greekrenaultnews
Φόρτωση...

Τα λογότυπα της Renault Samsung στην θέση αυτών της Renault για το Κορεατικό GP

• Τα μονοθέσια της Caterham F1 Team και Lotus F1 Team θα φέρουν τα χαρακτηριστικα της Renault Samsung Motors αντί για το κλασσικά χαρακτηρι...

• Τα μονοθέσια της Caterham F1 Team και Lotus F1 Team θα φέρουν τα χαρακτηριστικα της Renault Samsung Motors αντί για το κλασσικά χαρακτηριστικα της Renault κατά τη διάρκεια του Grand Prix της Κορέας (6 Οκτωβρίου ) .
• Οι δύο Renault -powered ομάδες έχουν συμφωνήσει να φέρουν τα σήματα της κορεατικής μάρκας της Renault αυτό το Σαββατοκύριακο.
• Ο όμιλος Renault δραστηριοποιείται στην Κορέα από το 2000 μέσω της Renault Samsung Motors, η οποία αναπτύσσει και κατασκευάζει μια σειρά από διαφορετικά μοντέλα , συμπεριλαμβανομένον τον SM3 , SM5 , SM7 και QM5 .

Τα λογότυπα θα ειναι μόνο για το Σαββατοκύριακο του Κορεάτικου Grand Prix και μόνο , η επωνυμία της Renault θα επιστρέψει στα μονοθέσια για το ιαπωνικό Grand Prix .

Ο διευθυντής Marketing της Renault Sport F1 του Olivier Gillet , δήλωσε : « Η F1 είναι ένα παγκόσμιο άθλημα , αλλά είναι επίσης μια τέλεια ευκαιρία για τις αγορές να συνεργαστούν με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης και τους πελάτες τους . Η Renault Samsung Motors είναι μια ισχυρή εγχώρια μάρκα με περίπου 8% του μεριδίου αγοράς στη Νότια Κορέα , ωστόσο αυτή η ευκαιρία μας επιτρέπει να φτάσει η εικόνα της σε περισσότερους μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο και να συμμετέχει σε ένα γρήγορο , ανταγωνιστικό , υψηλής ποιότητας άθλημα. Το κορεατικό GP είναι αναμφισβήτητα ένα από τα premium γεγονότα στη χώρα κατά τη διάρκεια της αθλητικής σεζόν , λαμβάνουν πολύωρες ενημερώσεις σε τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης , έντυπα και κανάλια κοινωνικής δικτύωσης : από κάθε άποψη , το όνειρο των διαφημιστών. Αυτή η μετονομασία είναι μέρος μιας εκτεταμένης εκστρατείας μάρκετινγκ 360° μέσα στην Κορέα. Ο τοπικός τύπος , οι έμποροι και οι πελάτες θα επισκεφθούν το κορεατικό Grand Prix αυτό το Σαββατοκύριακο . Είναι πρωτοφανές για εμάς να αλλάξουμε το branding , αλλά η Κορέα είναι επίσης μια πολύ μοναδική αγορά. Μας δείχνει πλέον πώς η F1 έχει πλήρως ενσωματωθεί στη στρατηγική μάρκετινγκ ολόκληρης της μάρκας "









samsung 7056805675658892002

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item