greekrenaultnews
Φόρτωση...

Chrono 115, Επεισόδιο 2 - Η ποιότητα της χειρονακτικής εργασίας

Μέσα από την ιστορία της κατασκευής αυτοκινήτων , η χειρονακτικη εργασία διαδραμάτιζε πάντα έναν σημαντικό ρόλο. Ακόμα και σήμερα, όπου πολ...

Μέσα από την ιστορία της κατασκευής αυτοκινήτων , η χειρονακτικη εργασία διαδραμάτιζε πάντα έναν σημαντικό ρόλο. Ακόμα και σήμερα, όπου πολλές εργασίες είναι μηχανοποιημένες και εκτελούνται αυτόματα, παραμένει απαραίτητη για την υψηλή ποιότητα κατασκευής. Έτσι, η Renault πάντα φρόντιζε να εκπαιδεύσει τους εργαζόμενους του εργοστασίου της στις σωστές κινήσεις και στην παρακολούθηση της ποιότητάς τους.

Μαθαίνοντας τις χειρονομίες ...
Το 1906 ο Louis Renault , δήλωσε ότι τα νέα αυτοκίνητα του θα είναι "απολύτως τέλεια από κάθε άποψη". Η Taylor- style οργάνωσης της εργασίας σε εργοστάσια της Renault έδωσε σε επόπτες ζωτικό ρόλο στην προετοιμασία και την παρακολούθηση των εργασιών. Δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση τους, αλλά οι μαθητευόμενοι είχαν επίσης πολλά να μάθουν. Η Επαγγελματική Εκπαίδευση της Renault περιελάμβανε μαθήματα για τους μαθητευόμενους και τις εποπτικές αρχές, καθώς και για τα ανώτερα και μεσαία στελέχη. Το 1937 είχε 915 μαθητευόμενους ηλικίας κάτω των 18 ετών.

Το ανθρώπινο χέρι ήταν το σύμβολο της εκστρατείας δράσης για την ποιότητα Renault που διεξήχθη μεταξύ 1979 και 1982, η οποία είχε ως στόχο όλοι οι εργαζόμενοι να ειναι υπεύθυνοι για την ποιότητα των καθημερινών καθηκόντων τους. Τα περίπτερα Workshop στήθηκαν σε ορισμένα εργοστάσια ώστε να παρέχουν εκπαίδευση και τεχνικές πληροφορίες για τους εργαζόμενους. Η κατάρτιση για τους εργαζόμενους και τις εποπτικές αρχές περιλαμβάνονται "movement quality" στο εργοστασιο Sandouville , "Operation Omega" στο εργοστασιο Douai για την έναρξη του μοντέλου R9 και μαθήματα για την τεχνική εποπτικών αρχών στο εργοστασιο Cléon.

Για πολλά χρόνια η εκπαίδευσης παρέμενε και βασιζόταν στις παραδοσιακές μεθόδους, με τους εργαζόμενους που διδάσκονται να εκτελούν καθήκοντα σχετικά με την εργασία ή όταν ένα νέο προϊόν εισαχθεί. Στη συνέχεια, το 2002 , εμπνευσμένο από τη Nissan , η Renault έφτιαξε σχολεία επιδεξιότητας για να διδάξουν τους φορείς ώστε να ελέγξουν τις κινήσεις τους κατά τη συναρμολόγηση, με πλήρη ασφάλεια και σε ένα περιορισμένο χρονικό πλαίσιο. Οι φορείς εκμετάλλευσης μάθαιναν να ανέχονται τις ίδιες κινήσεις πολλές φορές στην πράξη σε μια σειρά σε παγκάκια κατάρτισης.

Το 1984 η Renault ξεκίνησε το Operation Rainbow - μια σειρά κατάρτισης και εκπαίδευσης - όταν το μοντέλο R25 μπήκε στην παραγωγή. Οι νέες μέθοδοι που εισήχθησαν περιλάμβαναν την απαίτηση από το προσωπικό να σταματήσει τη διαδικασία συναρμολόγησης, αν παρατηρήσει συστηματικά ελαττώματα στα αυτοκίνητα ή τα ανταλλακτικά. Το "Zero-kilometre quality" πήρε προτεραιότητα πάνω από τον αριθμό των παραγόμενων μονάδων, καθώς και η διαχείριση ζήτησε από όλους τους εργαζόμενους να αγκαλιάσουν αυτό το νέο τρόπο σκέψης.

Το 2004 είδε την εμφάνιση του "checkman" στα εργοστάσια συναρμολόγησης. Σε κάθε βασική ομάδα εργασίας, ήταν υπεύθυνος για τον έλεγχο όλων των οχημάτων που συναρμολογούνταν, μετά από μια λίστα ελέγχου. Θα σημειώσει τα ελαττώματα και θα οργανώσει αντικατασταση, αν χρειαστεί. Οι έλεγχοι δεν ήταν απλώς οπτικές επιθεωρήσεις - το σύστημα checkman έκανε ενδελεχή έλεγχο, με τη χρήση εργαλείων, εφόσον ήταν απαραίτητο.

Διαβάστε το πρώτο επεισόδιο: Chrono 115, Επεισόδιο 1 - Το 1988, η Renault λανσάρει το 'Συνολικό Σχέδιο Ποιότητας'

ΠΗΓΗ/Photo:Renault

renault 6224620497958023770

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item