greekrenaultnews
Φόρτωση...

Η Renault στοχεύει τις 500.000 πωλήσεις στην Κίνα - SUV, το πρώτο που θα κατασκευαστή στην Ασιατική χώρα

Η Renault και η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Dongfeng την Δευτέρα 16/12 επισημοποιησαν την σχέση τους ( διαβάστε το σχετικό άρθρο ). Αυτ...

Η Renault και η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Dongfeng την Δευτέρα 16/12 επισημοποιησαν την σχέση τους (διαβάστε το σχετικό άρθρο). Αυτή η συνεργασια θα επιτρέψει στη γαλλική εταιρεια να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο συναρμολόγησης στην περιοχή Wuhan. "Αν δεν παράγουμε στην Κίνα, δεν έχουμε καμία πιθανότητα να υπερβούμε ούτε μισό-πόντο σε μερίδιο αγοράς" , αναγνωρίζει ο Carlos Ghosn , διευθύνων σύμβουλος της Renault . "Το έχουμε βιώσει. "

Το πρώτο εργοστάσιο θα έχει δυναμικότητα παραγωγής 150.000 οχημάτων ετησίως, που αντιπροσωπεύει το 1 % του μεριδίου αγοράς . Μεσοπρόθεσμα , στόχος των πωλησεων της Renault ειναι, "περίπου 500.000 μονάδων", δήλωσε ο Gilles Normand , διευθυντής επιχειρήσεων για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού της Renault. Αυτό το επίπεδο των πωλήσεων αντιστοιχεί στο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς , ή του 3%.

Παράλληλα με το εργοστάσιο συναρμολόγησης , η κοινοπραξία θα επενδύσει 150 με 200 εκατομμύρια ευρώ για την έρευνα και την ανάπτυξη όπως και για την εκπαίδευση 200 ατόμων με τεχνογνωσία. Αργότερα θα έρθει η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών για τα ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα. Η αγορά για αυτό το είδος του οχήματος είναι πολύ σημαντική, δεδομένων των «ισχυρογνώμων », δήλωσε ο Carlos Ghosn , ως προς τις κινεζικές αρχές σε αυτόν τον τομέα .



Τα πρώτα αυτοκίνητα που θα κατασκευάζονται στην Κίνα, ωστόσο, θα σχεδιάζονται στη Γαλλία και τη Νότια Κορέα . Το πρώτο θα είναι ένα αστικό SUV που δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή στην γκάμα της Renault. Στην Κίνα, η τοποθέτηση της Renault θα είναι πιο αναβαθμισμένη από τον υπόλοιπο κόσμο. Η εικόνα της θα επωφεληθεί από την επιτυχία της μάρκας στη Formula 1. Η συνολική επένδυση στην κοινοπραξία θα φτάσει τα 7.760.000.000 γιουάν ( € 932.000.000 ) , διαιρούμενο σε ίσα μέρη μεταξύ των δύο εταίρων .

Όσον αφορά τις συζητήσεις μεταξύ της Dongfeng και της PSA , ανταγωνιστή, της Renault , ο Carlos Ghosn είπε ότι δεν ανησυχεί καθόλου , τονίζοντας την τεχνογνωσία του κινεζικού εταίρου της σε κοινοπραξίες. " Η Dongfeng έχει πολύ αυστηρούς κανόνες , και δεν αναμειγνύεται σε είδη και ανταλλαγής πληροφοριών ή κάθε άλλου ειδους πρακτική" δήλωσε ο Carlos Ghosn.

[Πηγή:lefigaro.fr]


Slide 3383713042459299737

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item