greekrenaultnews
Φόρτωση...

Renault, Νο1 στην παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια?

Η Renault ελέγχει την ιαπωνική Nissan και την ρωσική AvtoVAZ. Η Συμμαχία Renault - Nissan έχει κοινά συμφέροντα με την Γερμανική Daimler(Me...

Η Renault ελέγχει την ιαπωνική Nissan και την ρωσική AvtoVAZ. Η Συμμαχία Renault - Nissan έχει κοινά συμφέροντα με την Γερμανική Daimler(Mercedes) και τώρα είναι κοντά στην Mitsubishi. Δυνητικά, η γαλλική εταιρεία είναι στο κέντρο ενός τεράστιου κουβαριού που ζυγίζει περίπου έντεκα εκατομμύρια οχήματα ετησίως.

Η Renault είναι ο αδιαφιλονίκητος παγκόσμιος πρωταθλητής των συμμαχιών. Έχοντας αποτύχει με τον Αμερικανό κατασκευαστή AMC στη δεκαετία του '80 και τη σουηδική Volvo την επόμενη δεκαετία, η γαλλική εταιρεία φαίνεται τώρα να κρατάει το μυστικό του γάμου ... των πολύ-εταίρων.

Μετά τη συμμαχία της με τη Nissan στην Ιαπωνία το 1999 , από τον τότε CEO της Louis Schweitzer η τρικολόρ εταιρεία, εξαγορά την κορεατική Samsung και την Ρουμάνικη Dacia, εξαγόρασε την ρωσική Avtovaz (Lada), και από το 2010 είναι κοντά στη γερμανική Daimler (Mercedes). Και δεν είναι μόνο αυτό.

Σήμερα , η εταιρεία με έδρα το Boulogne - Billancourt και η σύμμαχος της Nissan, με επικεφαλής τον Carlos Ghosn, ήρθε κοντά και με μια άλλη ιαπωνική εταιρεία, την Mitsubishi Motors, έστω και αν η PSA Peugeot Citroën έχασε πριν από λίγα χρόνια την προσέγγισή της με τον ίδιο Ιάπωνα κατασκευαστή.

Επενδύσεις σε Nissan, Avtovaz, Daimler 

Η Renault σίγουρα δεν είναι μία από τις μεγαλύτερες στον κόσμο σε παραγωγή (2,31 εκατομμύρια οχήματα το 2012) , και ειναι πίσω σε όγκους από εταιρείες όπως η Toyota , η GM , η Volkswagen , η Ford , Hyundai , Kia , η Honda και η PSA. Για να μην αναφέρουμε φυσικά την Nissan. Μόνο που εδώ: η Renault κατέχει το 43,4% της Nissan. Αυξάνεται σταδιακά το ποσοστό της στην Avtovaz που έχει τώρα στην κατοχή της το 25% του μετοχικού κεφαλαίου.

Και η Renault - Nissan Alliance έχει ανταλλάξει μετοχές του 3% με την Daimler, με την γαλλική εταιρεία να πολλαπλασιάζει τις τεχνικές και βιομηχανικές συνεργασίες της.

Η περίμετρος της μελλοντικής τριμερής συμμαχίας με την Mitsubishi Motors , που ανακοινώθηκε την Τρίτη , δεν έχει καθοριστεί με ακρίβεια. Αλλά φαίνεται πολλά υποσχόμενη. Το μόνο σίγουρο μέχρι στιγμής ειναι πως η Renault θα παρέχει μελλοντικα σεντάν με τα σήματα της Mitsubishi τα οποία θα παράγονται στο κορεατικό εργοστάσιο RSM (Renault Samsung Motors) για την αγορά των ΗΠΑ ...

Στην πρωτοπορία της βιομηχανίας αυτοκινήτων 

Αυτό το δίκτυο αυτό των συμφερόντων και των βιομηχανικών συνεργασιών επιτρέπει στην Renault να είναι, παρά το μικρό της μέγεθος , στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας . Κατά τη διάρκεια του προηγούμενου οικονομικού έτους (Απρίλιος 2012 - Μάρτιος 2013), η Renault - Nissan Alliance έφτασε τα 8.10 εκατομμύρια οχήματα σε όλο τον κόσμο.

Η νέα οντότητα που σχηματίζεται από τη Renault (με AvtoVAZ) , Nissan, Daimler (επιβατικά αυτοκίνητα) και την Mitsubishi σήμερα ζυγίζει σχεδόν έντεκα εκατομμύρια οχήματα ετησίως. Υψηλότερο από της Toyota, το νούμερο ένα στον κόσμο (περίπου δέκα εκατ.), προσθέτοντας ακόμη και την ιαπωνική Subaru (Fuji Heavy).

Όλες οι μεγάλες συμμαχίες έχουν αποτύχει, εκτός από την Fiat - Chrysler 

Αυτό το αποτέλεσμα έχει το αξιοσημείωτο γεγονός ότι σχεδόν όλες οι μεγάλες συμμαχίες να έχουν αποτύχει στο παρελθόν. Η Daimler έχασε στον "γάμο του αιώνα" του με την αμερικανική Chrysler, αλλά και με τη Mitsubishi, η PSA με την ίδια την Mitsubishi, η GM με την ιαπωνική Suzuki, Isuzu, Subaru (Fuji Heavy) και στη συνέχεια με τη Fiat, η Volkswagen με την ιαπωνική Suzuki. Ford και Volvo έπρεπε να πουλήσουν, Jaguar, και Land Rover, ενώ η αποσύνδεσε τους δεσμούς της με την ιαπωνική Mazda .

Όσον αφορά την παγκόσμια συμμαχία της PSA - GM ανακοινώθηκε με τυμπανοκρουσίες στις αρχές του 2012, αλλά περπατάει σε τεντωμένο σχοινί. Σήμερα, η μόνη μεγάλη συμμαχία που φαίνεται να κρατάει είναι αυτό της Fiat με την Chrysler, αλλά το πεδίο εφαρμογής της είναι πολύ πιο περιορισμένο από εκείνο από τις συμφωνίες που έχει η Renault.




renault 1840316498650317225
Αρχική σελίδα item