greekrenaultnews
Φόρτωση...

Renault Initiale Paris concept - Φωτογραφίες/Βίντεο/Τεχνικά χαρακτηριστικα

Η Renault ανοίγει τρεις νέες διαδρομές με το νέο Initiale Paris. Κάνοντας το ντεμπούτο του στη Φρανκφούρτη , το πρωτότυπο αυτοκίνητο: - απε...

Η Renault ανοίγει τρεις νέες διαδρομές με το νέο Initiale Paris. Κάνοντας το ντεμπούτο του στη Φρανκφούρτη , το πρωτότυπο αυτοκίνητο: - απεικονίζει το έκτο πέταλο "Wisdom" στο σχεδιασμό μαργαρίτα , εκφράζοντας την ευρύτητα του πνεύματος - Μας ετοιμάζει για τον αντικαταστάτη του Espace με την υπογραφή Initiale Paris - Ενσωματώνει την τεχνογνωσία και τις φιλοδοξίες της μάρκας στην κατηγορία των premium.

Εξωτερική σχεδίαση : ροή και δύναμη , το χρώμα και το φως μας δείχνει το μέγεθος του αυτοκίνητου , με 4,85 m. αριστοκρατικο , αλλά χωρίς υπερβολή , το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο υπόσχεται εντυπωσιακή ευρυχωρία. Το Styling του εκφράζει αμέσως : - τη ζωντάνια ενός sedan , μια εμφατική μάσκα και μυϊκους ώμους , - το χαρακτήρα ενός SUV , μεγάλους τροχούς 22 ιντσών και γλυπτά φτερά, - και το φως και τον χώρο ενός minivan , μέσω μιας γενναιόδωρης και  καινοτόμο γυάλινης επιφάνειας που παίζει με το φως.

Μια υπεύθυνη και αποτελεσματική φιλοσοφία ειναι ο κινητήρας της Renault που εφοδιάζει το νέο concpet. Είναι ο νέος dCi 130 ενισχυμένος για να φέρει στους οδηγούς μια γενναιόδωρη ροπή ( μέγιστη τιμή στα 400 Nm ) σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας . Ο κινητήρας βασίζεται στην βασική τεχνολογία κινητήρων της Renault και εξερευνά νέους δρόμους για την κατασκευή κινητήρων της μάρκας ακόμη πιο αποτελεσματικους στο μέλλον .

- Downsizing : Πιστή στη στρατηγική του downsizing , η Renault συνδυάζει την οδηγική απόλαυση με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου με τη χρήση μικρότερων αλλά ιδιαίτερα αποτελεσματικων μπλοκ κυλίνδρων.

- EDC : το έξι ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη αποτελεσματικο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων είναι ευέλικτο και εύκολο στη χρήση , και προσφέρει καλή κατανάλωση καυσίμου.

Η Renault διερευνά δύο νέες κατευθύνσεις με τη φιλοσοφία του κινητήρα :

- Twin -turbo τεχνολογία: Ένα μικρό , χαμηλής αδράνειας turbo χρησιμοποιείται για χαμηλές στροφές και ένα δεύτερο turbo για υψηλότερες ταχύτητες. Η ροπή είναι γενναιόδωρη και άφθονη από τις χαμηλές στροφές - με ένα πλήρες 90% στο χέρι από τις 1.500 rpm - για την ομαλή και αθλητική οδήγηση.

- Shift - by-Wire ελέγχου για τη μετάδοση EDC : Το σύστημα αυτό , το δανείζεται από την Formula 1 , και ενισχύει την ακρίβεια και την ομαλότητα των ελέγχων μέσω της καλύτερης ελεγχόμενης προσπάθειας.

Μία ακόμη ιδιαιτερότητα του κινητήρα που χρησιμοποιείται στο Initiale Paris είναι η χρήση βελτιστοποιημένων εμβόλων χάλυβα ώστε να μειώσουν την τριβή . Τα έμβολα χάλυβα διαστέλλονται λιγότερο από τα έμβολα αλουμινίου , με αποτέλεσμα την ενίσχυση εμβόλου -προς- κύλινδρο σε υψηλές θερμοκρασίες. Ο σχεδιασμός είναι ακριβώς ίδιος με εκείνος που χρησιμοποιείται στον κινητήρα της Renault στην Formula 1.

To Initiale Paris έχει περίπου τις ίδιες διαστάσεις με το Grand Espace , αλλά ζυγίζει 250 κιλά λιγότερο.

Συνολικά , η φιλοσοφία του κινητήρα εκπέμπει 40gkm λιγότερο CO2 και 25% λιγότερα καύσιμα από ένα diesel με ισοδύναμη απόδοση.

Κατεβάστε το επίσημο PDF της Renault για το νέο Concept.




















renault 5576674887224809496

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item

Renault News

Ενημερωθειτε μεσω Email

Τυχαια Αρθρα

Flickr Photos