greekrenaultnews
Φόρτωση...

Επίσημο: Παρουσιάστηκε η νέα Red Bull - Renault RB10

Η Red Bull 10 είναι το δέκατο μονοθέσιο που κατασκευάζει η ομάδα που προήρθε από την εξαγορά της Jaguar το 2005. Τα προηγούμενα τέσσερα μονο...

Η Red Bull 10 είναι το δέκατο μονοθέσιο που κατασκευάζει η ομάδα που προήρθε από την εξαγορά της Jaguar το 2005. Τα προηγούμενα τέσσερα μονοθέσια έφεραν στο Μίλτον Κινς τον τίτλο στους κατασκευαστές ενώ ο Sebastian Vettel πήρε ισάριθμα πρωταθλήματα.

Το σημείο κλειδί όπου άλλαξε την πορεία της ομάδας ήταν οι αλλαγές των κανονισμών το 2009. Τότε ο κορυφαίος αεροδυναμιστής στην σύγχρονη ιστορία της F1, Adrian Newey, άδραξε την ευκαιρία σημαντικών αλλαγών στους κανονισμούς και κατάφερε να προκαλέσει τη μεγάλη ανατροπή.

Φέτος οι κανονισμοί αλλάζουν ξανά και το μεγάλο ερωτηματικό είναι αν θα βρεθεί κάποιος που θ’ ανατρέψει τον Newey ή ο 57χρονος Βρετανός θα κατορθώσει να κάνει και πάλι τη διαφορά με το σχέδιο του.

Για λογαριασμό της πρωταθλήτριας Red Bull θα οδηγεί με το #1 ο Vettel ενώ στη θέση του Mark Webber θα αγωνίζεται με το #3 ο 26χρονος Daniel Ricciardo. Θυμίζουμε πως φέτος οι πιλότοι επιλέγουν οι ίδιοι τον αριθμό που θα χρησιμοποιούν. Ο Αυστραλός πέρυσι αγωνίζονταν με τα χρώματα της Toro Rosso στην οποία τον αντικατέστησε ο Daniil Kvyat.

Η RB10 θα χρησιμοποιεί κινητήρα Renault, υβριδικό υπερτροφοδοτούμενο, 1.6lt, V6 συνεπικουρούμενο από δυο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 760PS. Τα ελαστικά που θα φορά η RB10 κατασκευάζει η Pirelli.

Παρά τις επιτυχίες της τελευταίας τετραετίας, ο επικεφαλής της RBR, Christian Horner, αρνείται να παρασυρθεί: «Υπάρχει πάντα ο κίνδυνος υπερβολικής αισιοδοξίας. Έχουμε σταθερότητα σε όλους τους τομείς τα τελευταία χρόνια, έχουμε ισχυρό οδηγικό δίδυμο και τεχνική ομάδα αλλά στη Formula 1 δεν μπορείς να παίρνεις τίποτα ως δεδομένο – όπως κάθε άλλο σπορ, μπορεί να γίνει πολύ απρόβλεπτο. Φέτος όλες οι διαφορές μηδένισαν με τους νέους κανονισμούς. Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η μονάδα ισχύος και εκεί βασιζόμαστε σε μεγάλο βαθμό στη Renault, ώστε να είναι ανταγωνιστική σε σχέση με τους αντιπάλους μας. Η αξιοπιστία θα παίξει καθοριστικό ρόλο φέτος, όπως άλλωστε και οι δυνατότητες της μονάδας ισχύος. Όποιος έχει την πιο ισχυρή και αξιόπιστη, λογικά θα είναι στην κορυφή»

O παγκόσμιος πρωταθλητής, Sebastian Vettel, δήλωσε ενόψει της νέας σεζόν: «Το μονοθέσιο δείχνει πολύ διαφορετικό από το προηγούμενο. Η τεχνολογία που περικλείει είναι περίπλοκη – θα είναι δύσκολο να κατανοήσουμε τα πάντα. Για εμάς τους οδηγούς νομίζω θα είναι πιο δύσκολο καθώς δεν έχουμε σπουδάσει όσο οι μηχανολόγοι μας! Θα είναι όμως συναρπαστικό να δούμε πως θα λειτουργεί. Οι μηχανικοί μας δούλεψαν πολύ, είναι μία μεγάλη πρόκληση και είναι δύσκολο να κάνει κανείς προβλέψεις για τον πρώτο αγώνα. Το σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να προσαρμόσουμε το οδηγικό μας στιλ, θα πρέπει να προσέχουμε το μονοθέσιο, να έχουμε το νου μας στην κατανάλωση, είναι πολλοί οι τομείς όπου τα πράγματα θα είναι διαφορετικά απ’ ότι έχουμε συνηθίσει και θα χρειαστεί χρόνος προσαρμογής για όλους».

Έτοιμος για τη μεγαλύτερη πρόκληση της καριέρας του δηλώνει ο Ricciardo: «Θα είναι μία συναρπαστική σεζόν, για την οποία μήνες τώρα ανυπομονώ. Πρόκειται για ένα ακόμα μεγάλο βήμα στην καριέρα μου, ειδικά με όλες τις αλλαγές κανονισμών αφού θα πρέπει να ανακαλύψω όχι μόνο μία νέα ομάδα αλλά και ένα νέο κεφάλαιο για το σπορ. Ήταν πάντως η ιδανική στιγμή για να αλλάξω ομάδα καθώς οι αλλαγές θα αλλάξουν τον “τρόπο παιχνιδιού” για όλους. Αυτό ελπίζω να μου επιτρέψει να λάμψω! Φέτος θα έχω ως teammate τον Seb. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, είναι τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και τον σέβομαι απεριόριστα. Ελπίζω να μάθω πολλά δίπλα του και να τον κοντράρω. Δεν μου αρέσει να χρησιμοποιώ τη λέξη “προσδοκίες”. Θέλω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και να μην απογοητευτώ αν δεν πετύχω κάποιο συγκεκριμένο στόχο. Θα ήθελα σίγουρα να κλείσω τη σεζόν με κάποιες νίκες, θα ήταν σπουδαίο».



















[Πηγή:newsauto.gr Photos:Red Bull]

Slide 2696428375586373202

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item