greekrenaultnews
Φόρτωση...

Παγκόσμια πρωταθλήτρια και η Total - Ένας ιστορικός εταίρος της Renault

Καθώς η σεζόν της Formula 1 τελείωσε αυτή την εβδομάδα με το GP της Βραζιλίας, η Total συγχαίρει τους εταίρους της, την Infiniti Red Bull R...

Καθώς η σεζόν της Formula 1 τελείωσε αυτή την εβδομάδα με το GP της Βραζιλίας, η Total συγχαίρει τους εταίρους της, την Infiniti Red Bull Racing και την Renault Sport F1 ( RSF1 ) για άλλη μια διπλή νίκη, που σφραγίζει την κυριαρχία τους σε πρωτάθλημα Κατασκευαστων και Οδηγών.

Με 199 Pole Positions, 153 νίκες , 11 τίτλους κατασκευαστών και 11 οδηγών με τους Nigel Mansell (1992), Alain Prost (1993), Michael Schumacher (1994-1995), Damon Hill (1996), Fernando Alonso (2005 -2006) και Sebastian Vettel (2010-2011-2012-2013), η αποκλειστική συνεργασία επιτυχίας της Total και της Renault συνέβαλε στην ιστορία της Formula 1.

Η Total έκανε το ντεμπούτο της το 1968 στη Formula 1 μέσω της μάρκας ELF με την ομάδα της Matra Ford - Cosworth. Μια εκπληκτική νίκη επιτεύχθηκε με τον Jackie Stewart στο Zandvoort κατά το ολλανδικό Grand Prix στην πρώτη σεζόν της ομάδας.

"Συνολικά δραστηριοποιούμαστε σε αγώνες της Formula 1 εδώ και 45 χρόνια τώρα. Είμαστε ένα πειθαρχημένο εργαστήριο δοκιμών για αποτελεσματικα καύσιμα και καινοτόμο λιπαντικά. Η παροχή λύσεων σε ένα τέτοιο ανταγωνιστικό περιβάλλον σημαίνει να απαντάς στις ερωτήσεις της κινητικότητας του αύριο, μαζί με τους βιομηχανικούς μας εταίρους. Η Total και η Renault συνεργαζονται στην F1 για πάνω από 35 χρόνια τώρα, και έχουμε λάβει όλα τα είδη των τεχνολογικών προκλήσεων, προκειμένου να κερδίσουμε το ήμισυ των παγκόσμιων τίτλων που δόθηκαν κατά τα τελευταία 20 χρόνια" , δήλωσε ο Thierry de Feydeau , Διευθυντής Χορηγία της Total και Motorsport Division.

Η Total παρέχει στην RSF1 ειδικά καύσιμα και λιπαντικά, για επιδόσεις, αξιοπιστία και top κατανάλωση καυσίμου. Εκτός από την πρωταθλήτρια Infiniti Red Bull Racing, η Renault και η Total επίσης προμήθευαν τις Lotus F1 , Williams και Caterham.

"Οι κανονισμοί του κινητήρα του επόμενου έτους προβλέπουν την άμεση έγχυση καυσίμου στον νέο turbo V6 κινητήρα και θα υπάρξει μια καθαρή αύξηση της ισχύος με τη χρήση υβριδικής τεχνολογίας. Ένα άλλο ατού από την συρρίκνωση των κινητήρων και την υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών ειναι, η Formula 1 πως θα ωθήσει περαιτέρω τις αγωνιστικές ομάδες να έρθουν με τεχνικές λύσεις που θα εφαρμοστούν για τη χρήση σε οχήματα μαζικής παραγωγής. Το αποτέλεσμα της έρευνας και της καινοτομίας μας θα ωφελήσει άμεσα το μεγαλύτερο αριθμό των καθημερινών οδηγών, ιδίως όταν πρόκειται για την οικονομία καυσίμου", δήλωσε ο Philippe Girard , Επιστημονικός Εκπρόσωπος του Ομίλου Total.

Αιχμή της τεχνογνωσίας που αναπτύχθηκε από το εργαστήριο της Total και τους μηχανικούς της Renault κατασκεύασε το προσκήνιο, όταν η τεχνολογία turbo ήρθε στους αγώνες της F1 στο τέλος της δεκαετίας του 1970. Και οι δύο εταίροι θεωρήθηκαν ως σημείο αναφοράς, όταν οι κινητήρες V10 εισήχθησαν στη δεκαετία του 1990. Επίσης η κυριαρχία στους αγώνες από το 2009, όταν οι κινητήρες V8 με KERS ( Σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας ) εμφανίστηκαν. Συνολικά οι ερευνητές είναι έτοιμοι να αναλάβουν την νέα τεχνική πρόκληση του 2014.

[Πηγή:sacbee.com]

Total 8355285060959634083

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item