greekrenaultnews
Φόρτωση...

Δοκιμή AutoΤρίτη: Νέο Dacia Sandero 1,5 dCi

Το Dacia Sandero έχει πιάσει τον παλμό της εποχής. Αφενός εφοδιάζεται με έναν οικονομικό σε κατανάλωση πετρελαιοκινητήρα, αφετέρου αποτελεί...

Το Dacia Sandero έχει πιάσει τον παλμό της εποχής. Αφενός εφοδιάζεται με έναν οικονομικό σε κατανάλωση πετρελαιοκινητήρα, αφετέρου αποτελεί μια από τις οικονομικές σε κόστος κτήσης λύσεις στην κατηγορία.

Όταν το 2008 είχε παρουσιαστεί το Sandero στην ελληνική αγορά οι περισσότεροι δεν ήξεραν καν ποια είναι η μάρκα Dacia, ενώ οι υπόλοιποι -όσοι δηλαδή γνώριζαν πως η Dacia ανήκει στην Renault και ότι διαθέτει οικονομικά μοντέλα- κοίταζαν μάλλον διστακτικά…

Τότε, για παράδειγμα, ο κόσμος ρώταγε τι αμάξι είναι αυτό, πόσο κάνει, αν είναι καλό, τι κινητήρα έχει και άλλες τέτοιους είδους γενικές ερωτήσεις, σήμερα όμως το σκηνικό έχει αλλάξει και οι απορίες/αντιδράσεις είναι πιο συγκεκριμένες: «είναι αυτό το καινούριο Sandero, τι διαφορές έχει από το προηγούμενο, που και πόσο έχει βελτιωθεί;» κτλ.

Με λίγα λόγια, τόσο η Dacia, όσο και το Sandero έχουν εδραιωθεί πια στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού ως μια value for money επιλογή.

Πιο δυναμικό και καλαίσθητο σχεδιαστικά
Μπορεί το προηγούμενο Sandero να μην διεκδικούσε δάφνες πρωτοτυπίας, ωστόσο αυτό της δεύτερης γενιάς σίγουρα σε κερδίζει με την εμφάνισή του. Και αυτό οφείλεται κυρίως στο δυναμικό και καλαίσθητο μπροστινό μέρος όπου ξεχωρίζει η τρισδιάστατη γρίλια στη μάσκα.

Κινητήρας-επιδόσεις: Δοκιμασμένη συνταγή
Έχοντας οδηγήσει τον κινητήρα 1,5 dCi των 90 ίππων πίσω από το τιμόνι του Renault Clio, ήμασταν πολύ περίεργοι για το αν ο ίδιος κινητήρας, αλλά με ελαφρώς μειωμένη ιπποδύναμη και ροπή (75 PS στις 4.000 σ.α.λ. και 200 Nm στις 1.750), μπορεί να μας εκπλήξει με την «γεμάτη» λειτουργία του, τις σβέλτες επιδόσεις και την οικονομία καυσίμου και πίσω από το τιμόνι του Dacia Sandero.

Εσωτερικό: Βήματα μπροστά
Αν κάπου υστερούσε η προηγούμενη γενιά του Dacia Sandero, αυτό ήταν η σχεδίαση και η ποιότητα στο εσωτερικό, αφού με την πρώτη ματιά φαίνονταν οι εκπτώσεις που έχουν γίνει προκειμένου να κρατηθεί η τιμή κτήσης σε χαμηλά επίπεδα.

Χώροι: Δυνατό χαρτί
Ένα από τα δυνατά χαρτιά του Dacia Sandero είναι οι προσφερόμενοι εσωτερικοί χώροι, τόσο για τους επιβάτες, όσο και τις αποσκευές, αφού αυτοί είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία.

Οδική συμπεριφορά
Γυρνώντας τη μίζα και από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, το Dacia Sandero σου αφήνει θετικές εντυπώσεις πίσω από το τιμόνι του, αφού πρώτα από όλα η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου (μόνο στις εγκάρσιες το πίσω μέρος δυσκολεύεται ελάχιστα).

Διαβάστε περισσότερα για τη δοκιμή του νέου Dacia Sandero 1,5 dCi στο τεύχος του auto Τρίτη (Τ.47) που θα κυκλοφορήσει στις 26 Νοεμβρίου.

Πηγή/Photo:autotriti.gr

Slide 720976007936896387

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item