greekrenaultnews
Φόρτωση...

Μάθετε τα πάντα για την νέα γκάμα της Renault Trucks σε ένα άρθρο..

Ολική επαναφορά..του ονόματος και της θέσης της στο προσκήνιο της παγκόσμιας αγοράς των επαγγελματικών οχημάτων πραγματοποίησε η Renault Tru...

Ολική επαναφορά..του ονόματος και της θέσης της στο προσκήνιο της παγκόσμιας αγοράς των επαγγελματικών οχημάτων πραγματοποίησε η Renault Trucks καθώς προχώρησε στην παρουσίαση της εντελώς νέας γκάμας φορτηγών.
Το εγχείρημα της Renault Trucks για την πλήρη ανανέωση ολόκληρης της γκάμας των οχημάτων της… μια κι έξω, είναι πρωτοφανές στα χρονικά της αγοράς των επαγγελματικών ωστόσο, η προεργασία που έχει προηγηθεί είναι εκτεταμένη και, σε καμία περίπτωση, δεν χαρακτηρίζεται από «προχειρότητες».

Ουσιαστικά, η Renault Trucks επιχειρεί, με αφορμή την αναγκαία αναβάθμιση των οχημάτων της και προκειμένου να δεχθούν τους νέους κινητήρες τεχνολογίας Euro6 που επιβάλλεται να διαθέτουν όλα τα επαγγελματικά από τη 1η Ιανουαρίου 2014, να παρουσιάσει μια εντελώς νέα γκάμα εκπροσώπων, με εντελώς διαφοροποιημένη σχεδίαση, τόσο εντός, όσο και εκτός της καμπίνας, σαφέστατα αναβαθμισμένα επίπεδα άνεσης, ασφάλειας και ποιότητας κατασκευής κ.ο.κ.
Προκειμένου να καταστεί κάτι τέτοιο εφικτό, η προσπάθεια του Volvo Group (όπου και ανήκει ως θυγατρική η Renault Trucks) δεν ξεκίνησε… χτες.

Κατά τη διάρκεια της τελευταίας 7ετίας, δαπανήθηκαν περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια ευρώ για την εξέλιξη, τόσο των νέων οχημάτων, όσο και της αναδιοργάνωσης των διαδικασιών και του δικτύου της γαλλικής εταιρείας.

Περισσότερα από 5.000 άτομα ενεπλάκησαν σε αυτή την προσπάθεια, μεταξύ των οποίων και 50 από τους κυριότερους –σε διεθνές επίπεδο- πελάτες της εταιρείας, οι οποίοι βοήθησαν στον καθορισμό των ελάχιστων απαιτούμενων προδιαγραφών τις οποίες όφειλε να πληροί η νέα γκάμα της Renault Trucks.

Για το λόγο αυτό άλλωστε, έχουν ήδη προκατασκευαστεί περισσότερα από 500 οχήματα όλων των τύπων εκ των οποίων, από το 2008, τα 300 εξ αυτών υποβλήθηκαν σε «εξοντωτικές» δοκιμές εξέλιξης σε πραγματικές συνθήκες χρήσης (π.χ. σε θερμοκρασίες από -40 έως και +60 βαθμών Κελσίου).

Πέραν όμως των 10 εκατομμυρίων χιλιομέτρων που τα εν λόγω οχήματα διένυσαν σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη, 5 εκατομμύρια ώρες εργαστηριακών δοκιμών δαπανήθηκαν για την εξέλιξη και βελτίωση ακόμα και της πιο μικρής λεπτομέρειας σε καθένα από τα νέα οχήματα της Renault Trucks.

Παράλληλα όμως, σημαντικές ήταν οι επενδύσεις, τόσο στις γραμμές παραγωγής των νέων φορτηγών της Renault Trucks, όσο και στο δίκτυο των εμπόρων και επισκευαστών της εταιρείας. Χαρακτηριστικά, η Renault Trucks αναφέρει πως, σε ορισμένες περιοχές, η γεωγραφική κάλυψη του δικτύου της γαλλικής εταιρείας έχει αυξηθεί κατά 30% - 40%.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν μια πρόγευση των όσων η γαλλική εταιρεία έχει ετοιμάσει για τους πελάτες της, σε μια προσπάθεια να αναβαθμίσει σημαντικά τον ρόλο της σε παγκόσμιο επίπεδο και να διεκδικήσει σαφέστατα υψηλότερα μερίδια αγοράς σε όλες τις ηπείρους.

