greekrenaultnews
Φόρτωση...

Chrono 115, επεισόδιο 5: Επιστροφή στην ιστορία του concept-car Next

Στις 18 Ιουνίου 1995, η Renault παρουσίασε το NEXT , ένα εντελώς επαναστατικό πρωτότυπο αυτοκίνητο: ένα οικογενειακό υβριδικό όχημα με ένα ...

Στις 18 Ιουνίου 1995, η Renault παρουσίασε το NEXT , ένα εντελώς επαναστατικό πρωτότυπο αυτοκίνητο: ένα οικογενειακό υβριδικό όχημα με ένα συμβατικό κινητήρα στο εμπρός και δύο ηλεκτρικά μοτέρ στους τροχούς στο πίσω μέρος. Μπορούσε να φτάσει την τελική ταχύτητα των 165kph. Το NEXT ήταν η δημιουργία της " Διερευνητικής Μονάδας Οχημάτων", που πραγματοποιηθηκε στα χρόνια του Rémi Deconinck.

Αυτό το πρωτοποριακό πρωτότυπο αυτοκίνητο έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά :

Ο συμβατικός κινητήρα του είναι ένας 750cc τρικύλινδρος συνδεδεμένος με ένα κύλινδρο ρομποτικό κιβώτιο ταχυτήτων. Παρόλο που είναι σχετικά μικρό σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα στην κατηγορία του , η δύναμη μπορεί προσωρινά να υποστηρίζεται από τους ηλεκτροκινητήρες.

Στην πίσω ανάρτηση οι τροχοί τροφοδοτούνται από έναν κινητήρα, οι οποία ανάρτηση είναι παρόμοια με εκείνες που χρησιμοποιούνται σε ορισμένα τρένα υψηλής ταχύτητας - σε πολύ μικρότερη κλίμακα , φυσικά! Τροφοδοτείται από μπαταρίες που ζυγίζουν περίπου 150kg.

Ο " υπεύθυνος " , ηλεκτρονικός εγκέφαλος του NEXT , διευθύνει το αν ο κινητήρας ή οι κινητήρες που χρησιμοποιούνται, να μπορούν να δουλεύουν και οι δυο ταυτόχρονα , σε περίπτωση υψηλής επιτάχυνσης . Χωρίς τον οδηγό, ο ελεγκτής κατανέμει την ισχύ κατάλληλα μεταξύ των δύο αξόνων, εναλλαγή μεταξύ των αναπληρωματικών , διαδοχική και ταυτόχρονη λειτουργία των διαφόρων επιλογών με το αυτοκίνητο . Αυτή η μέθοδος λειτουργίας αποσκοπεί στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου , σε μόλις 3.4l/100km , καθιστώντας την οδήγηση πιο ευχάριστη .

Ο Rémi Deconinck θυμάται: Δεδομένου ότι η διαδικασία σχεδιασμού προχώρησε , το πλήρες δυναμικό της συγκεκριμένης μετάδοσης αποκαλύφθηκε . Το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγείται για περίπου 20 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια . Η θερμική μηχανή εσωτερικής καύσης θα μπορούσε να ξεκινήσει μέσω του συμπλέκτη , οπότε δεν χρειαζόταν ανάφλεξη . Μια τοποθέτηση turbo είχε ως αποτέλεσμα για λίγα χιλιόμετρα να επιτευχθεί η μέγιστη ταχύτητα των 165. Η κατανάλωση καυσίμου ήταν πολύ ανταγωνιστικη χάρη στο μικρό κινητήρα βενζίνης , και τα ABS και ESP ελέγχονταν από τους πίσω μηχανοτροχούς.

Παρά τις δύο μονάδες ισχύος , το όχημα ζύγιζε μόλις 875kg . Αυτό ήταν κυρίως λόγω της επιλογής των υλικών. Μέρη του πλαισίου ήταν κατασκευασμένα από αλουμίνιο και ένα ανθρακονήματινο κέλυφος παρήχθη με τη βοήθεια της γαλλικής εταιρίας αεροναυπηγικής Aérospatiale. Για το αμάξωμα, επίσης κατασκευασμένα από ανθρακονήματα , ο σχεδιαστής Horacio Pagani , ένας εμπειρογνώμονας σπορ αυτοκίνητων που σχεδίασε την διάσημη Zonda συμμετείχε ενεργά. Τα διάφορα στοιχεία παραδόθηκαν στην ώρα τους και η συναρμολόγηση προχώρησε όπως είχε προγραμματιστεί , ώστε η ομάδα να ολοκληρώσει το έργο σε 365 ημέρες. Τα κατάφεραν!



Photos:Renault


renault 5134222250377291196
Αρχική σελίδα item