greekrenaultnews
Φόρτωση...

Η Renault και η PSA προετοιμάζουν ένα πιλοτικό σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των οχημάτων για το 2016

Η Renault και η PSA Peugeot Citroën μόλις ολοκλήρωσαν το Project Scoref System (50-50 χρηματοδοτείται μεταξύ των ιδιωτικών - Renault , PS...


Η Renault και η PSA Peugeot Citroën μόλις ολοκλήρωσαν το Project Scoref System (50-50 χρηματοδοτείται μεταξύ των ιδιωτικών - Renault , PSA , Hitachi , Cofiroute , κλπ. - Και το κοινό - BPIFrance, Ile - de -France και Yvelines), η οποία προετοιμάζει την εξάπλωση των ευφυών συστημάτων μεταφορών. Το επόμενο βήμα, που έχει προγραμματιστεί για το 2016, είναι η επικύρωση της τεχνολογίας μέσω ενός πιλοτικού σχεδίου που περιλαμβάνει 2.000 οχήματα σε πραγματικές συνθήκες.

Η επικοινωνία μεταξύ των οχημάτων και της οδικής υποδομής είναι ένα σημαντικό βήμα για την περαιτέρω μείωση του αριθμού των ατυχημάτων, καθώς και της ρύπανσης. " Στις Ηνωμένες Πολιτείες, μια δοκιμή με 3.000 οχήματα ξεκίνησε πέρυσι στο Μίτσιγκαν . Εάν η δοκιμή ολοκληρωθεί με επιτυχία, η διοίκηση θα μπορούσε να αποφασίσει σχετικά με μια υποχρεωτική εγκατάσταση των συστημάτων επικοινωνίας αυτών, σε όλα τα νέα οχήματα από το 2018", αναφερει ο Gérard Segarra , καινοτόμος πιλότος του ITS της Renault.

Στην Ευρώπη, όλοι οι κατασκευαστές εργάζονται πάνω στο θέμα αυτό. Η συνάντηση που έγινε στο πλαίσιο του Car2Car - Communication Consortium , επικύρωσε ένα κοινό πρότυπο επικοινωνίας, λίγο διαφορετικό από εκείνο των Ηνωμένων Πολιτειών, και άρχισε να επικυρώνει τεχνολογίες στο πλαίσιο του "επιχειρησιακου πεδίου δοκιμής", τα έξι συνολικά αποτελέσματα των οποίων συνδυάζονται και επικυρώνονται από το Drive C2X, ένα ευρωπαϊκό χρηματοδοτικο φαντ όπου ελέγχεται από την Daimler, και το οποίο θα ολοκληρωθεί στα μέσα του 2014 .

"Οι Γερμανοί, συμπεριλαμβανομένης της Ford και της Opel , έχουν δύο χρόνια πριν από εμάς στο θέμα αυτό. Άρχισαν δοκιμές από το 2008 με ένα προϋπολογισμό 10 φορές μεγαλύτερο από τα €6.000.000 που επενδύθηκαν στο Project Scoref System" , λέει ο Segarra . Η γαλλική FOT έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου και τώρα πρέπει να οδηγήσουν ένα πιλοτικό σύστημα σε πραγματικές συνθήκες. "Θα περιλαμβάνει 2.000 οχήματα ( Renault και PSA ) όπου θα είναι εξοπλισμένα με ένα βελτιωμένο ασύρματο σύστημα για να χρησιμοποιείται σε πραγματικές συνθήκες σε μια συγκεκριμένη περιοχή, όπου οι οδικές υποδομές θα πρέπει επίσης να επικοινωνούν, " εξηγεί ο ίδιος . Το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα δεν θα εφαρμοστεί πριν από το 2016, ο χρόνος για να χτιστεί η χρηματοδότηση της ΕΕ , και η επικυρώσει από όλες τις ενσωματωμένες τεχνολογίες ειναι καθ 'οδόν . Μια ανακοίνωση παρομοιου πρότζεκτ σε ένα οδικό άξονα μαζί Ολλανδία, Γερμανία και Αυστρία , από την άλλη πλευρά θα ξεκινήσει το 2015.

Η εγκατάσταση μιας ασύρματης σειριακής τεχνολογίας επιτρέπει στα οχήματα να επικοινωνούν μεταξύ τους ή με την υποδομή, σε μέγιστη απόσταση ενός χιλιομέτρου, και θα κοστίζει " € 30 , σε σχέση με το υπάρχον σύστημα τηλεματικής " , είπε ο κ. Segarra . Για αρχή, το σύστημα επικοινωνίας θα επιτρέψει την υποδομή για την παροχή πληροφοριών κυκλοφορίας για τα ταξίδια ή πρακτικά θέματα. Στην συνέχεια, θα μπορούσε να λειτουργήσει απευθείας στο όχημα για να αποφευχθεί ένα ατύχημα ή ομαλή ταχύτητα στην πόλη για να κρατηθεί πχ η κυκλοφοριακή συμφόρηση για την οδηγική άνεση και τη μείωση της ρύπανσης. Στο μέλλον, ένα όχημα θα μπορεί να προειδοποιεί το άλλο σε περίπτωση ατυχήματος, "με ακρίβεια θέσης υποσχέθηκε ο Galileo , το σύστημα που μπορεί να διαχειριστεί τα διαστήματα μεταξύ των οχημάτων που είναι εξοπλισμένα, χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιούν κάμερες και συστήματα ραντάρ", προβλέπει ο κ. Segarra.

Πηγή:autoactu.com Photo:projectsjugaad.com



Slide 4042465572052293849

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item