Στο άρθρο, μπορείτε να βρείτε τα πρώτα στοιχεία της νέας γκάμας των φορτηγών που η Renault Trucks θα λανσάρει επίσημα έως το τέλος του τρέχοντος έτους και στην ελληνική αγορά. Ωστόσο, μην περιμένετε να βρείτε μεταξύ αυτών οχήματα με την ονομασία Midlum, Premium, Kerax ή Magnum…

Καλώς ήρθατε στην νέα εποχή της Renault Trucks!

Η σχεδιαστική ταυτότητα της «νέας εποχής»
Σ ύμφωνα με τον επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της Renault Trucks, Herve Bertrand, η νέα εικόνα των φορτηγών της γαλλικής εταιρείας έπρεπε να προδιαθέτει, τόσο τους οδηγούς, όσο και τους ιδιοκτήτες τους πως: «… τα νέα αυτά οχήματα είναι σε θέση να κάνουν τη δουλειά και να την κάνουν σωστά!».

Προκειμένου να καταστεί αυτό δυνατόν, η σχεδίαση των νέων φορτηγών της Renault έχει εξελιχθεί γύρω από τη νέα, στιβαρή και επιβλητική μάσκα με το τραπεζοειδές σχήμα που παραπέμπει στο ελληνικό γράμμα «Π». Ανάλογα με τον τύπο του οχήματος, το εν λόγω σχήμα της μάσκας τροποποιείται σε πολλαπλές μορφές. Μια ακόμη καινοτομία είναι η εντελώς νέα σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων που φέρουν ενσωματωμένα τα πλευρικά αεροδυναμικά βοηθήματα της καμπίνας. Ωστόσο, η σχεδίαση της καμπίνας δεν εξυπηρετεί μόνο αισθητικούς σκοπούς, αλλά έχει συμβάλει στη σημαντική μείωση και της αεροδυναμικής αντίστασης που δέχεται το όχημα.

Για το λόγο αυτό, οι εμπρόσθιες κολόνες (παρμπρίζ) είναι πλέον κεκλιμένες (γωνία 12 μοιρών), ενώ και το πίσω μέρος της καμπίνας είναι φαρδύτερο κατά 30 εκ. Το γεγονός αυτό, μετατρέπει ουσιαστικά όλη την καμπίνα των νέων φορτηγών της Renault σε μια… σφήνα με σημαντικά μειωμένο αεροδυναμικό συντελεστή.

Επιπρόσθετα, σε μια προσπάθεια να δοθεί ένας πιο δυναμικός χαρακτήρας στη συνολική σχεδίαση της καμπίνας, έχουν εξαλειφθεί οι περισσότερες κάθετες γραμμές, όπου φυσικά αυτό ήταν δυνατόν και ιδίως στο πίσω τμήμα της.

Παράλληλα όμως, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στις λεπτομέρειες του εσωτερικού διακόσμου. Για παράδειγμα, έμφαση έχει δοθεί στο κάτω μέρος του εσωτερικού των θυρών, καθώς ουσιαστικά αυτό είναι το πρώτο στοιχείο της καμπίνας που αντικρίζει ο οδηγός κατά την είσοδο του στο όχημα. Επιπλέον, το τιμόνι έχει μεγάλη διάμετρο, ενώ συνολικά, το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα έχουν εξελιχθεί γύρω από τον χώρο εργασίας του οδηγού.

Τα χειριστήρια αλλά και οι διακόπτες στο τιμόνι αλλά και την κεντρική κονσόλα, είναι περιορισμένα στον αριθμό. Αυτό έχει ως στόχο την εύκολη εξοικείωση με αυτά, ακόμα και των οδηγών που για πρώτη φορά οδηγούν ένα φορτηγό της Renault.

Στα οχήματα που εφοδιάζονται και με «χώρο ξεκούρασης» για τους επιβαίνοντες σε αυτά, υπάρχει σαφής διαχωρισμός του από τον «χώρο εργασίας». Στο κάτω μέρος της καμπίνας (π.χ. στο κρεβάτι ή στις θήκες κάτω από αυτό), οι επενδύσεις είναι σκουρόχρωμες και από υλικά με μεγάλη αντοχή, τα οποία καθαρίζουν εύκολα. Όσο ανεβαίνουμε πιο ψηλά, οι επενδύσεις είναι πιο ανοιχτόχρωμες προκειμένου να επιτευχθεί και μια αίσθηση μεγαλύτερης ευρυχωρίας.

