greekrenaultnews
Φόρτωση...

GP Κορέας: Αποτελέσματα/Βαθμολογίες

Ένας εξαιρετικός Sebastian Vettel κατέκτησε τη νίκη στο Grand Prix Κορέας, συνεχίζοντας την απόλυτη κυριαρχία του στο φετινό πρωτάθλημα. Ο ...

Ένας εξαιρετικός Sebastian Vettel κατέκτησε τη νίκη στο Grand Prix Κορέας, συνεχίζοντας την απόλυτη κυριαρχία του στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Γερμανός οδηγός της Red Bull ξεκίνησε από την pole position και δεν ξανακοίταξε πίσω του, παρά τα δύο SC, για να φτάσει στην 8η φετινή του νίκη (4η στη σειρά) και 34η στην καριέρα του. Η υπόθεση τίτλος μοιάζει να ξεκαθαρίζει και ο Vettel έχει τον πρώτο λόγο. Πίσω του, οι δύο οδηγοί της Lotus έκαναν εξαιρετικό αγώνα και κατέκτησαν τις άλλες δύο θέσεις του βάθρου. Ο Kimi Raikkonen πήρε τη 2η θέση και ο Romain Grosjean την 3η. Ο Nico Hulkenberg ισοφάρισε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του και πήρε με τη Sauber την 4η θέση. Ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Fernando Alonso, Nico Rosberg, Jenson Button, Felipe Massa και Sergio Perez.

Η βροχή εξάντλησε την απειλή της νωρίς το πρωί στην περιοχή της κορεατικής πίστας και έτσι τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid σε στεγνό δρόμο. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Sebastian Vettel έφυγε καλά και έστριψε πρώτος, κάτι που σημαίνει ότι είχε καθαρή πίστα μπροστά του στο πρώτο κομμάτι του αγώνα. Πιο πίσω ο Romain Grosjean επιτέθηκε στον Lewis Hamilton και κατάφερε να τον περάσει για να πάρει τη 2η θέση, μπροστά από τον Βρετανό της Mercedes. Ο Rosberg διατήρησε την 4η θέση ενώ εξαιρετική ήταν η προσπάθεια του Nico Hulkenberg. Ο Γερμανός της Sauber εκμεταλλεύτηκε το λάθος και το τετακέ του Felipe Massa, που έριξε τον Βραζιλιάνο της Ferrari στην τελευταία θέση, και κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Fernando Alonso. Ο Ισπανός αναγκάστηκε να κάνει ελιγμό αποφυγής του ανεξέλεγκτου μονοθεσίου του Massa και έπεσε στην 6η θέση.

Εξαιρετική εκκίνηση έκανε ο Pastor Maldonado, ο οποίος από τη 18η θέση πετάχτηκε στην 9η. Στο πρώτο κομμάτι του αγώνα οι Kimi Raikkonen και Mark Webber, ο οποίος ξεκινούσε από τη 13η θέση λόγω ποινής, κέρδιζαν διαρκώς θέσεις. Καταστροφική ήταν η εκκίνηση για τον Jenson Button, ο οποίος είχε μια επαφή και αναγκάστηκε να μπει στα pit για να αλλάξει την εμπρός πτέρυγα στο μονοθέσιο της McLaren.

Στο πρώτο κομμάτι του αγώνα, μέχρι να μπουν τα μονοθέσια στα pit για το πρώτο pit stop, o Vettel δεν απειλήθηκε στην πρώτη θέση αλλά επίσης δεν απομακρυνόταν από τους διώκτες του με την άνεση που το έκανε στους προηγούμενους αγώνες. Εντυπωσιακή πάντως ήταν η προσπάθεια του Grosjean, ο οποίος κατάφερνε να ακολουθεί σε λογική απόσταση τον Γερμανό της Red Bull.

Γύρω στο 10ο γύρο οι οδηγοί άρχισαν να μπαίνουν στα pit για να ξεφορτωθούν την πολύ μαλακή γόμα και να βάλουν τη μεσαία. Εξαίρεση ήταν ο Daniel Ricciardo, ο οποιος ξεκίνησε με τη μεσαία γόμα και δεν χρειαζόταν να σταματήσει για την αλλάξει. Μετά τα pit stop οι σχετικές θέσεις των κορυφαίων δεν άλλαξαν, με τον Vettel να προηγείται των Grosjean και Hamilton, τον Rosberg πιο πίσω και ένα τρενάκι που αποτελούνταν από τους Hulkenberg, Alonso, Raikkonen και Webber να ακολουθεί.

