greekrenaultnews
Φόρτωση...

Chrono 115, Επεισόδιο 1 - Το 1988, η Renault λανσάρει το 'Συνολικό Σχέδιο Ποιότητας'

Ως μεγάλος κατασκευαστής, η Renault δίνει πάντα μια ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα των οχημάτων της. Στη δεκαετία του 1980 η εταιρεία αντι...

Ως μεγάλος κατασκευαστής, η Renault δίνει πάντα μια ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα των οχημάτων της. Στη δεκαετία του 1980 η εταιρεία αντιμετώπισε κάποια προβλήματα ποιότητας που αμαύρωσαν την εικόνα της και έχασε σε μερίδιο αγοράς. Το 1988 , μετά από παρότρυνση του τότε προέδρου , Raymond Lévy , η Renault εξέδωσε μια σφαιρική πολιτική για τη βελτίωση της ποιότητας και την μείωση του κόστους γνωστή ως "Ολική Ποιότητα" (Total Quality). Σύνθημα ήταν : "Φέρνοντας τον πελάτη στην εταιρεία. "

Ο τότε πρόεδρος διόρισε νέα διευθυντή Ποιότητας τον, Pierre Jocou, και του έδωσε το ελεύθερο για να εφαρμόσει βελτιώσεις. Παλαιότερα με χρέη Διευθυντή Aftersales, ο κ. Jocou ήξερε καλύτερα από τον καθένα για πια πράγματα οι πελάτες διαμαρτύρονταν.

Το σύνολο του σχεδίου Ποιότητας ξεκίνησε το 1988 . Κάλυψε ολόκληρη την εταιρεία , από τα κατώτερα στελέχη σε εργοστάσια έως και στα ανώτερα διευθυντικά στελέχη , όπως επίσης και στους προμηθευτές , τις θυγατρικές και τους εμπόρους. Ειδικότερα, η εκστρατεία υπογράμμισε τους τρεις πυλώνες της ανταγωνιστικότητας - την ποιότητα , το κόστος και τις προθεσμίες - αλλά με στόχο τη βελτίωσή τους ταυτόχρονα, αντί να αφήσει να ανταγωνίζονται το ένα το άλλο.

Μερικά συγκεκριμένα παραδείγματα:

Η Renault Quality Institute εκπαιδεύει ανώτερα διευθυντικά στελέχη , που περνούν ό,τι έχουν μάθει σε άλλους υπαλλήλους και τελικά γίνονται ένα παράδειγμα για το σύνολο της γαλλικής βιομηχανίας.

Το 1990, βασικές ομάδες εργασίας εισήχθησαν . Αυτές οι ομάδες από 15 έως 25 υπαλλήλους βοήθησαν όλους να συμμετέχουν πιο ενεργά στην προσπάθεια για την ποιότητα.

"Πάνω στην ώρα", η παραγωγή με στόχο να μειωθεί η κατανάλωση όλων των πόρων που δεν ήταν απολύτως αναγκαίες για την ικανοποίηση των πελατών.

Οι Διαχείριση των πρότζεκτ έγιναν λειτουργικά. Κάθε πρότζεκτ είχε έναν διαχειριστή, ο οποίος διαπραγματεύεται ως πελάτης με τις διάφορες υπηρεσίες που εμπλέκονται. Το Twingo ήταν το πρώτο όχημα που σχεδιάστηκε με αυτό το σύστημα.

Η ανάπτυξη προϊόντων διευθυνόταν από πολλές έρευνες πελατών.

Η Renault εισήγαγε επίσης καινοτομίες στην μετά πώληση με τη δημιουργία της Renault-Minute και Renault-Assistance, με τη συστηματική διεξαγωγή ερευνών ικανοποίησης πελατών.

Ένα συμβολικό παράδειγμα: το R19 . Μόλις ξεκίνησε την νέα του δουλειά, ο Pierre Jocou ανέβαλε το ντεμπούτο του αυτοκινήτου, αλλά επειδή αρχική η ποιότητα του θεωρήθηκε ανεπαρκής το πρότζεκτ σταμάτησε για αρκετούς μήνες. Η απόφαση προκάλεσε κάποιες έντονες αντιδράσεις , κυρίως λόγω των δαπανών που προκύπτουν, αλλά σηματοδότησε τη μετάβαση από μια πολιτική συμβιβασμού σε μια που απαιτούν ποιότητα.  



ΠΗΓΗ/Photo:Renault
renault 3128774028415216580

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item

Renault News

Ενημερωθειτε μεσω Email

Τυχαια Αρθρα

Flickr Photos