Τα νέα Range C και Range K για τον κλάδο των κατασκευών
Για τον κλάδο των κατασκευών, η Renault Trucks έχει προετοιμάσει ουσιαστικά δύο σειρές οχημάτων. Αμφότερες είναι διαθέσιμες σε εκδόσεις με καμπίνες πλάτους 2,3μ. ή 2,5μ. και με δύο – τέσσερις άξονες σε εκδοχές από 4x2 – 8x4.

Η πρώτη ονομάζεται «Range C» και προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς ιδιαίτερα υψηλού φορτίου, χάρη στο χαμηλό της απόβαρο, την περιορισμένη μέση κατανάλωση καυσίμου και την υψηλή άνεση εντός της καμπίνας, αντίστοιχη με αυτή των εκδόσεων της σειράς «Range T».

Αυτή είναι και η ελαφρύτερη εκ των δύο με μεικτό βάρος από 18t. – 33t. και βάρος συρμού από 40t. – 100t.

Τα οχήματα της σειράς «Range K» προορίζονται για χρήση στις πιο απαιτητικές εφαρμογές του κατασκευαστικού κλάδου (π.χ. χωματουργικά οχήματα) και διακρίνονται για τη στιβαρότητα του πλαισίου, την αξιοπιστία των μηχανικών τους μερών και τη δυνατότητα υπερπήδησης ακόμη και των πιο έντονων εδαφικών ανωμαλιών. Με το μεικτό βάρος τους να ορίζεται από τους 18t. – 50t. (βάρος συρμού από 40t. – 120t.) και αμαξώματα με γωνία προσέγγισης έως και 32 μοιρών, τα οχήματα αυτά σαφέστατα αναδεικνύουν και τις εκτός δρόμου ικανότητες τους. Πέραν στοιχείων όπως τα «έξυπνα» φωτιστικά σώματα με δέσμη φωτός που ακολουθεί την κίνηση του τιμονιού ή το αυτόματο κιβώτιο Optidriver που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, αξίζει να αναφέρουμε και επιμέρους μηχανικά τμήματα όπως το υδροστατικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης για τον εμπρόσθιο άξονα που παρέχει προσωρινή αύξηση της ελκτικής ικανότητας ή τους πολλαπλούς τύπους αξόνων και αναρτήσεων.

Τα νέα Range T για τις διεθνείς μεταφορές
Κ ατά τη δημιουργία της νέας γκάμας «Range T» για τις διεθνείς ή εθνικές μεταφορές, η Renault Trucks επιχειρεί να συνδυάσει την αποδοτικότητα και την περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου του Premium Long Distance με την άνεση και την πολυτέλεια του Magnum.

Η εξαιρετική αεροδυναμική της νέας καμπίνας (η οποία έχει εξελιχθεί σε αεροδυναμική σήραγγα) και οι νέοι αποδοτικοί Euro6 κινητήρες επιφέρουν τη μείωση της μέσης κατανάλωσης κατά 5% περίπου, την ίδια στιγμή που τα εν λόγω οχήματα μπορούν να εφοδιαστούν με δεξαμενές καυσίμου χωρητικότητας έως και 1.475 λτ.

Σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό της καμπίνας, με πλάτος 2,5μ., προσφέρει εξαιρετικά μεγάλους χώρους, ενώ πέραν των εκδόσεων με εντελώς επίπεδο δάπεδο, στις υπόλοιπες εκδόσεις, το κάλυμμα του κινητήρα έχει ύψος μόλις 20 εκ.

Τα καθίσματα όλων των νέων φορτηγών της Renault Trucks έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με μια από τις κορυφαίες εταιρείες του χώρου, τη Recaro, ενώ ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει μια –κορυφαίων διαστάσεων- έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών, όπου προβάλλονται πολλαπλές ενδείξεις για τις διάφορες λειτουργίες του οχήματος.

