greekrenaultnews
Φόρτωση...

Twingo: 20 χρόνια νέο!

Twingo - "Το αυτοκίνητο που δεν υπήρχε" - γιορτάζει την 20ή του επέτειο φέτος. Από τη στιγμή της έναρξής του, κέρδισε τον κόσμο χ...

Twingo - "Το αυτοκίνητο που δεν υπήρχε" - γιορτάζει την 20ή του επέτειο φέτος. Από τη στιγμή της έναρξής του, κέρδισε τον κόσμο χάρη στην τολμηρή σχεδίαση, την καινοτόμο ιδέα και την παιχνιδιάρικη συμπεριφορά, και τελικά "βασάνισε" μέχρι σχεδόν 2,5 εκατομμύρια πελάτες.

Ένα φιλόδοξο σχέδιο
Το 1989, η Renault ζήτησε από τον υπεύθυνο του πρότζεκτ, Yves Dubreil να καταλήξει σε ένα μικρό αυτοκίνητο που να ήταν μικρό , πρακτικό, οικονομικό και άνετο - αλλά όχι άμεσος ανταγωνιστή για την μεγάλη αδελφή του, το Clio. Η σύλληψη του Twingo υπαγορευόταν από τον σχεδιασμό κόστους φιλοσοφίας και την αποστολή της ομάδας να προτείνει ένα συμπαγές αυτοκίνητο, με πρωτοποριακά, ελκυστικό στυλ σε λογική τιμή. Για να επιτευχθεί αυτό, η μόνη λύση ήταν να πάρει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση, με στόχο να κάνει τη ζωή ευκολότερη ... Αφαιρέστε το περιττό και αντικαταστήστε με μοναδικές καινοτομίες όπως τα συρόμενα πίσω κάθισμα.


Μια απλή γκάμα
Σε αντίθεση με τις διαφορετικές κατηγορίες μοντέλων στην αγορά σε σχέση με πολλούς από τους ανταγωνιστές του, το Twingo ήταν μοναδικό μέτρο σύγκρισης καθώς ήταν διαθέσιμο σε μια και μόνο έκδοση, με ένα και μόνο κινητήρα 1.2-λίτρων 55hp και ένα εσωτερικό επίπεδο εξοπλισμού. Το Twingo παρουσιάστηκε με τέσσερις διαφορετικές επιλογές στο χρώμα του αμαξώματος κατά την έναρξη του: Outremer Blue, Corail Red, Coriandre Green και Indien Yellow. Θα μπορούσε να καθοριστεί μόνο με δύο επιλογές: μια πτυσσόμενη οροφή καμβά και με σύστημα κλιματισμού.


Μικρό στο εξωτερικό , ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό
Το Twingo χαρακτηριστηκε ως μια monobox αρχιτεκτονική η οποία επέτρεπε την καλύτερη κατανομή του χώρου μεταξύ του διαμερίσματος του κινητήρα και της καμπίνας. Οι τροχοί ωθήθηκαν δεξιά από τις τέσσερις γωνίες του οχήματος και υπήρχε μόνο ένα μέγεθος των τροχών και ένας μόνο κινητήρας. Τα χαρακτηριστικά αυτά επέτρεψαν τον εσωτερικό χώρο να βελτιστοποιηθεί. Κατά τη στιγμή της έναρξής του, το Twingo ήταν το κορυφαίο της κατηγορίας του στην κατηγορία αυτοκινήτων μικρών πόλης σε ύψος, σε πλάτος και γόνατα - κυρίως χάρη στα καινοτόμα συρόμενα πίσω κάθισμα του. Και τα τέσσερα καθίσματα θα μπορούσαν στην πραγματικότητα να αναδιπλωθούν για να δημιουργήσουν ένα αυτοσχέδιο διπλό κρεβάτι - μια μοναδική προσφορά στον τομέα του, που υπογράμμιζε την έξυπνη σχεδίαση και την ευελιξία του Twingo .


