greekrenaultnews
Φόρτωση...

Την εμφάνιση τους έκαναν τα πρώτα τηλεοπτικά σποτ της Renault στην Ελλάδα

Όπως είχαμε αναφερει εδώ στο Greek Renault News , στην Αrrow Advertising μετακινήθηκε ο διαφημιστικός λογαριασμός της Renault, μετά την α...


Όπως είχαμε αναφερει εδώ στο Greek Renault News, στην Αrrow Advertising μετακινήθηκε ο διαφημιστικός λογαριασμός της Renault, μετά την ανάληψη της κεντρικής αντιπροσωπείας της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, αποκλειστικά, από την εταιρεία Teoren Motors/Β.Ν. Θεοχαράκης του Ομίλου Επιχειρήσεων Θεοχαράκη.

Το σποτ είναι διάρκειας 30 sec, έχει corporate χαρακτήρα και επικοινωνεί τη νέα εποχή που ξεκινά για την Renault στην Ελλάδα μέσω της συνεργασίας της με την Teoren Motors. Κεντρικό του μήνυμα είναι το «Drive the Change». Μέχρι πρότινος και για πολλά χρόνια, τον λογαριασμό της Renault χειρίζονταν η Publicis. H συνεργασία της Renault με την Teoren Motors/Β.Ν. Θεοχαράκης, ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιούλιο, ενώ αφορά και στα αυτοκίνητα Dacia.

ΠΗΓΗ:marketingweek.gr
renault 7075585837355224790

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item