greekrenaultnews
Φόρτωση...

Δοκιμές F1 Jerez 4η ημέρα

Το πολυαναμενόμενο πρώτο 4ήμερο δοκιμών της Formula 1 για το 2014 στην πίστα της Jerez έφτασε στο τέλος του. Η 4η ημέρα στην ισπανική πίσ...

Το πολυαναμενόμενο πρώτο 4ήμερο δοκιμών της Formula 1 για το 2014 στην πίστα της Jerez έφτασε στο τέλος του. Η 4η ημέρα στην ισπανική πίστα κύλησε περίπου όπως οι τρεις προηγούμενες, με τα μονοθέσια που έχουν κινητήρα Mercedes να εμφανίζονται γενικά σε καλύτερη κατάσταση, τη Ferrari να δείχνει γενικά άνετη και τα προβλήματα για τη Red Bull να δείχνουν ατελείωτα.

Κάποιος που έφυγε σίγουρα χαμογελαστός από την πίστα της Jerez ήταν ο Felipe Massa. Οι πρώτες ημέρες του Βραζιλιάνου με τη Williams-Mercedes έχουν πάει πολύ καλά και στα χέρια του η FW36 σημείωσε την Παρασκευή τον καλύτερο χρόνο της ημέρας, όταν στα τελευταία λεπτά η πίστα είχε στεγνώσει. Βλέπετε, η πρόγνωση του καιρού επιβεβαιώθηκε και το πρωί οι ομάδες βρήκαν την πίστα βρεγμένη και τη βροχή να συνεχίζει να πέφτει κατά διαστήματα. Στη συνέχεια ο καιρός βελτιώθηκε και οι τελευταίες περίπου 3 ώρες έγιναν με slick ελαστικά.

Ο Massa, λοιπόν, ήταν εκείνος που στο τέλος ήταν ταχύτερος και είναι επίσης βέβαιο ότι με μια ιδέα ικανοποίησης θα είδε ότι ήταν 9 δέκατα πιο γρήγορος από τον Fernando Alonso. Μπορεί να είχαν καλές σχέσεις όσο ήταν μαζί στη Ferrari, ο Ισπανός όμως αποτέλεσε τη Νέμεση του Βραζιλιάνου. Το γεγονός ότι στη Jerez ο Massa ήταν ταχύτερος δεν σημαίνει απολύτως τίποτα στην πραγματικότητα, καθώς βρισκόμαστε στο πρώτο στάδιο των δοκιμών και τα ζητούμενα των ομάδων είναι πολύ διαφορετικά.

Αυτό που ενδιαφέρει πάντως είναι η αξιοπιστία και οι 115 γύροι του Alonso δείχνουν ότι στη Ferrari βρίσκονται σε καλό δρόμο. Ο Ισπανός έκανε και μερικά μεγάλα stint, άνω των 20 γύρων, για να δώσει στους μηχανικούς της Scuderia όσο γίνεται περισσότερα δεδομένα για να δουλέψουν τις επόμενες εβδομάδες.

Το ίδιο φυσικά ισχύει τόσο για τον Daniel Juncadella, που οδήγησε τη Force India, όσο και για τον Kevin Magnussen που για 2η ημέρα βρέθηκε στο κόκπιτ της McLaren. Ο Juncadella σημείωσε τον 3ο χρόνο της ημέρας και ο Magnussen, που μετά την πρωτιά του την Πέμπτη είχε όλα τα βλέμματα στραμμένα πάνω του, τον 4ο χρόνο. Ο νεαρός Δανός της McLaren συμπλήρωσε 110 γύρους με την MP4-29 χωρίς να αντιμετωπίσει προβλήματα.

Η Mercedes όλα τα προηγούμενα πρέπει να τα παρακολούθησε με το απόμακρο ενδιαφέρον εκείνου που έχει περάσει προ πολλού από αυτό το στάδιο και έχει περάσει στο επόμενο επίπεδο. Το πρωί, στη βρεγμένη πίστα, ο Nico Rosberg ολοκλήρωσε μια πλήρη προσομοίωση αγώνα. Ο Γερμανός συμπλήρωσε 72 συνεχόμενους γύρους, με τη Mercedes W05 να δουλεύει σαν καλοκουρδισμένο ρολόι και τους ανθρώπους της ομάδας στο γκαράζ και στο pitwall να μην μπορούν να κρύψουν την ικανοποίησή τους. Συνολικά ο Rosberg έγραψε 91 γύρους πριν από το μεσημεριανό διάλειμμα και τον 8ο χρόνο της ημέρας – κάτι φυσιολογικό καθώς οδήγησε μόνο σε βρεγμένη πίστα. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στη Mercedes να δώσει το μονοθέσιο το απόγευμα στον Lewis Hamilton. Ο Βρετανός πρόσθεσε άλλους 41 γύρους, σημειώνοντας τον 5ο χρόνο. Όλα μοιάζουν ιδανικά για τη Mercedes σε αυτό το στάδιο.

