greekrenaultnews
Φόρτωση...

Chrono 115, Επεισόδιο 3 - Η έναρξη της Renault Assistance

Πριν από τη δεκαετία του 1980 δεν υπήρχε καμία υπηρεσία βοήθειας στη Γαλλία για τους οδηγούς των οποίων τα οχήματα είχαν χαλάσει. Αλλού, μό...

Πριν από τη δεκαετία του 1980 δεν υπήρχε καμία υπηρεσία βοήθειας στη Γαλλία για τους οδηγούς των οποίων τα οχήματα είχαν χαλάσει. Αλλού, μόνο ισχυρά, οργανωμένες λέσχες αυτοκινήτων, όπως η ADAC στη Γερμανία , η RAC στο Ηνωμένο Βασίλειο και η Touring Club στην Ελβετία, πρόσφεραν μια τέτοια υπηρεσία. Το 1984 η Renault αποφάσισε να πάρει το προβάδισμα όσον αφορά την ποιότητα των υπηρεσιών και λάνσαρε την Renault Assistance.

Η εταιρεία πήρε την έμπνευσή της από δύο μεγάλα παραδείγματα τα οποία είχαν αποδείξει την αξία τους και είχαν κάνει ισχυρή εντύπωση στους ανθρώπους: η επιτυχία της Europ , που ιδρύθηκε το 1963 από τον Pierre Desnos, και η JC Decaux , όπου είχαν επιβάλει αυστηρά πρότυπα και σχολαστική εργασία. Μετά από μια δοκιμή σε δύο καταστήματα του Παρισιού (Courbevoie και Pantin) , η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών και τα γαλλικά Τμήμα Πωλήσεων διαπραγματεύτηκαν μια επένδυση ύψους 100 εκατ. φράγκων με τον Οργανισμό της Renault. Τα χρήματα δαπανήθηκαν για αρκετό εξοπλισμό για να καλύψει το σύνολο της χώρας. Οι υπηρεσίες, επίσης, είχαν μηχανικούς σε ετοιμότητα και ένα ευρύτερο φάσμα εξαρτημάτων (περίπου 300 συνολικά), έτσι ώστε τα περισσότερα αυτοκίνητα να μπορούσαν να επισκευαστουν στην άκρη του δρόμου. Υπήρχε σαφώς η ανάγκη για την υπηρεσία , γιατί σε λιγότερο από 18 μήνες , ο στόχος των 100.000 κλήσεις το χρόνο (x10) είχε επιτευχθεί , με πάνω από το 80% των μηχανικών προβλημάτων να επισκευαζονται στο σημείο (πάνω από το 90 % στο Παρίσι). Το σύστημα αποδείχθηκε τόσο αποτελεσματικό με πάνω από το 60% των μηχανικών προβλημάτων να γίνονται σε οχήματα άλλων κατασκευαστών (που ήταν επίσης επιλέξιμα για την υπηρεσία) και θα μπορούσαν να επισκευαστουν και αυτά.

Τα συν της Renault Assistance
Η υπηρεσία σύντομα έγινε γνωστή, ειδικά επειδή ήταν τόσο εύκολη στη χρήση. Ο δωρεάν αριθμός τηλεφώνου, μπορούσε να το έβλεπε κάποιος παντού: για πρώτη φορά, η διαφήμιση για την υπηρεσία και το δίκτυο των αντιπροσώπων έγινε σε μεγάλη κλίμακα. Το τηλεφωνικό κέντρο για διευκόλυνση έστελνε το πλησιέστερο όχημα για γρηγορότερα αποτελέσματα.

Αλλά ο κύριος λόγος για την επιτυχία της Renault Assistance ήταν ότι επικεντρώθηκε στην ικανοποίηση του πελάτη και άκουγε ό,τι οι πελάτες έλεγαν. Όλοι οι αναγκαίοι πόροι διατέθηκαν για την άψογη απόδοση, και τα περισσότερα προβλήματα τα αντιμετωπίζονταν σε λιγότερο από 30 λεπτά κατά μέσο όρο. Η αποτελεσματικότητα των επισκευών και η καθαρότητα και η φιλικότητα των μηχανικών της Renault έδωσαν μια εικόνα skilfullness και αποδοτικότητας - το οποίο είχε ως αποτέλεσμα την εξουδετέρωση της αρνητικής εικόνας που υπήρχε κάποιες φορές για την ποιότητα ...

Μηνιαίες συναντήσεις με τους μηχανικούς , επέτρεπαν στην εταιρεία να ακούσουν για τα προβλήματα που διαφορετικά δεν θα ήξεραν ότι υπήρχαν. Για παράδειγμα, ο Philippe Ventre, ο οποίος ήταν επικεφαλής την περίοδο εκείνη, έμαθε ότι συχνά οι οδηγοί δεν μπορούσαν να ανοίξουν την πόρτα του αυτοκινήτου τους με το τηλεχειριστήριο όταν ήταν κοντά σε ένα φαρμακείο ... λόγω των υπέρυθρων εκπομπών των φωτεινών επιγραφών των καταστημάτων!

Και τώρα ... 
Σήμερα η Renault Assistance περιλαμβάνει ένα στόλο από 1.130 οχήματα Renault παροχής οδικής βοήθειας, απλώνεται σε πάνω από 400 υποκαταστήματα (R1 δίκτυο) και 730 θέσεις αντιπροσώπων (δίκτυο R2). Το 2012 έλυσαν 65.000 κλήσεις ανάγκης, το 65 % εκ των οποίων από τους πελάτες που είχαν συμβάσεις ή της οποίας το αυτοκίνητο ήταν υπό την εγγύηση. Έκαναν , επίσης, 180.000 παρεμβάσεις για άλλες εταιρείες παροχής υπηρεσιών οδικής βοήθειας , όπως η AXA , IMA , Europ Assistance και Mondial.

Η Οδική Βοήθεια της Renault χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της AXA Assistance για το τηλεφωνικό κέντρο της.

Διαβάστε το πρώτο επεισόδιο: Chrono 115, Επεισόδιο 1 - Το 1988, η Renault λανσάρει το 'Συνολικό Σχέδιο Ποιότητας'

Διαβάστε το δεύτερο επεισόδιο: Chrono 115, Επεισόδιο 2 - Η ποιότητα της χειρονακτικής εργασίας

ΠΗΓΗ/Photo:Renault

renault 2313840384106832377

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item

Renault News

Ενημερωθειτε μεσω Email

Τυχαια Αρθρα

Flickr Photos