greekrenaultnews
Φόρτωση...

Καινοτομίες Renault 2013: Μπείτε στην καρδιά της τεχνολογίας Renault - Μέρος 3ο

Πρωτότυπες Έρευνες - Αυτοκίνητα συνδεδεμένα με το περιβάλλον. Χάρη στην πρόοδο που σημειώθηκε στους τομείς της ψηφιακής τεχνολογίας και τη...

Πρωτότυπες Έρευνες - Αυτοκίνητα συνδεδεμένα με το περιβάλλον.
Χάρη στην πρόοδο που σημειώθηκε στους τομείς της ψηφιακής τεχνολογίας και της διασύνδεσης, τα οχήματα τελικά θα είναι σε θέση να ανταλλάσσουν πληροφορίες μεταξύ τους (όχημα σε όχημα) και με τις υποδομές οδικού δικτύου (όχημα προς υποδομή). Η πρόσθετη αυτή βοήθεια θα φέρει στους αυτοκινητιστές την απελευθέρωση σταδιακά από ορισμένα καθήκοντα με σκοπό τη μείωση του γνωστικού φόρτου εργασίας τους, επιτρέποντας τους να κάνουν και άλλα πράγματα. Η πιλοτική οδήγηση υπό ορισμένες προϋποθέσεις με αυτόν τον τρόπο είναι ένα καθησυχαστικό μέσο για να παρέχει στους οδηγούς αυτόν τον επιπλέον χρόνο. Την ίδια στιγμή , τα αυτοκίνητα είναι περισσότερο συνδεδεμένα με το άμεσο περιβάλλον τους, επιτρέποντάς τους να καταστούν σταδιακά μέρος ενός παγκόσμιου συστήματος κινητικότητας.

«Voitures à Vivre» του αύριο
Οι εμπειρογνώμονες R&D της Renault εντατικοποίησαν τις εργασίες τους σε καινοτομίες σε όλους τους διαφορετικούς τομείς που μπορούν να συμβάλουν για να κάνουν το ταξίδι μας, μια ευχάριστη και καθησυχαστική εμπειρία. Κατά τη διάρκεια του 21ου αιώνα , η αυτοκινητοβιομηχανία είναι έτοιμη να γίνει μέρος ενός ολοκληρωμένου συστήματος κινητικότητας στο οποίο οι διατροπικες μεταφορές θα είναι ένας άλλος καθοριστικός παράγοντας, επιτρέποντας στους καταναλωτές να διατηρούν την ίδια σχέση με το άμεσο περιβάλλον τους, ενώ ταξιδεύουν, καθώς και την ίδια ποιότητα ζωής που απολαμβάνουν όταν αναλαμβάνουν άλλες δραστηριότητες.

Τα πρότζεκτ που η Renault εργάζεται πάνω σε αυτόν τον τομέα εξερευνούν πολλά διαφορετικά είδη πρωτοποριακών λύσεων - από τις νέες τεχνολογίες και τις συνήθειες, σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα - με επίκεντρο την πραγματοποίηση μεγαλύτερης άνεσης και ευημερίας που σχετίζεται με μια προσιτή πραγματικότητα. Η Renault πιστεύει ότι οι επαναστατικες λύσεις πρέπει να είναι απλές, διαισθητικές, αποδοτικές και διαμορφωμενες σύμφωνα με την εικόνα της μάρκας.

Η εξέγερση των νέων συναφών υπηρεσιών
Με το συνδυασμό συνδεσιμότητα με νέες υπηρεσίες κινητικότητας, το αυτοκίνητο είναι στη διαδικασία να γίνει μέρος ενός πολύ - συνδεδεμένου συστήματος κινητικότητας (Όχημα - προς - όχημα, όχημα προς υποδομή, όχημα προς περιήγηση, κ.λπ.).

Οι συνδεδεμένες υπηρεσίες που αναπτύσσονται ειναι πάνω σε δύο άξονες :
 Η διάθεση πληροφοριών για τους οδηγούς και τους επιβάτες σε πραγματικό χρόνο
 Η διασφάλιση ότι η μετάβαση μεταξύ των διαφορετικών κόσμων στις οποίες δραστηριοποιούνται είναι όσο το δυνατόν απρόσκοπτη.

