greekrenaultnews
Φόρτωση...

Renault Initiale Paris concept - Φωτογραφίες/Βίντεο/Τεχνικά χαρακτηριστικα

Η Renault ανοίγει τρεις νέες διαδρομές με το νέο Initiale Paris. Κάνοντας το ντεμπούτο του στη Φρανκφούρτη , το πρωτότυπο αυτοκίνητο: - απε...

Η Renault ανοίγει τρεις νέες διαδρομές με το νέο Initiale Paris. Κάνοντας το ντεμπούτο του στη Φρανκφούρτη , το πρωτότυπο αυτοκίνητο: - απεικονίζει το έκτο πέταλο "Wisdom" στο σχεδιασμό μαργαρίτα , εκφράζοντας την ευρύτητα του πνεύματος - Μας ετοιμάζει για τον αντικαταστάτη του Espace με την υπογραφή Initiale Paris - Ενσωματώνει την τεχνογνωσία και τις φιλοδοξίες της μάρκας στην κατηγορία των premium.

Εξωτερική σχεδίαση : ροή και δύναμη , το χρώμα και το φως μας δείχνει το μέγεθος του αυτοκίνητου , με 4,85 m. αριστοκρατικο , αλλά χωρίς υπερβολή , το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο υπόσχεται εντυπωσιακή ευρυχωρία. Το Styling του εκφράζει αμέσως : - τη ζωντάνια ενός sedan , μια εμφατική μάσκα και μυϊκους ώμους , - το χαρακτήρα ενός SUV , μεγάλους τροχούς 22 ιντσών και γλυπτά φτερά, - και το φως και τον χώρο ενός minivan , μέσω μιας γενναιόδωρης και  καινοτόμο γυάλινης επιφάνειας που παίζει με το φως.

Μια υπεύθυνη και αποτελεσματική φιλοσοφία ειναι ο κινητήρας της Renault που εφοδιάζει το νέο concpet. Είναι ο νέος dCi 130 ενισχυμένος για να φέρει στους οδηγούς μια γενναιόδωρη ροπή ( μέγιστη τιμή στα 400 Nm ) σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας . Ο κινητήρας βασίζεται στην βασική τεχνολογία κινητήρων της Renault και εξερευνά νέους δρόμους για την κατασκευή κινητήρων της μάρκας ακόμη πιο αποτελεσματικους στο μέλλον .

- Downsizing : Πιστή στη στρατηγική του downsizing , η Renault συνδυάζει την οδηγική απόλαυση με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου με τη χρήση μικρότερων αλλά ιδιαίτερα αποτελεσματικων μπλοκ κυλίνδρων.

- EDC : το έξι ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη αποτελεσματικο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων είναι ευέλικτο και εύκολο στη χρήση , και προσφέρει καλή κατανάλωση καυσίμου.

Η Renault διερευνά δύο νέες κατευθύνσεις με τη φιλοσοφία του κινητήρα :

- Twin -turbo τεχνολογία: Ένα μικρό , χαμηλής αδράνειας turbo χρησιμοποιείται για χαμηλές στροφές και ένα δεύτερο turbo για υψηλότερες ταχύτητες. Η ροπή είναι γενναιόδωρη και άφθονη από τις χαμηλές στροφές - με ένα πλήρες 90% στο χέρι από τις 1.500 rpm - για την ομαλή και αθλητική οδήγηση.

- Shift - by-Wire ελέγχου για τη μετάδοση EDC : Το σύστημα αυτό , το δανείζεται από την Formula 1 , και ενισχύει την ακρίβεια και την ομαλότητα των ελέγχων μέσω της καλύτερης ελεγχόμενης προσπάθειας.

Μία ακόμη ιδιαιτερότητα του κινητήρα που χρησιμοποιείται στο Initiale Paris είναι η χρήση βελτιστοποιημένων εμβόλων χάλυβα ώστε να μειώσουν την τριβή . Τα έμβολα χάλυβα διαστέλλονται λιγότερο από τα έμβολα αλουμινίου , με αποτέλεσμα την ενίσχυση εμβόλου -προς- κύλινδρο σε υψηλές θερμοκρασίες. Ο σχεδιασμός είναι ακριβώς ίδιος με εκείνος που χρησιμοποιείται στον κινητήρα της Renault στην Formula 1.

To Initiale Paris έχει περίπου τις ίδιες διαστάσεις με το Grand Espace , αλλά ζυγίζει 250 κιλά λιγότερο.

Συνολικά , η φιλοσοφία του κινητήρα εκπέμπει 40gkm λιγότερο CO2 και 25% λιγότερα καύσιμα από ένα diesel με ισοδύναμη απόδοση.

Κατεβάστε το επίσημο PDF της Renault για το νέο Concept.




















renault 5576674887224809496

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item