Αναφορικά με τα έως και δύο κρεβάτια που μπορεί να φιλοξενήσει η κορυφαία καμπίνα «High Sleeper Cab», το κάτω εξ αυτών μπορεί να επεκταθεί σε πλάτος έως και στα 800 χλστ., ενώ το πάνω μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως αποθηκευτικός χώρος. Το νέο αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων Optidriver περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, ενώ στα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς του οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες, περιλαμβάνονται στοιχεία όπως τα Lane Departure Warning, Adaptive Cruise Control, Frontal Collision Warning, Hill Start Aid, Electronic Traction Control κ.ά.

Καταλήγοντας, αξίζει να σημειώσουμε πως, τα νέα Range T της Renault Trucks θα προσφέρονται ως τράκτορες ή πλαίσια φορτηγών, σε εκδόσεις 4x2 – 6x2 και μεικτό βάρος από 18t. – 60t. (βάρος συρμού).

Τα νέα Range D για τις διανομές όλων των τύπων
Σε ό,τι αφορά στις διανομές προϊόντων όλων των τύπων (από ενδοαστικές έως και υπεραστικές), η Renault Trucks έχει εξελίξει μια νέα γκάμα οχημάτων που ουσιαστικά αποτελείται από τρία μοντέλα με διάφορες παραλλαγές για έκαστο.

Η πρώτη επιλογή φέρει την ονομασία «D» και με έχει μεικτό βάρος από 10t. – 18t. Η δεύτερη ονομάζεται «D Wide» και θα προσφέρεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 16t. – 26t., ενώ η τρίτη ονομάζεται «D Access» και αφορά σε ένα όχημα με μεικτό βάρος από 18t. – 26t. που διακρίνεται για το ιδιαίτερα χαμηλό δάπεδο της καμπίνας του.

Παράλληλα, σύντομα στη γκάμα θα προστεθούν και εκδόσεις του… αντικαταστάτη του Renault Maxity με μεικτό βάρος από 3,5t. – 7,5t.

Βασικό χαρακτηριστικό όλων των οχημάτων της Range D είναι η εξαιρετική ευελιξία καθώς και το περιορισμένο κόστος χρήσης και συντήρησης. Χαρακτηριστικά, αξίζει να αναφέρουμε πως, ο προφυλακτήρας τους αποτελείται από τρία τμήματα προκειμένου να μειώνεται το κόστος επισκευής του, ενώ η ευκολία πρόσβασης και αποβίβασης από τη καμπίνα, είναι εξαιρετική σε όλες τις εκδόσεις.

Παράλληλα, σε συνδυασμό με τους νέους κινητήρες τεχνολογίας Euro6, η γκάμα των Renault Range D προσφέρεται με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων στο βασικό εξοπλισμό, προκειμένου να διευκολύνεται σημαντικά το έργο του οδηγού κατά τη κίνηση εντός της πόλης. Σε συνδυασμό μάλιστα με το σύστημα Optifuel Infomax, η μέση κατανάλωση των εν λόγω οχημάτων μπορεί να μειωθεί έως και κατά 15% σε σχέση με τους προκατόχους τους.

Ένα ακόμη στοιχείο που αξίζει να αναφέρουμε είναι πως, η Renault Trucks προσφέρει περισσότερες από 100 εκδόσεις οχημάτων στα Range D και εύκολη πρόσβαση στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις διαστάσεις αυτών για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις υπερκατασκευές, προκειμένου να προσφέρει σημαντική μείωση του χρόνου αλλά και του κόστους δημιουργίας της κατάλληλης λύσης για τους πελάτες της.

Στο εσωτερικό, η σχεδίαση είναι πλήρως ανανεωμένη, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας πληρέστατος, ενώ πολλαπλές είναι και οι έξυπνες λύσεις ως προς τους αποθηκευτικούς χώρους, παρά τις περιορισμένες διαστάσεις των καμπινών.

Παράλληλα, η ευελιξία και η ευκολία στον χειρισμό τους αναμένεται να είναι εκ νέου από τα προτερήματα των ελαφρών φορτηγών της γαλλικής εταιρείας.