Προς το τέλος, με την πίστα στεγνή και με το μονοθέσιο της Marussia-Ferrari να φορά τα πολύ μαλακά ελαστικά της Pirelli, o Jules Bianchi βρήκε την ευκαιρία να κάνει μερικούς γρήγορους γύρους και να σημειώσει τον 6ο χρόνο. Συνολικά ο Γάλλος έκανε μόνο 25 γύρους, στην πρώτη ουσιαστικά ημέρα δοκιμών της ρωσο-αγγλικής ομάδας για το 2014.

Πιο κάτω στον πίνακα των χρόνων βρέθηκε ο Adrian Sutil στο τιμόνι της Sauber-Ferrari. Η C33 αντιμετώπισε προβλήματα με τα φρένα και ο Γερμανός σε κανένα σημείο δεν πίεσε όσο μπορούσε, ενώ επιπλέον είχε και μια έξοδο το απόγευμα που προκάλεσε την εμφάνιση της κόκκινης σημαίας. Συνολικά συμπλήρωσε 69 γύρους με τον 7ο χρόνο της ημέρας, αρκετά δευτερόλεπτα όμως πίσω από όσους βρέθηκαν ψηλότερα.

Κάθε ημέρα ένα από τα σοβαρότερα θέματα συζήτησης είναι οι κινητήρες της Renault και οι ελάχιστοι γύροι που κάνουν τα μονοθέσια που τους χρησιμοποιούν. Την εικόνα αυτήν προσπάθησε την Παρασκευή να ανατρέψει ο Kamui Kobayashi με την Caterham-Renault. Ο Ιάπωνας οδηγός έκανε το ντεμπούτο του με τη νέα του ομάδα και παρότι η ημέρα του ήταν κάθε άλλο από απροβλημάτιστη, κατάφερε να γυρίσει στην πίστα της Jerez 54 φορές. Βέβαια, απουσίασε το απόγευμα όταν η πίστα ήταν στεγνή, ωστόσο βρέθηκε ψηλότερα από τον Danilli Kvyat, ο οποίος στο ντεμπούτο του με την Toro Rosso-Renault κατάφερε να κάνει μόνο 9 γύρους.

Το λαμπερό χαμόγελο του Daniel Ricciardo δύσκολα φεύγει από το πρόσωπο του Αυστραλού αλλά η καλή του διάθεση πέρασε από δύσκολη διαδικασία. Κάποιες πρόχειρες λύσεις που προσπάθησαν να εφαρμόσουν οι άνθρωποι της Red Bull για να αντιμετωπίσουν τα μεγάλα προβλήματα και να μπορέσει η RB10 να κάνει μερικούς γύρους δεν βοήθησαν ιδιαίτερα. Ο Ricciardo βγήκε το πρωί για λίγους γύρους, έγραψε και ένα χρόνο, όμως γρήγορα στο γκαράζ των «ταύρων» κατάλαβαν ότι έχουν πολύ περισσότερη δουλειά στο εργοστάσιο προτού μπορέσουν να κάνουν σοβαρή δουλειά στην πίστα και την ώρα που οι υπόλοιποι έκαναν διάλειμμα για μεσημεριανό φαγητό, οι άνθρωποι της Red Bull ξεκινούσαν το πακετάρισμα.

Οι ομάδες τώρα επιστρέφουν στα εργοστάσιά τους, όπου τις περιμένει μια φρενίτιδα για τις επόμενες εβδομάδες, μέχρι να ξανασυναντηθούν στο Μπαχρέιν για το επόμενο 4ήμερο δοκιμών. Αυτό θα συμβεί από τις 19 έως τις 22 Φεβρουαρίου και εκεί θα δούμε και τη Lotus, που απουσίασε από τη Jerez. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος φυσικά θα βρίσκονται η Renault και η Red Bull, που σίγουρα έχουν να αντιμετωπίσουν τις μεγαλύτερες προκλήσεις.



[Πηγή:msfree.gr Photo:f1fanatic.co.uk]
Toro Rosso 8320383293884039626

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item