greekrenaultnews
Φόρτωση...

Καινοτομίες Renault 2013: Μπείτε στην καρδιά της τεχνολογίας Renault - Μέρος 2ο

Η καινοτομία είναι μια μακρά παράδοση στη Renault που πάντα προσπαθούσε να κάνει την οδήγηση πιο εύκολη και πιο ευχάριστη. Ο στόχος είναι ο...

Η καινοτομία είναι μια μακρά παράδοση στη Renault που πάντα προσπαθούσε να κάνει την οδήγηση πιο εύκολη και πιο ευχάριστη. Ο στόχος είναι ο χρόνος που δαπανάται στο δρόμο να ειναι μια ευχάριστη εμπειρία για όλους τους επιβαίνοντες. Για να επιτευχθεί αυτό, η ολιστική προσέγγιση της Renault βάζει τους ανθρώπους πάνω από όλα, προκειμένου να καθορίσει τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την ενίσχυση της άνεσης που ταξιδεύουν ( εσωτερικοί χώροι , άνεση , ευημερία, κ.λπ.), τις επιδόσεις (κράτημα στο δρόμο, οδηγική άνεση, κ.λπ.) και την ασφάλεια.
 
Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να αναπτυχθούν φιλικές προς το χρήστη λύσεις που ξεχωρίζουν όχι μόνο μεταξύ των λίγων και ποιο ακριβών μοντέλων, αλλά να ειναι μια προσιτή πραγματικότητα για όλους τους οδηγούς! Για την επίτευξη του στόχου αυτού, επιδιώκουν ενεργά την έρευνα για την ενίσχυση της άνεση στο ταξίδι και την διευκόλυνση στην οδήγηση μέσα από την εργασία σε τομείς όπως τα σπονδυλωτά οχήματα, τα συστήματα πολυμέσων, τα βοηθήματα του οδηγού, την ευρυχωρία της καμπίνας, την δυνατότητα ελιγμών του οχήματος, την ακουστική άνεση, την χρηστικότητα, την υγεία, την ευεξία , κλπ.

Ο αναβρασμός που υπαρχει στο σημερινό ψηφιακό κόσμο παρέχει στην αυτοκινητοβιομηχανία αμέτρητες ευκαιρίες για να φέρει στους αυτοκινητιστές ολοένα και ένα ευρύτερο φάσμα υπηρεσιών και χαρακτηριστικών . Ωστόσο, παρουσιάζει επίσης μια σειρά από κινδύνους, καθόσον αυτός ο χείμαρρος των νέων λειτουργιών, οι συναφείς οθόνες τους, τα κουμπιά και τα μενού θα μπορούσαν να αποσπάσουν εύκολα την προσοχή στους επιβαίνοντες, ακόμη και να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια τους.

Η Renault έχει πλήρη επίγνωση αυτού του κινδύνου και καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσει ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις εξυπηρετούν αποκλειστικά για να φέρουν την προστιθέμενη αξία για την ευημερία των επιβατών, κάνοντας τη ζωή τους πιο εύκολη και διατηρώντας την επαφή με το περιβάλλον, χωρίς να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλειά τους. Η επίτευξη της σωστής ισορροπίας ανάμεσα στα οφέλη αυτών των νέων λειτουργιών, των ταξιδίων με άνεση και ασφάλεια εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη συνάφεια των διεπαφών ανθρώπου-μηχανής που αναπτύχθηκε για τα οχήματα.

1 .Έκθεση τεχνολογιών καμπίνας: Έξυπνες και εύκολες στη χρήση οθόνες
 
Ένας χρυσός κανόνας για τους ειδικούς πίσω από τις τελευταίες διεπαφές ανθρώπου-μηχανής των αυτοκινήτων είναι να διασφαλιστεί ότι οι οδηγοί δεν θα χρειάζεται να πάρουν τα μάτια τους από το δρόμο για περισσότερο από 1½ έως δύο δευτερόλεπτα. Αυτή η θεώρηση είναι ένας ακρογωνιαίος λίθος της νομοθεσίας που ισχύει σε αυτόν τον τομέα. Η τοποθέτηση των κουμπιών και της οθόνης που βρίσκονται στο άμεσο περιβάλλον του οδηγού, κατά συνέπεια, υπολογίζεται να συμμορφώνονται με την παρούσα επιτακτική ανάγκη, ενώ οι ίδιες οι τεχνολογίες θα πρέπει να είναι τόσο έξυπνες και απλές στη χρήση . Κατά την ανάπτυξη του HMI, η Renault είναι προσεκτικοί ώστε να μειώσει το διανοητικό φόρτο που συνδέεται με τη χρήση των πολλών πηγών πληροφοριών στο αυτοκίνητο (ζωντανές υπηρεσίες, επικοινωνία, ενημέρωση και ψυχαγωγία, κλπ.) . Χάρη στις δυνατότητες που προσφέρονται από τις νέες τεχνολογίες , την ποιότητα , τη χρηστικότητα και την ολοκλήρωση των ενδείξεων που απαιτούνται για να παραδώσουν όλες αυτές τις πληροφορίες που εξελίσσονται γρήγορα. Δύο από τις τεχνολογίες που η Renault έχει αναπτύξει στον τομέα αυτό είναι : ένα head-up σύστημα έγχρωμης οθόνης HD, και μια μεγάλη 8,7 ιντσών κεντρική οθόνη.

