greekrenaultnews
Φόρτωση...

Ξαφνικό πρόβλημα με τον Turbo κινητήρα της Renault?

Ferrari και Mercedes είναι αντίθετες, για το αν θα υπάρξουν αποκλίσεις στο χρονοδιάγραμμα των δοκιμών, με τον Christian Horner , επικεφαλής...

Ferrari και Mercedes είναι αντίθετες, για το αν θα υπάρξουν αποκλίσεις στο χρονοδιάγραμμα των δοκιμών, με τον Christian Horner , επικεφαλής της ομάδας της Red Bull Racing, στην τελευταία συνάντηση μεταξύ των ομάδων της Formula 1 να ζητάει τη μετατόπιση της συνόδου των δοκιμών μια εβδομάδα μετά. Επισήμως η σεζόν ανοίγει στις 28 Ιανουαρίου 2014 με τις πρώτες δοκιμές στην Jerez.

Το πρόβλημα δεν ειναι στην Red Bull
Φαίνεται ότι το πρόβλημα δεν ειναι στην ομάδα του Milton Keynes που προετοιμάζει τη RB10 πάνω στο χρονοδιάγραμμα του Adrian Newey , αλλά στην μονάδα ισχύος από τη Renault . Τόσο μεγάλος ντόρος δημιουργηθηκε , όπου άρχισαν να αναφέρουν ότι όλες οι ομάδες που θα εφοδιάζονται τους νέους V6 Turbo Energy F1 υπαρχει πιθανότατα να αρχίσουν τις δοκιμές ποιο αργά. Ο συναγερμός, στη συνέχεια , χτύπησε στα επιτελεία των Lotus (?) , Toro Rosso και Caterham .

Πρόβλημα με το Turbo του κινητήρα της Renault?
Προφανώς υπάρχει ένα τόσο ευαίσθητο θέμα όπου κανένας δεν εκφράζεται και τα στοματα παραμένουν κλειστά. Ο Rob White , επικεφαλής της Renault Sport F1 , ελαχιστοποιεί τις φήμες. Ορισμένοι υποστηρίζουν , στην πραγματικότητα , ότι τα προβλήματα δεν αφορούν τον γαλλικό κινητήρα, αλλά τα προβλήματα παρουσιαζονται στον υπερσυμπιεστή που προμηθεύετε από την BongWarner.

Κανένας δεν έχει φτάσει ακόμα στην λέξη ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!
Στη Renault - έχουν εργαστεί συνεχώς και κατά την διάρκεια των διακοπών για να βρουν μια λύση με άλλους τεχνικούς συνεργάτες. Η συναρμολόγηση μιας μονάδας ισχύος του 2014 περιλαμβάνει πολλούς διαφορετικούς προμηθευτές : υπάρχει ο υπερσυμπιεστής , το ERS , οι μπαταρίες και τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου . Έξι στοιχεία πολύ διαφορετικά εναρμονισμένα σε μία ενιαία μονάδα . Είναι φυσιολογικό στην φάση που βρίσκονται οι ομάδες να υπάρχουν δυσκολίες που πρέπει να επιλυθούν . Ειδικά δεδομένου ότι ο γαλλικός κινητήρας δεν είναι ο μόνος που αντιμετωπιζει προβλήματα από τους νέους κινητήρες: Ferrari και Mercedes - δεν έχουν ακόμη ολοκληρώσει την επίτευξη τις πλήρους αξιοπιστίας των συστημάτων, στόχος τους ειναι να ειναι έτοιμες ως προς τις ομάδες τους για τη δοκιμή κινητήρων στην Jerez .

FERRARI και MERCEDES ειναι ανένδοτες 
Στο Maranello και στο Brixworth αντιστεκονται σθεναρά στη μετατόπιση της μιας εβδομάδας των δοκιμών: Αναφέροντας πως θα είχαν σημαντικές επιπτώσεις στο χρονοδιάγραμμα της ανάπτυξης του κινητήρα τους. Οι δύο κατασκευαστές θέλουν ένα κενό δύο εβδομάδων μεταξύ των δοκιμών της Jerez και αυτές του Μπαχρέιν για να έχουν το χρόνο να αναλύσουν όλα τα δεδομένα που θα πάρουν στην Ισπανία και να προβούν στις απαραίτητες αλλαγές. Διαφορετικά , αν δεν γίνουν οι δοκιμές και πάνε μια εβδομάδα αργοτερα θα αναγκαστούν να μεταβούν απευθείας από την Ανδαλουσία στο εμιράτο , αποκλείοντας μια ολόκληρη σειρά δοκιμών , όπου πάντως , ήδη έχει προγραμματιστεί .

[Πηγή: omnicorse.it]



Slide 8196717545287874718

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item