Η νέα γκάμα των Euro6 κινητήρων της Renault Trucks
Ό πως ήταν φυσικό, η γκάμα των μηχανικών συνόλων των νέων Renault Trucks, αποτελείται εξ ολοκλήρου από κινητήρες τεχνολογίας Euro6 που, εκτός από την περιορισμένη μέση κατανάλωση καυσίμου, διακρίνονται για την απόδοση των μέγιστων αποθεμάτων της ροπής τους από το φάσμα των χαμηλών στροφών λειτουργίας τους αλλά και τα αραιά διαστήματα μεταξύ των εργασιών συντήρησης.

Σε πρώτη φάση, θα θέλαμε να σας παρουσιάσουμε συνοπτικά, ποιοι είναι αυτοί οι νέοι κινητήρες.

Οι κινητήρες των Range D
Η μικρότερη, ως προς τις διαστάσεις, τις μεταφορικές δυνατότητες και το μεικτό βάρος, κατηγορία οχημάτων της Renault Trucks θα προσφέρεται με έναν 4κύλινδρο κινητήρα 5,1λτ. (DTI 5) και έναν 6κύλινδρο κινητήρα 7,7λτ. (DTI 8).
O πρώτος θα είναι διαθέσιμος στις εξής εκδόσεις:

- Ισχύς 210 ίππων και μέγιστη ροπή 800 Nm.
- Ισχύς 240 ίππων και μέγιστη ροπή 900 Nm.
Αντίστοιχα, ο DTI 8 θα προσφέρεται στις εκδόσεις:
- Ισχύς 250 ίππων και ροπή 950 Nm.
- Ισχύς 280 ίππων και ροπή 1.050 Nm.
- Ισχύς 320 ίππων και ροπή 1.200 Nm.

Οι εν λόγω κινητήρες θα συνεργάζονται με τρία μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων 6 ή 9 σχέσεων, τρεις εκδοχές του αυτόματου Optitronic με 6 ή 12 σχέσεις και δύο επιλογές αυτόματων κιβωτίων της Allison με 5 ή 6 σχέσεις.

Οι κινητήρες των Range C & K
Η γκάμα των φορτηγών για τον κλάδο των κατασκευών περιλαμβάνει τρεις επιλογές, τους DTI 8, DTI 11 και DTI 13.
Ο DTI 8 θα είναι διαθέσιμος στις εξής εκδόσεις:
- Ισχύς 250 ίππων και ροπή 950 Nm.
- Ισχύς 280 ίππων και ροπή 1.050 Nm.
- Ισχύς 320 ίππων και ροπή 1.200 Nm.
Ο DTI 11 θα είναι διαθέσιμος στις εξής εκδόσεις:
- Ισχύς 380 ίππων και ροπή 1.800 Nm.
- Ισχύς 430 ίππων και ροπή 2.050 Nm.
- Ισχύς 460 ίππων και ροπή 2.200 Nm.
Ο DTI 13 θα είναι διαθέσιμος στις εξής εκδόσεις:
- Ισχύς 440 ίππων και ροπή 2.200 Nm.
- Ισχύς 480 ίππων και ροπή 2.300 Nm.
- Ισχύς 520 ίππων και ροπή 2.500 Nm.

Οι κινητήρες των Range T
Η κορυφαία σειρά φορτηγών της Renault Trucks θα προσφέρεται με δύο 6κύλινδρους κινητήρες 10,8λτ. και 12,8λτ., τους DTI 11 και DTI 13 αντίστοιχα.
Ο μικρότερος εξ αυτών θα προσφέρεται σε εκδόσεις με απόδοση:
- Ισχύς 380 ίππων και ροπή 1.800 Nm.
- Ισχύς 430 ίππων και ροπή 2.050 Nm.
- Ισχύς 460 ίππων και ροπή 2.200 Nm.
O DTI 13 από την άλλων θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις:
- Ισχύς 440 ίππων και ροπή 2.200 Nm.
- Ισχύς 480 ίππων και ροπή 2.300 Nm.
- Ισχύς 520 ίππων και ροπή 2.500 Nm.

Διαβάστε επίσης: Η νέα γενιά της Renault Trucks ειναι εδώ - Photos

Renault Trucks Oil Filter - Renault Trucks

R/EVOLUTION – Renault Trucks new range

H Renault Trucks παρουσίασε τους Euro 6 κινητήρες

ΠΗΓΗ:autotritipro.gr Photo:news.volvogroup.com
trucks 810777092870670321

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item