greekrenaultnews
Φόρτωση...

Είναι το μέλλον του ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Κίνα;

Τουλάχιστον, αυτό είναι που πιστεύει ο προεδρος της Renault-Nissan, Carlos Ghosn. Μιλώντας στο Associated Press στο Σαλόνι Αυτοκινήτου τη...

Τουλάχιστον, αυτό είναι που πιστεύει ο προεδρος της Renault-Nissan, Carlos Ghosn.

Μιλώντας στο Associated Press στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2013, είπε οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρακολουθουν προσεκτικά την Κίνα για να δουν πότε θα αποφασίσει για τη μείωση των εκπομπών ρύπων.

Όταν οι Κινέζοι κάνουν την κίνησή τους, θα φέρει και την «έκρηξη του ηλεκτρικού αυτοκινήτου", δήλωσε ο Ghosn.

Αν και κανείς δεν θέλει έκρηξη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δεν είναι έκπληξη το γεγονός ότι ο Ghosn ελπίζει για την αύξηση της ζήτησης από την Κίνα.

Τόσο η Renault όσο και η Nissan έχουν στοιχηματίσει σε μεγάλο βαθμό στην ηλεκτρική ενέργεια ως την απόλυτη εναλλακτική λύση στα ορυκτά καύσιμα.

Μαζί, η Renault και η Nissan έχουν πουλήσει πάνω από 100.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η πλειονότητα των οποίων ειναι Nissan Leafs.

Η Nissan πούλησε 2.420 Leaf στις Ηνωμένες Πολιτείες τον περασμένο μήνα, ένα νέο υψηλό ποσοστό για το μοντέλο, και έχουν πωληθεί περίπου 80.000 σε παγκόσμιο επίπεδο μέχρι το τέλος του τρέχοντος μηνός.

Η Κίνα θα κρατήσει τις ηλεκτρικές πωλήσεις των Renault-Nissan ζωντανές; 

Ένας τεράστιος στόλος ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η πολιτική της κινεζικής κυβέρνησης ένας από τους κύριους στόχους της με σλόγκαν «νέα οχήματα ενέργειας» , αλλά το πώς θα ενισχύσει πραγματικά τις πωλήσεις παραμένει ένα μυστήριο.

"Νέα οχήματα ενέργειας» σήμαινε αρχικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά η κυβέρνηση αναθεώρησε το πρότυπο το 2011, μετατοπίζοντας το επίκεντρο σε υβριδικά και άλλες τεχνολογίες που δυνητικά θα μπορούσε να ενισχύσει την αποδοτικότητα των καυσίμων.

Εκείνη την εποχή, η κινεζική κυβέρνηση έθεσε ως στόχο της να έχει ένα εκατομμύριο νέα οχήματα στο δρόμο από το 2015. Το ποσοστό μειώθηκε σε 500.000 οχήματα σε μια αναθεωρημένη έκδοση που κυκλοφόρησε πέρυσι.

Ενώ η Κίνα αναθεωρηθεί συνεχώς τους στόχους της ώστε να τους φέρει περισσότερο σύμφωνα με την πραγματικότητα, δεν έχει παραιτηθεί από την ηλεκτροκινηση εντελώς.

Μόλις πρόσφατα, πρόσθεσε νέα κίνητρα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αγνοώντας σε μεγάλο βαθμό τα υβριδικά.

Ο Ghosn ελπίζει αναμφίβολα τα πράγματα να παραμείνουν έτσι.


ΠΗΓΗ:csmonitor.com
zero emission 5801096338478357269

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item