Η Ασφάλεια, ειναι εξέλιξη θεμελιώδους σημασίας. Τα συστήματα συνδεσιμότητας και κινητικότητας πρέπει να προσαρμοστούν ώστε να ταιριάζουν με τις μοναδικές απαιτήσεις της χρήσης αυτοκινήτων, που απαιτεί την ανάπτυξη συγκεκριμένων ελέγχων και χρηστικότητας, καθώς και τα οχήματα που θα επιτρέπουν την αναθέσει συνεργασίας με συναφείς υπηρεσίες.

Μόλις πληρείτε η προϋπόθεση αυτή, δεν υπάρχουν όρια στο τι μπορεί να επιτευχθεί στο μέλλον. Πέρα από τα πειράματα, είναι δυνατό να φανταστεί κανείς την έλευση σε λίγα χρόνια οχημάτων που δεν είναι μόνο πλήρως συνδεδεμένα και αυτόνομα, αλλά και απολύτως ασφαλή.

1.PAMU ( Προηγμένη πλατφορμα αστικής κινητικότητας) Ο αυτόνομος «υπηρέτης» των υπηρεσιών.


Ο στόχος αυτού του πρότζεκτ είναι να τρέξει ένα ηλεκτρικό όχημα με αυτόματο πιλότο, χωρίς επιβάτες, σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον. Η αυτόματη λειτουργία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να κατευθύνει το όχημα από ένα χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων ή σταθμό φόρτισης σε μια θέση που επιλέγεται από το χρήστη.

Το πρότζεκτ PAMU περιλαμβάνει τέσσερις βασικές λειτουργίες:
 Η αντίληψη του άμεσου περιβάλλοντος του οχήματος χάρη στους αισθητήρες και τις κάμερες.
 Η διαχείριση του πλαισίου ελεγχόμενη από υπολογιστή.
 Γεο - τοποθέτηση χάρη στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου.
 Μια απομακρυσμένη επιτήρηση υπηρεσιών του συστήματος διαχείρισης το οποίο επικοινωνεί με το όχημα.

Όλοι οι αισθητήρες και ενεργοποιητές που χρησιμοποιούνται είναι γενικά εξαρτήματα αυτοκινήτων.

Συνεργάτες: Conseil Général des Yvelines , UTC , ENSTA , IFSTTAR , Mobileye , Bosch , Acumine , Tecris , Viveris.

2.SCORE@F (Έξυπνο πιλοτικό σύστημα επικοινωνίας): σε πραγματικό χρόνο από όχημα σε όχημα και από όχημα στην υποδομή πληροφοριών για βελτιωμένη ασφάλεια



Τα συνεργατικά συστήματα βασίζονται σε ένα συνδυασμό της συνεχούς ροής πληροφοριών και την ανακοίνωση των έκτακτων μηνυμάτων μεταξύ των οχημάτων (V2V) και μεταξύ οχημάτων και υποδομής (V2I). Επιτρέπει να ανιχνευθούν και να προειδοποιησουν τους οδηγούς σε πραγματικό χρόνο με σκοπό την ελαχιστοποίηση του κινδύνου ατυχήματος. Οι τοπικές επικοινωνίες χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με υψηλής ταχύτητας τοπικά ραδιοτηλεοπτικά δίκτυα να επιτρέψουν πολλαπλές κατευθύνσεις μετάδοσης των πληροφοριών σε ακτίνα έως και ενός χιλιομέτρου γύρω από το σταθμό εκπομπής.

Οι μονάδες καθ'οδόν, οι οποίες εκπέμπουν τις πληροφορίες σε συχνότητα 5.9GHz ( ανεπαίσθητη για τον άνθρωπο ), μεταδίδουν ένα πλήθος πληροφοριών που αφορούν την ασφάλεια, τη διευκόλυνση της κινητικότητας και την ενίσχυση της άνεσης του ταξιδιού. Με τον καιρό, τα συστήματα αυτά θα είναι σε θέση να συμβάλουν στον ασφαλή αυτοματισμό του οχήματος.

Συνεργάτες : PSA , Hitachi , Cofiroute , IFSTTAR , NEAVIA Financial υποστήριξη : Conseil Général des Yvelines , Conseil Général de l' Isère , CETE

Διαβάστε τα άλλα δυο μέρη στα ακόλουθα Likn:

Καινοτομίες Renault 2013: Μπείτε στην καρδιά της τεχνολογίας Renault - Μέρος 1ο

Καινοτομίες Renault 2013: Μπείτε στην καρδιά της τεχνολογίας Renault - Μέρος 2ο


Slide 2615868672082735059

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item