greekrenaultnews
Φόρτωση...

Η Renault προχωράει με τα υπάρχον ηλεκτρικά οχήματα

Η Renault θα πρέπει να αξιοποιήσει τα υπάρχον ηλεκτρικά οχήματα της, αντί να εισάγει νέα μοντέλα, αν η τεχνολογία είναι να γίνει μια εμπορι...

Η Renault θα πρέπει να αξιοποιήσει τα υπάρχον ηλεκτρικά οχήματα της, αντί να εισάγει νέα μοντέλα, αν η τεχνολογία είναι να γίνει μια εμπορική επιτυχία, ανέφερε ο επικεφαλής της εταιρείας των ΕV'S, Béatrice Foucher, στο Autocar.

Ο Foucher δήλωσε ότι η Renault, ειναι πρωτοπόρος της τεχνολογίας EV, μαζί με τη σύμμαχο Nissan, αλλά χρειάζεται να εντείνει τις προσπάθειες της για να παραμείνουν ανταγωνιστική σε σχέση με τους αντιπάλους που εισέρχονται σιγά σιγά στο παιχνίδι των ηλεκτρικων αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένης της BMW με την σειρά i.

Για να γίνει αυτό, ο Foucher είπε ότι η εταιρεία χρειάζεται να τιμολογήσει τα αυτοκίνητα πιο οικονομικά, στόχος πωλήσεων σε αγορές με «μια ώριμη στάση ως προς την μείωση των CO2", όπως στη βόρεια Ευρώπη, να δημιουργήσει μια αγορά μεταχειρισμένων ηλεκτρικων ώστε να εξασφαλίζεται ότι διατηρούνται υπολειμματικές αξίες, και να διασφαλίσει ότι τα EV παρέχουν ένα μακροπρόθεσμο εισόδημα για την Renault με χρηματοδοτική μίσθωση στις μπαταρίες.

Η Renault έχει πουλήσει 29.000 ηλεκτρικά σε όλο τον κόσμο μέχρι σήμερα, με ένα στα δύο ηλεκτρικά που πωλούνται στην Ευρώπη να ειναι Renault. Αν και αυτά τα στοιχεία κάνουν μόλις μια εντύπωση στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων, ο Foucher σημείωσε την επιβράδυνση των πωλήσεων του Toyota Prius μετά από 8 χρόνια συνεχούς ανόδου.

Περισσότερα πράγματα πρέπει να γίνουν για να εκπαιδεύσουμε τους ανθρώπους σχετικά με την πρακτικότητα των EV'S, όσον αφορά την τιμή, τη φόρτιση και το εύρος, είπε ο Foucher. Η βελτίωση του εύρους είναι κάτι που εργάζεται πυρετωδώς η Renault με τον προμηθευτή των μπαταριών, πρόσθεσε.

Μέχρι στιγμής, ο τυπικός αγοραστής ενός Renault EV είναι ένας ιδιοκτήτης σπιτιού σε ένα προάστιο ή μια επαρχιακή πόλη που μπορεί να εγκαταστήσει ένα ιδιωτικό σημείο φόρτισης. Ένα κανονικό καλώδιο φόρτισης που μπορεί να συνδεθεί σε μια τυπική οικιακή πρίζα, αναιρώντας την ανάγκη για έναν φορτιστή πλαίσιο, το οποίο έχει αναπτυχθεί από τη Renault και θα το δούμε το επόμενο έτος.

Οι αγοραστές των ηλεκτρικων Renault χρησιμοποιούν κυρίως τα οχήματά τους ως δεύτερο αυτοκίνητο, με το πρώτο αυτοκίνητο τους συνήθως να είναι από μια μάρκα premium. Βλέπουν τα EV τους ως μια οικολογική αγορα καλής συνείδησης ή, στην περίπτωση του Twizy, ένα παιχνίδι.

Η Renault, επίσης, επενδύει στην ασύρματη φόρτιση, αλλά το απαγορευτικό κόστος αυτής της τεχνολογίας καθιστά απίθανο να αναπτυχθεί σημαντικά μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

ΠΗΓΗ:autocar.co.uk

zero emission 1920831968434804097

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item