greekrenaultnews
Φόρτωση...

Η Renault αναφερει ότι οι αγώνες από το 2014 δεν θα ειναι βαρετή

Η Renault υποβαθμίζει τους φόβους ότι οι κανονισμοί για τους νέους κινητήρες της Formula 1 από το 2014 θα μπορούσαν να μετατρατρεψουν τους ...

Η Renault υποβαθμίζει τους φόβους ότι οι κανονισμοί για τους νέους κινητήρες της Formula 1 από το 2014 θα μπορούσαν να μετατρατρεψουν τους αγώνες σε βαρετούς.

Δεδομένου ότι οι ομάδες και οι κατασκευαστές προετοιμαζονται για τους ριζοσπαστικόυς νέους κανονισμούς, έχουν υπάρξει αυξανόμενες ανησυχίες ότι το αυστηρό όριο των καυσίμων θα μπορούσε να αναγκάσει τους οδηγούς να κάνουν άπλα την "βολτα" τους μέσα στην πίστα παρά να αγωνίζονται σκληρά.

Οι ιθύνοντες της Renault απ την άλλη έχουν διαφορετική γνώμη και αναφέρουν, ότι η οικονομία καυσίμου θα ειναι σημαντική όσο είναι και σήμερα, και με αυτό τον περιορισμό θα μπορούσαν πραγματικά να υπάρξουν πιο συναρπαστικες στρατηγικές.

Ο Τεχνικός διευθυντής της Renault Sport F1 Naoki Tokunaga είπε στο Autosport : «Όσον αφορά το θέαμα , νομίζω ότι οι αγώνες θα είναι διαφορετική, αλλά θα εξακολουθήσουν να είναι συναρπαστική.

"Αν πηγαίνεις στην πίστα με τέρμα γκάζι συνέχεια ειναι σίγουρο ότι δεν θα φτάσεις στον τερματισμό".

" Γιατί θα πρέπει να εξοικονομήσεις καύσιμα , αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει μια διαφορά μεταξύ του ορίου μέσης χρήσης δύναμης όπου θα είναι μικρότερος της μέγιστης διαθέσιμης δύναμης.

" Στον αγώνα, η μέγιστη ισχύς θα είναι πάντα στη διάθεσή του οδηγού. Έτσι, εάν θέλει να προσπεράσει ένα άλλο αυτοκίνητο , τότε θα μπορεί.

" Και στη συνέχεια θα πρέπει να κάνει διαχείριση των καυσίμων. Αυτό θα σημαίνει διαφορετικές στρατηγικές. "

"Έχω ακούσει τις ανησυχίες ότι θα υπάρξουν περισσότεροι οδηγοί που θα μένουν από καύσιμα , ή ότι οι οδηγοί θα σταματήσουν να κοντράρονται μεταξύ τους.

" Αλλά δεν νομίζω ότι θα υπάρχουν περισσότεροι που θα μένουν από καύσιμο από ό,τι μένουν σήμερα . Έχουμε ήδη ξεκινήσει αγώνες με το χαμηλότερο δυνατό φορτίο καυσίμου .

«Δεν θέλουμε να υπαρχει καύσιμο στο ρεζερβουάρ, όταν ο αγώνας έχει τελειώσει, έτσι πρέπει να διαχειρίζομαστε την κατανάλωση καυσίμου από τώρα . Θα είναι το ίδιο, και τίποτα δεν θα αλλάξει . "

Αν και η οικονομία καυσίμου θα είναι σημαντική το 2014 , ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Renault Sport F1, Rob White πιστεύει ότι θα επιτευχθεί χάρη στην έξυπνη διαχείριση του κινητήρα (χαρτογραφησεις) και όχι από τους οδηγούς.

" Ο οδηγός θα τρέχει με τέρμα γκάζι με τον κινητήρα να ειναι ρυθμισμένος ώστε να μην υπερβαίνει τον προβλεπόμενο όριο καυσίμων », είπε .

"Δεν είναι πιθανό να δούμε οδηγούς να γυρνούν στην πίστα με μισό γκάζι. Δεν θα είναι έτσι."

" Ο οδηγός που κερδίζει τον αγώνα είναι ο οδηγός που πηγαίνει ταχύτερα από την αρχή μέχρι το τέλος , και αυτό είναι απολύτως θεμελιώδες και θα παραμείνει.

" Θα υπάρξουν σίγουρα κάποιοι οδηγοί που θα σηκώνουν το πόδι από το γκάζι και θα κινούνται με κεκτημένη ταχύτητα, γιατί είναι η φυσική που το καθιστά ουσιαστικά ως το πιο αποδοτικό τρόπο για την εξοικονόμηση καυσίμων".

" Αλλά ο τρόπος που θα υλοποιηθεί θα είναι λιγότερο συγκλονιστικός από αυτούς που κάνουν τις προβλέψεις . "

ΠΗΓΗ:autosport.com
Renault Sport F1 865154747431286789
Αρχική σελίδα item