Το head- up display επιθέτει οδήγηση που σχετίζεται με πληροφορίες στο πεδίο ορατότητας του οδηγού για να ελαχιστοποιήσει την ανάγκη για κίνηση του κεφαλιού. Η διευρυμένη εικόνα από μια μικρή υψηλής ανάλυσης ( 298ppi ) έγχρωμη οθόνη προβάλλεται από αντανάκλαση σε μια διαφανή, πλακέτα που βρίσκεται στην κορυφή του ταμπλό.


Η κεντρική 8,7 ιντσών οθόνη αφής είναι του ίδιου τύπου με τις οθόνες που χρησιμοποιούνται για smartphones και tablets, αλλά αναπτύχθηκε ειδικά για χρήση στα αυτοκινητα. Αυτές οι διαισθητικές οθόνες είναι ιδανικές για εφαρμογές στα αυτοκινητα, δεδομένου ότι είναι φιλικές προς το χρήστη σε συνδυασμό με την μείωση του φόρτου εργασίας, παρέχοντας την ίδια ποιότητα αφής και λειτουργιών που οι οδηγοί έχουν συνηθίσει με τα κινητά τηλέφωνα και τις ταμπλέτες τους. Η τεχνολογία έχει προσαρμοστεί τόσο όσον αφορά τη χρηστικότητα και τη δύναμή της για χρήση σε περιβάλλον αυτοκινήτων. Η οθόνη είναι ικανή να αντέχει σε ακραίες χαμηλές και υψηλές θερμοκρασίες που κυμαίνονται από -35 ° C έως +85 ° C (-40°C έως +95°C, όταν το όχημα είναι εν στάσει), ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζεται η βέλτιστη αναγνωσιμότητα σε όλες τις συνθήκες της φωτεινότητας και της αντίθεσης . Το μέγεθος της οθόνης επιτρέπει την ενσωμάτωση των πολυάριθμων λειτουργιών και ελέγχων, αντί από τα πιο παραδοσιακά κουμπιά και διακόπτες.

2. Έξυπνο σασί: Τεχνολογία ενισχυμένη για οδηγική απόλαυση


Το σύστημα αποτελείται από δύο στοιχεία : Ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου απόσβεσης που προσφέρει βέλτιστη άνεση απαλύνοντας τις επιπτώσεις από τα ανώμαλα οδοστρώματα, χάρη σε μια επιλογή στις ρυθμίσεις («άνεση» ή «sport») που είτε δίνουν έμφαση στην άνεση των επιβατών ή αν ο οδηγός προτιμά ένα πιο σπορ, πιο απότομο στυλ οδήγησης, βελτιώνοντας παράλληλα την οδηγική άνεση, φυσικά. Και δεύτερο, η νέα γενιά σασί 4Control ρυθμίζει την απόδοση του συστήματος διεύθυνσης στους τέσσερις τροχούς σε συνάρτηση με τον επιλεγμένο τρόπο για να παρέχει ένα επίπεδο ελιγμών πιο εύκολα συνδεόμενο με τα μικρά αυτοκίνητα πόλης.

Χάρη σε αυτά τα δύο συστήματα, οι οδηγοί έχουν τη δυνατότητα να ρυθμίσουν τις παραμέτρους, όπως η χαρτογράφηση του πεντάλ και η προσαρμογή στο τιμόνι για να ταιριάζει με τον τρόπο που επιθυμεί να οδηγεί κάποιος χωρίς να αφαιρεί κάτι από τις επιδόσεις ή την ασφάλεια.

3.Προηγμένα συστήματα αρωγής οδηγού (ADAS): Παρακολούθηση στο άμεσο περιβάλλον του οχήματος για να βοηθάει τους οδηγούς


Όπως υποδηλώνει το όνομά τους, το ADAS (Advanced Driver Assistance Systems ) βοηθάει τους οδηγούς παρέχοντάς τους πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με το άμεσο περιβάλλον του οχήματος τους. Δύο κάμερες του συστήματος, 12 αισθητήρες υπερήχων και ραντάρ συλλέγουν τα δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία σε πραγματικό χρόνο από υπολογιστή. Οι πληροφορίες που προκύπτουν στη συνέχεια κοινοποιουνται στο ηλεκτρικό τιμόνι, στο ESC και στις μονάδες ελέγχου του κινητήρα, κλπ. , για να βοηθήσει τον οδηγό σε λειτουργίες όπως, ο Εύκολος Βοηθός Παρκαρίσματος, ACC ( Προσαρμοστικο Cruise Control), προειδοποίηση απόστασης και προστασία από υπερβολική ταχύτητα με αναγνώριση οδικών σημάτων.

Διαβάστε το 1ο Μέρος εδώ.
Slide 839000588116181971

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item