greekrenaultnews
Φόρτωση...

Η Renault προετοιμάζει ένα plug-in υβριδικό για το 2014

Η Renault εργάζεται πάνω σε ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο 141mpg , το οποίο θα εμφανιστεί κάποια στιγμή το επόμενο έτος, σύμφωνα με τον επικεφα...


Η Renault εργάζεται πάνω σε ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο 141mpg , το οποίο θα εμφανιστεί κάποια στιγμή το επόμενο έτος, σύμφωνα με τον επικεφαλής έρευνας της Renault, Remi Bastien.

Ο Bastien ανέφερε στο Auto Express ότι η Renault εξετάζει "ένα βενζίνοκινητο plug -in υβριδικό" με '2 l/100km κατανάλωσης, το οποίο θα κάνει πιθανότατα το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2014.

Σε αντίθεση με άλλα οικολογικά αυτοκίνητα, όπως το Volkswagen XL1 - αναμένεται να κοστίζει κοντά στις £100.000 στο Ηνωμένο Βασίλειο - όπως αναφερει ο Bastien, "μια ενδεχόμενη έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου θα είναι προσιτή. Θα είναι ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας B με χαρακτηριστικά από το Clio από την άποψη του χώρου και τις άνεσης".

"Η κύρια ώθηση του προϋπολογισμού μας για την έρευνα και την ανάπτυξη που δαπανώνται για τη βελτίωση των εκπομπών ρύπων - με την στρατηγική μας στα ηλεκτρικά οχήματα και ειδικά με το ZOE EV, μας βάζει σε θέση να αναπτύξουμε και υβριδικά συστήματα . " 

Παράλληλα με αυτό το βενζίνοκινητο - ηλεκτρικό πρωτότυπο, η Renault εξακολουθεί να προχωρά με την έρευνα μηδενικών εκπομπών για την περαιτέρω ενίσχυση της πρακτικότητας και του εύρους. Και παρά την έμφαση στη μείωση του βάρους των οχημάτων της με παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, ο Bastien πιστεύει ότι αυτή η φιλοσοφία δεν είναι απαραίτητα η καλύτερη προσέγγιση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα:

"Η μείωση του βάρους είναι σημαντική για τα αυτοκινητα βενζίνης και ντίζελ, αλλά λιγότερο για τα EVs - η αεροδυναμική είναι πιο σημαντική για την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρικων οχημάτων. Το βάρος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει την αναγεννητική πέδηση σε ένα EV για να παράγει περισσότερη κινητική ενέργεια κατά την επιβράδυνση".

"Νομίζω ότι ο κύριος λόγος της BMW που χρησιμοποιεί ελαφριά ανθρακονήματα για το i3, για παράδειγμα, είναι λόγω της απόδοσης , λόγω του τι αντιπροσωπεύει η μάρκα για αυτούς. Δεν είναι απαραίτητα για την αποτελεσματικότητα. " 

Εκτός από τη βελτίωση της γκάμας, άλλη κύρια εστίαση της Renault είναι η μείωση του κόστους για τον καταναλωτή - ένας ακόμη λόγος στο ότι οι ακριβές ίνες άνθρακα, δεν θα διατίθενται στα αυτοκίνητα παραγωγής τους στο εγγύς μέλλον .

Ο Bastien πιστεύει ότι η βιομηχανία είναι μόνο στο 50% όσον αφορά την εξερεύνηση της τεχνολογίας μπαταριών, και ότι η περαιτέρω ανάπτυξη θα βελτιώσει το εύρος , περιγράφοντας, "από το 2020, η εμβέλεια ενός EV , όπως του Zoe θα διπλασιαστεί σε περίπου 250 μίλια. "

[Πηγή:autoexpress.co.uk]
Slide 2585919141713039977

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item

Renault News

Ενημερωθειτε μεσω Email

Τυχαια Αρθρα

Flickr Photos