greekrenaultnews
Φόρτωση...

7 αποκαλύψεις για το μελλοντικό Renault Espace

12 μήνες πριν την κυκλοφορίας του, το Caradisiac αποκαλύπτει τα χαρακτηριστικά του μελλοντικού MPV/SUV της Renault. Πολύ κοντά στο concept,...

12 μήνες πριν την κυκλοφορίας του, το Caradisiac αποκαλύπτει τα χαρακτηριστικά του μελλοντικού MPV/SUV της Renault. Πολύ κοντά στο concept, θα σηματοδοτεί μια σαφή ρήξη με τις προηγούμενες τέσσερις γενιές του Espace. Το εσωτερικό, ειδικότερα, θα έχει τελείως διαφορετική φιλοσοφία.

1/ Το μελλοντικό Espace θα αποκαλυφθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Οκτώβρη του 2014.
Θα παράγεται στη νέα πλατφόρμα "CMF " της Renault-Nissan και θα κατασκευαζεται στο εργοστάσιο στο Douai στην Γαλλία, παράλληλα με το μελλοντικό Scénic (ένα χρόνο αργότερα) και την νέα Laguna IV. Το μελλοντικό Espace θα είναι ένα παγκόσμιο όχημα: Τα χαρακτηριστικα "SUV " θα ειναι εκεί για να μας κάνουν να ξεχάσουμε ότι είναι ένα μίνι βαν, ιδίως στην Κίνα, όπου τα crossovers πουλάνε τρελά.

2/ Είναι ένα πρότζεκτ "τρία σε ένα"
Πριν από την επίδραση της οικονομικής κρίσης που οδήγησε την εταιρεία σε ολοκληρωτική ακύρωση της αντικατάστασης του Espace, είχαμε τρία αυτοκίνητα. Ένα πραγματικά μεγάλο λειτουργικό MPV 7 θέσεων , τον αντικαταστάτη του Avantime , και ένα μεγάλο crossover. Με το νέο αυτό πρότζεκτ, το υβριδικό minivan, με σπορ και premium αντίληψη, η Renault αποφάσισε να το κάνει ... 3 σε 1.

3/ Ο τελικός σχεδιασμός είναι πολύ κοντά στο πρωτότυπο αυτοκίνητο
Η μελλοντική σειρά Espace παρουσιάζει τον ίδιο "τύπο" μεταξύ του concept Twin'Z και του Twingo III παραγωγής. Ως εκ τούτου, στο μελλοντικό Espace τα παράθυρα με τη ιδιαίτερη σχεδίαση θα ειναι πολύ κοντά, όπως επίσης οι γρίλιες και γενικός η οπτική του αυτοκινήτου θα εξακολουθησει να είναι πολύ κοντά στο πνεύμα.

4/"Τυποποιημένοι κωδικοί" όσον αφορά το ταμπλο
Η αίσθηση του εσωτερικού και η γεύση που σου έδινε το ταμπλό ήταν η επιτυχία των Espace III και IV και θα είναι δύσκολο να προστεθούν γονίδια SUV, αφήνοντας το ταμπλό "πιλότος " για μια παραδοσιακή αρχιτεκτονική . Θα υπάρξει ένα "μέσο" στον οδηγό και στην πραγματική κεντρική κονσόλα. Αυτό θα χρησιμεύσει ως φόντο σε ένα μεγάλο βαθμό στην εξέλιξη του επανασχεδιασμένου συστήματος πολυμέσων R -Link , με μέγεθος οθόνης iPad και πιθανώς με μια σύνδεση 3G.

5 / Modularity : το τέλος των αφαιρούμενων καθισμάτων !
Σύμφωνα με πληροφορίες λέμε αντίο στα μελλοντικά ανεξάρτητα καθίσματα, τα οποία ήταν βάρια και δυσκίνητα για να τα χειριστείς. Θα υιοθετήσει ένα σύστημα αναδιπλούμενων καθισμάτων στο δάπεδο, όπως ο ανταγωνισμός . Τα καθίσματα θα πέφτουν ηλεκτρικά με το πάτημα ενός κουμπιού.

6 / Εξετάζεται το όνομα που θα φέρει το μοντέλο
Η Renault εξακολουθεί να ειναι ανάμεσα σε δύο επιλογές: να κρατήσει το όνομα Espace, που συνδέεται στενά με την γαλλική αγορά , ή να το ονομάσει "X -Space » (που θεσπίστηκε το 2012 ) , το οποίο θα απαιτήσει μεγάλες επενδύσεις στην επικοινωνία, στο να το μάθει ο κόσμος. Με το πρωτότυπο αυτοκίνητο, είδαμε η Renault απέφυγε οποιοδήποτε όνομα, καθώς το ονόμασε γενικά ως Initiale Paris την premium πλευρά της μάρκας.

7 / Όχι υβριδικό, αλλά κινητήρες εσωτερικής καύσης αιχμής
Η γκάμα των κινητήρων του μελλοντικού Espace θα βασίζονται κυρίως σε κινητήρες ντίζελ, αλλά η Renault είναι έτοιμη να στηρίξει την ουσία : 1.6 dCi ( πιθανώς με 130 hp ) , μαζί με έναν 2 λίτρων dCi, μια νέα γκάμα κινητήρων "Renault Η" εξοπλισμένα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

ΠΗΓΗ:caradisiac.com

renault 5091334662698303482
Αρχική σελίδα item