"Είναι στο χέρι σας να εφεύρει τε έναν τρόπο ζωής με το Twingo σας! "
Αυτό το διαφημιστικό σλόγκαν συνόδευσε την έναρξη του Twingo, που ονομάστηκε από ορισμένους ως «Ο βάτραχος από το Billancourt» . Το όνομα Twingo - ειναι ένα μείγμα από «Twist», «Swing » και «Tango» - ήταν το σύμβολο του ασυνήθιστου , της δυναμικής και υψηλής αισθητικής σχεδιασμού του οχήματος που αποπνέε αισιοδοξία και "joie de vivre". Το Twingo της Renault ήρθε για να λάβει μια εντελώς νέα θέση στην αγορα αυτοκίνητου. Η πολιτική αυτή, ενέπνευσε ένα νέο είδος καταναλωτή: οι άνθρωποι αγόραζαν ένα Twingo για τον εαυτό τους, όχι για να εντυπωσιάσουν τους άλλους. Οι άνθρωποι ιδιοποιηθηκαν με το Twingo για τις δικές τους επιθυμίες και εφηύραν έναν νέο τρόπο ζωής μαζί με το Twingo τους.


Μια μοναδική , ευχάριστη προσωπικότητα
Το Twingo δεν ήταν μια περιορισμένη έκδοση του Renault Espace. Είχε την δική του ξεχωριστή προσωπικότητα, με καμπύλες, στρογγυλεμένη σχεδίαση εξωτερικού που εκφραζε τη δύναμη και την ομορφιά με σχεδόν ανθρώπινο πρόσωπο. Ο σχεδιασμός του ταμπλό εγγυάται τέλεια ορατότητα και παντρεύτηκε με την απλότητα, τη λειτουργικότητα ( με την κεντρική κονσόλα ) και μια πινελιά χιούμορ με τον διακόπτη των αλάρμ να μοιάζει με μύτη κλόουν.


Ημερομηνίες ορόσημο
Μάρτιος 1993 : Εμπορική διάθεση του Twingo , μετά από μια προεπισκόπηση αρκετούς μήνες νωρίτερα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου Παρισιού.

1994: Ένας Γάλλος καλύπτει 240.000 χιλιόμετρα σε ένα Twingo στην Αυστραλία, και αποδεικνύει την αξιοπιστία αυτού του αυτοκινήτου και τα ταλέντα του τα οποία δεν περιορίζονται σε ένα αυτοκινητο πόλης.

1994: Λανσάρισμα του Twingo Easy εφοδιασμένο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά χωρίς πεντάλ του συμπλέκτη.

1996 : Λανσάρισμα της περιορισμένης έκδοσης Twingo "Benetton" και Twingo "Matic" , που είναι εξοπλισμένα με αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων. Επιπλέον , ο κινητήρας ενισχύθηκε κατά 5ΗΡ και έφτασε τους 60hp.

1998: Η πρώτη σημαντική αναδιαμόρφωση του Twingo με αναβαθμίσεις στο αμάξωμα, στα καθίσματα, στο ταμπλό, στα φώτα και στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα. Εισαγωγή της περιορισμένης έκδοσης «Elite».

1999: Λανσάρισμα της premium έκδοσης ‘Initiale Paris’.

2000: Λανσάρισμα του κινητήρα 16V, με 75hp και Quickshift σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων.

2005: Η εμφάνιση της "Kiss Cool" περιορισμένης έκδοσης.

28 Ιουνίου 2007: Η παραγωγή του τελευταίου Twingo 1 στην Ευρώπη μετά από 2.075.300 πωλήσεις σε μια καριέρα που διήρκεσε 14 χρόνια - μια εξαιρετική διάρκεια ζωής από τα πρότυπα της βιομηχανίας αυτοκινήτων.

2012: Το Twingo συνέχισε να κατασκευάζονται στην Κολομβία μέχρι το 2012. Μεταξύ του 1995 και του 2012, το Twingo είχε τεράστια επιτυχία στην αγορά της Κολομβίας, καταγράφοντας πωλήσεις άνω των 100.000. Το Twingo Tatoo ήταν η τελευταία περιορισμένη έκδοση του Twingo 1.




Twingo 8486850300709434565

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item