greekrenaultnews
Φόρτωση...

Η Renault Sport F1 αποχαιρετά με νίκη τον RS27 V8 στη Βραζιλία

Ο Sebastian Vettel (Infiniti Red Bull Racing - Renault), έγινε ο τελευταίος νικητής F1 με τη χρήση ενός κινητήρα V8 στο σημερινό Grand Pri...


Ο Sebastian Vettel (Infiniti Red Bull Racing - Renault), έγινε ο τελευταίος νικητής F1 με τη χρήση ενός κινητήρα V8 στο σημερινό Grand Prix της Βραζιλίας. Ο Mark Webber τερμάτισε δεύτερος στον τελευταιο αγώνα της καριερας του στην F1, δίνοντας το 1-2 στον RS27.

Η Renault κέρδισε το πρώτο αγώνα του κινητήρα V8 το 2006 (Bahrain GP) και τώρα έρχεται να κλείσει αυτόν τον κύκλο κερδίζοντας και τον τελευταιο αγώνα του.

Πρόκειται για ένα χατ-τρικ νικών στο τέλος κάθε εποχής για τη Renault, με νίκες στον τελευταίο αγώνα της εποχής του κινητήρα 3.0L V10 (2005) και την εποχή του 3.5l V10 (1994).

Η Renault είναι ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής του κινητήρα V8 σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς του κινητήρα, με 60 νίκες, 66 pole positions, και 56 ταχύτερους γύρους, συν 5 πρωταθλήματα Κατασκευαστών και Οδηγών.

Για περισσότερα από 30 χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, η Renault έχει κερδίσει 12 τίτλους (30 % των διαθέσιμων τίτλων), 2 χρησιμοποιώντας την επωνυμία της (2005 και 2006) και, επιπλέον, ως προμηθευτής κινητήρων (1992-1997 και 2010-2013), . Η Renault κατέχει επίσης το ρεκόρ με τις περισσότερες Poles κατασκευαστή κινητήρων στον άθλημα (213).

Η Renault τώρα ποντάρει στο να κερδίσει back-to-back τίτλους στην επόμενη εποχή κινητήρα, με τον Renault Energy F1 V6 υπερτροφοδοτούμενο που εισάγετε την επόμενη σεζόν.

Αυτό το Σαββατοκύριακο η Renault Sport F1, το τμήμα της Renault που ασχολείται με την F1, έχει το ρεκόρ ως ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής V8 κινητήρα της Formula 1. Η νίκη του Sebastian Vettel στο Grand Prix της Βραζιλίας, που πραγματοποιήθηκε στο Σάο Πάολο, έκανε 60 τις νίκες του, πάνω από το 40% των νικών της οκταετούς περιόδου.

Κατά τη διάρκεια αυτής της εποχής, ο κινητήρας V8 που αναπτύχθηκε από τους 250 μηχανικούς στα κεντρικά γραφεία της Renault Sport F1 στο Viry -Chatillon έχει κερδίσει 5 τίτλους Κατασκευαστών με τους δύο συνεταίρους, την Infiniti Red Bull Racing (2010-2011-2012-2013) και την Renault F1 Team (2006).

Ο Rob White, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος ανατρέχει πίσω στην αρχή του κινητήρα V8: «Τώρα που φτάσαμε στο τέλος αυτού του τύπου κινητήρα, είμαι υπερήφανος για όσα έχουμε επιτύχει. Η γέννηση του V8 ήταν μια ευκαιρία, αλλά και μια τεράστια πρόκληση. Αγωνίζομασταν για το πρωτάθλημα του 2005 με τον τελευταίο V10 κλείνοντας εκείνο το κεφάλαιο με επιτυχία καθώς το βάρος τον προσδοκιών έπεφτε αλλού. Η ομάδα στο Viry έκανε σπουδαία δουλειά για να διαχειριστεί την ανάπτυξη των δύο κινητήρων και παράλληλα να κερδίσει και με τους δύο.

«Μεταξύ των νικών που ξεχωρίζουν για μένα είναι ο πρώτος αγώνας της εποχής V8, το Grand Prix του Μπαχρέιν, το 2006, που το κερδίσαμε με τον Alonso. Ήταν μια φανταστική ανακούφιση να γνωρίζουμε ότι η σκληρή δουλειά μας και οι δύσκολες επιλογές ήταν στο σωστό δρόμο. Είχαμε κάποια θέματα με την ανάπτυξη του V8, και πήραμε κάποιες αποφάσεις που εξέπληξαν τους ανταγωνιστές και τους θεατές μας εκείνη τη στιγμή - για παράδειγμα, αργήσαμε πολύ να δοκιμάσουμε τον κινητήρα στην πίστα, ενώ όλοι οι άλλοι έτρεχαν κανονικά στην πίστα δοκιμάζοντας τους κινητήρες τους εκεί, εμείς ήμασταν πίσω και το δοκιμάζαμε στο δυναμόμετρο!

«Η εξασφάλιση του τίτλου στον τελευταίο αγώνα το 2006 ήταν ένα πολύ ιδιαίτερο συναίσθημα. Για να δείξω πόσο έντονο ήταν, δεν θυμάμαι πραγματικά τον αγώνα στη Βραζιλία - θυμάμαι περισσότερο την αντίδραση στο εργοστάσιο και τις γιορτές με όλη την ομάδα της Renault.

«Κερδίζοντας τόσο ως ιδιοκτήτη ομάδα όσο και σαν προμηθευτής κινητήρων είναι επίσης ένα σημαντικό επίτευγμα , στο να προσαρμοστούμε στις διαφορετικές απαιτήσεις και των δύο. Στο Αμπού Ντάμπι το 2010 με την Red Bull Racing , ο Vettel κέρδισε το πρωτάθλημα οδηγών». Είχαμε κάποια προβλήματα κατά τη διάρκεια της σεζόν, αλλά παραμείναμε προσηλωμένοι και αποφασισμένη να στηρίξουμε τους εταίρους μας μέχρι το τέλος. Ο αγώνας ήταν πολύ τεταμένος και η νίκη του Sebastian στον αγώνα και η κατάκτηση του πρωτάθληματος ήταν μια μεγάλη ανακούφιση.

« Κερδίζοντας σήμερα έχουμε ένα αίσιο τέλος στην εποχή V8 - έχουμε κερδίσει πολλούς αγώνες και μάθαμε πολλά . Η πρόκληση που αντιμετωπίζει η ομάδα του Viry για το 2014 δεν μπορεί να υποτιμηθεί . Η επιτυχία στο παρελθόν δεν αποτελεί εγγύηση επιτυχίας στο μέλλον , αλλά αν κρατήσει το ίδιο πνεύμα και την ηθική εργασίας που έχουν αποδώσει τα αποτελέσματα με το V8 , τότε αποτελεί καλό οιωνό για το επόμενο έτος και πέρα​​».

Με την κουρτίνα να κλείνει τώρα κάτω για τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες V8, το σκηνικό έχει στηθεί για τους downsized, υπερτροφοδοτούμενος V6 όπου είναι εξοπλισμένοι με ισχυρά ηλεκτρικά συστήματα ανάκαμψη για το 2014.




Slide 7600990803545264826

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item