Ανάμεσα στα pit stop ο αγώνας δεν παρουσίασε πολλά ενδιαφέροντα συμβάντα. Οι θέσεις των πρωτοπόρων δεν άλλαξαν, παρά μόνο οι διαφορές τους διαφοροποιούνταν, ανάλογα με τη φάση της φθοράς των ελαστικών. Λίγο πριν το pit stop όμως χάλασε ο αγώνας και των δύο Mercedes. Ενώ ο Hamilton ταλαιπωρούταν με τη φθορά ελαστικών και έχανε πάρα πολύ χρόνο, o Rosberg είδε την εμπρός πτέρυγα στο μονοθέσιό του να καταρρέει στη μέση της ευθείας. Ο Γερμανός αναγκάστηκε να μπει στα pit για να την αλλάξει και έπεσε πολύ πίσω.

Λίγους γύρους αργότερα όμως ο αγώνας απέκτησε νέο ενδιαφέρον. Το εμπρός δεξιά ελαστικό στη McLaren του Sergio Perez διαλύθηκε στην ευθεία και έσπασε την εμπρός πτέρυγα στο μονοθέσιο, με αποτέλεσμα στην πίστα να μείνει ένα μεγάλο κομμάτι του ελαστικού και αρκετά συντρίμμια. Η εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας ήταν αναπόφευκτη, για να καθαριστεί η πίστα. Το κλατάρισμα του Perez κατάστρεψε τον αγώνα και του Webber, γιατί ή Red Bull του Αυστραλού ήταν το μονοθέσιο που ακολουθούσε εκείνο του Μεξικανού και πάτησε πάνω στα συντρίμμια. Αυτό ανάγκασε τον Webber να ξαναμπεί στα pit και να χάσει την 3η θέση, στην οποία είχε καταφέρει να φτάσει μετά τα προβλήματα των Mercedes.

Πίσω από το SC, η σειρά είχε διαμορφωθεί ως εξής: Vettel, Grosjean, Raikkonen, Hamilton, Hulkenberg, Alonso, Button, Rosberg, Maldonado και Ricciardo. Η επανεκκίνηση όμως δεν ήταν λιγότερο επεισοδιακή. Την ώρα που ο Nico Hulkenberg περνούσε με άνεση τον Lewis Hamilton, Ο Adrian Sutil έχανε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και έπεφτε πάνω στον Mark Webber. Το αποτέλεσμα ήταν ο άτυχος Αυστραλός να βρεθεί εκτός πίστας και το μονοθέσιό του να πάρει φωτιά. Το αποτέλεσμα ήταν να ξαναβγεί το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα. Λίγο πριν όμως ο Kimi Raikkonen πέρασε τον Romain Grosjean, για να πάρει τη 2η θέση.

Στη δεύτερη επανεκκίνση ο Sebastian Vettel έκανε πάλι αυτό που κάνει πάντα, δηλαδή άρχισε να απομακρύνεται σταθερά στην κορυφή από τις δύο Lotus των Raikkonen και Grosjean που τον ακολουθούσαν. Πιο πίσω ο Hulkenberg δεχόταν ασφυκτική πίεση από τον Lewis Hamilton αλλά κατάφερνε να κρατηθεί μπροστά εκμεταλλευόμενος την πολύ υψηλή τελική ταχύτητα της Sauber.

Όλα τα παραπάνω ελάχιστα απασχόλησαν τον Sebastian Vettel, ο οποίος είδε πρώτος την καρό σημαία για 4η συνεχόμενη φορά φέτος και για 3η χρονιά στην Κορέα. Οι Kimi Raikkonen και Romain Grosjean συμπλήρωσαν το βάθρο, σε έναν ακόμα πολύ καλό αγώνα για τη Lotus. Ο Nico Hulkenberg πήρε μιαν ιδιαίτερα εντυπωσιακή 4η θέση με τη Sauber και ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Fernando Alonso, Nico Rosberg, Jenson Button, Felipe Massa και Sergio Perez.

Μετά το GP Κορέας, η διαφορά του Vettel από τον Alonso στη βαθμολογία έφτασε στους 77 βαθμούς. Επόμενος αγώνας είναι το GP Ιαπωνίας στην ιστορική πίστα της Suzuka το 3ήμερο 11-13 Οκτωβρίου.







ΠΗΓΗ:msfree.gr Photo:f1fanatic.co.uk


Williams 6130200306353464475

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item