greekrenaultnews
Φόρτωση...

Δοκιμές F1 Jerez 3η ημέρα

Για 3η ημέρα οι 10 ομάδες που βρέθηκαν στην πίστα της Jerez για τις πρώτες χειμερινές δοκιμές του 2014 είχαν τις δικές τους ιστορίες. Άλλοι...

Για 3η ημέρα οι 10 ομάδες που βρέθηκαν στην πίστα της Jerez για τις πρώτες χειμερινές δοκιμές του 2014 είχαν τις δικές τους ιστορίες. Άλλοι έλαμψαν, όπως η McLaren που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο και έκανε και τους περισσότερους γύρους, άλλοι δούλεψαν μεθοδικά αλλά αθόρυβα, όπως η Ferrari, και άλλοι επίσης έλαμψαν αλλά διά της απουσίας τους, όπως η Red Bull. Συνολικά ήταν μια πολυάσχολη ημέρα, που ενίσχυσε την καλή εικόνα για τους κινητήρες της Mercedes -και δευτερευόντως της Ferrari- αλλά ενέτεινε ακόμα περισσότερο την ανησυχία για την ετοιμότητα της Renault.

Την Πέμπτη οι ομάδες ξεκίνησαν να δουλεύουν με την πίστα στεγνή αλλά τη θερμοκρασία πολύ χαμηλά, καθώς το θερμόμετρο έδειχνε μόλις 7 βαθμούς. Παρόλα αυτά, όσοι είχαν τη δυνατότητα ξεκίνησαν από νωρίς τη δουλειά. Όπως για παράδειγμα οι δύο περσινοί ομόσταβλοι: ο Fernando Alonso που γνώρισε για πρώτη φορά τη Ferrari F14 T και ο Felipe Massa, που έκανε το ντεμπούτο του με τη Williams. Από νωρίς ξεκίνησαν και ο Lewis Hamilton με τη Mercedes και ο Jenson Button με τη McLaren. Επειδή χάθηκε η πρώτη ημέρα των δοκιμών, η βρετανική ομάδα αποφάσισε να μοιράσει την ημέρα ανάμεσα στους οδηγούς της, δίνοντας το μονοθέσιο στον Button το πρωί και στον Kevin Magnussen το απόγευμα.

Συνολικά οι δυο τους συμπλήρωσαν 92 γύρους με την MP4-29 αλλά έλαμψαν και με τους χρόνους τους. Ο Button ήταν ταχύτερος όλων το πρωί ενώ ο Magnussen σημείωσε το απόγευμα τον καλύτερο χρόνο που έχει γραφτεί στη Jerez μέχρι στιγμής αυτό το 4ήμερο. Γρήγορη και αξιόπιστη η McLaren, κέρδισε τις εντυπώσεις σήμερα.

Το απόγευμα , που είχε αυξηθεί η θερμοκρασία και οι συνθήκες ήταν ευνοϊκότερες, σημειώθηκαν οι καλύτεροι χρόνοι. Ο Felipe Massa ήταν εκείνος που έγραψε το 2ο καλύτερο χρόνο, οδηγώντας άλλο ένα μονοθέσιο με κινητήρα Mercedes: τη Williams FW36. Το ντεμπούτο του Βραζιλιάνου με τη νέα του ομάδα ήταν σαφώς ενθαρρυντικό. Η εργοστασιακή ομάδα της Mercedes είχε άλλη μία απροβλημάτιστη ημέρα. Ο Lewis Hamilton δεν έκανε τόσο πολλούς γύρους όσο ο Rosberg χθες, αλλά επικεντρώθηκε στην αεροδυναμική δουλειά, κάτι που δείχνει ότι η Mercedes έχει ξεπεράσει το στάδιο απλού ελέγχου λειτουργίας όλων των συστημάτων και έχει περάσει στο επόμενο επίπεδο.

Χρειάζεται να φτάσουμε στην 5η θέση του πίνακα των χρόνων για να συναντήσουμε ένα μονοθέσιο με άλλο κινητήρα. Ο Fernando Alonso ήταν εκείνος που βρέθηκε εκεί, στην πρώτη εμφάνισή του με το φετινό μονοθέσιο της Ferrari, την F14 T. Ο Ισπανός σταμάτησε και μία φορά μέσα στην πίστα λόγω μιας ακαθόριστης βλάβης, αλλά ύστερα από λίγο μπόρεσε να επιστρέψει στην πίστα και να συνεχίσει τη δουλειά. Ούτε στη Ferrari φαίνονται να ανησυχούν ιδιαίτερα για τα βασικά, καθώς είδαμε και τον Alonso το πρωί να βγαίνει στην πίστα με το μονοθέσιο γεμάτο αεροδυναμικούς αισθητήρες.

Άλλη μία πρώτη εμφάνιση (στην πραγματικότητα επανεμφάνιση) ήταν εκείνη του Nico Hulkenberg με τη Force India. Η ημέρα δεν ήταν απροβλημάτιστη για την ινδική ομάδα και ο Γερμανός κατάφερε μόνο 17 γύρους, σημειώνοντας τον 6ο χρόνο. Ήταν πάντως περίπου 4 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Jean-Eric Vergne της Toro Rosso, που ήταν ο μοναδικός με κινητήρα Renault που κατάφερε να χρονομετρηθεί. Και μπορεί ο Vergne να έκανε 30 γύρους, κανείς όμως δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι η ημέρα πήγε έστω και λίγο καλά για την ομάδα του. Ο Adrian Sutil με τη Sauber ήταν ο τελευταίος που χρονομετρήθηκε, σημειώνοντας με την C33 τον 8ο χρόνο.

Ο Robin Frijns είχε τη χαρά να του έχει ανατεθεί σήμερα το μονοθέσιο της Caterham-Renault, είναι αμφίβολο πόσο χάρηκε όμως από το γεγονός ότι όλη την ημέρα κατάφερε να κάνει μόλις 10 γύρους και από αυτούς ούτε έναν χρονομετρημένο. Ύστερα από την καθυστερημένη άφιξη στην πίστα, η Marussia-Ferrari παρουσίασε για πρώτη φορά το νέο της μονοθέσιο, με τον Max Chilton να καταφέρνει 5 αναγνωριστικούς γύρους.

Ύστερα από το φιάσκο των δύο προηγούμενων ημερών, στη Red Bull ίσως έλπιζαν ότι σήμερα θα κατάφερναν να κάνουν μια κανονική ημέρα δοκιμών. Ακόμα περισσότερο πρέπει να περίμενε αυτήν την ευκαιρία ο Daniel Ricciardo, που θα οδηγούσε για πρώτη φορά την RB10. Τελικά, όμως, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήθελαν. Η συνεργασία του σασί της Red Bull με τον κινητήρα της Renault και ειδικότερα το ERS δεν αποδείχτηκε αρμονική. Το αποτέλεσμα ήταν ο Ricciardo να μείνει άπραγος σχεδόν όλη την ημέρα (έκανε μόλις 3 αναγνωριστικούς γύρους) και ο Adrian Newey να φύγει εσπευσμένα για το εργοστάσιο της ομάδας στη Μ. Βρετανία προκειμένου να βρεθεί λύση στα προβλήματα.

Το 4ήμερο δοκιμών στη Jerez θα συνεχιστεί και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 31/1, με την απειλή βροχής το πρωί να αυξάνει το βαθμό δυσκολίας για τις ομάδες.



[Πηγή:msfree.gr Photo:Toro Rosso]
Toro Rosso 6295719155691917377

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item