την πρωταθλήτρια Red Bull; Χαρτογράφηση κινητήρα ίσως; 

Στην κορυφή πιστεύω ειναι η Red Bull και η Lotus F1 Team οι όποιες συχνά κάνουν πράγματα αρκετά διαφορετικά σε σχέση με την Caterham ακόμη και από την Williams. Αλλά πάντα (Caterham και Williams) λειτουργούν τον κινητήρα λίγο διαφορετικά και με τον τρόπο αυτό ανακαλύπτουμε νέες περιοχές που μπορούμε να εργαστούμε. Στην Caterham θα μπορούσαν να δουλέψουν σε μια συγκεκριμένη περιοχή του κινητήρα όπου μια μεγαλύτερη ομάδα δεν θα μπορούσε να επικεντρωθεί μέχρι στιγμής λόγο της αποτελεσματικότητας. Οπότε ναι, είναι δίκαιο να πούμε μερικές φορές βρίσκουμε νέα πράγματα από τις μικρότερες ομάδες μας.

Και αυτό το κάτι καινούργιο μεταφέρεται και προς τους άλλους μεγαλύτερους πελάτες; 

Έχουμε μια πολιτική σε αυτό, ό,τι μαθαίνουμε από την ομάδα μένει με την ομάδα. Ωστόσο, αν μάθουμε κάτι από μία ομάδα για τον κινητήρα, τότε είναι κάτι που μπορούμε να μεταφέρουμε σε μια άλλη ομάδα μας, και θα αποφασίσουν αυτοί αν θέλουν να ακολουθήσουν αυτό το μονοπάτι της ανάπτυξης. Αν κοιτάξετε το blown exhaust του 2011 το είχαμε αναπτύξει με την Lotus F1 Team κατά τη χρονική στιγμή. Όταν η Red Bull εξέτασε το όλο concpet είχαμε ήδη κατανόηση του τι μπορούμε να κάνουμε, αλλά περιμέναμε μέχρι η ομάδα να επιλέξει να πάει με αυτό τον τρόπο.

ΠΗΓΗ:en.espnf1.com
Turbo 1713365499768640204

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item