greekrenaultnews
Φόρτωση...

Όμιλος Renault - Παγκόσμια αποτελέσματα πωλήσεων το 2013

Ο Όμιλος  Renault αύξησε το μερίδιο αγοράς του στην Ευρώπη και συνεχίζει τη διεθνή του ανάπτυξη. Σε μια παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου - 3,9 ...


Ο Όμιλος  Renault αύξησε το μερίδιο αγοράς του στην Ευρώπη και συνεχίζει τη διεθνή του ανάπτυξη. Σε μια παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου - 3,9 % το περασμένο έτος , οι πωλήσεις του Ομίλου Renault επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων ανήλθαν σε 2.628.208 οχήματα - αύξηση της τάξης του 3,1 % σε σύγκριση με το 2012 .

Παράλληλα με τη συνέχιση της διεθνούς ανάπτυξης , ο Όμιλος Renault κατέγραψαν την πιο ψηλή πρόοδό του στην ευρωπαϊκή αγορά , αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της κατά 0,4 ποσοστιαίες μονάδες στο 9,5 % . Με 1.301.864 οχήματα στην Ευρώπη , ο Όμιλος σημείωσε αύξηση 2,4 % στις πωλήσεις , ακόμη και αν η ευρωπαϊκή αγορά μειώθηκε κατά 1,7 % .

Το μερίδιο αγοράς εκτός Ευρώπης παρέμεινε σταθερό στο 50,5 % , με 1.326.344 μονάδες να πωλούνται . Εξαιρουμένων του Ιράν, όπου η αγορά ήταν κλειστή τον Ιούλιο του 2013 , ο Όμιλος απέκτησε το μερίδιο αγοράς σε όλες τις περιφέρειες, με την βοήθεια της υψηλής δημοτικότητας των τελευταίων μοντέλων της .

2013 : ένα έτος προόδου

Στην Ευρώπη : σε μια αγορά που βυθίστηκε κατά 1,7 % , οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 2,4% και το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε κατά 0,4 μονάδες στο 9,5 % . Η Renault κατετάγη τρίτη στην ευρωπαϊκή αγορά και διατήρησε την πρώτη θέση στις πωλήσεις LCV , με μερίδιο αγοράς 14,5 .

Το νέο Clio ήταν το καλύτερο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στη Γαλλία ( 119.367 μονάδες επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων ) και το τρίτο best-seller στην Ευρώπη ( 272.741 μονάδες επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων ). Το Captur έγινε ο ηγέτης στην κατηγορία του στη Γαλλία ( 39.783 μονάδες) και στην Ευρώπη ( 86.804 μονάδες) από τον Ιούλιο.

Στη διεθνή αγορά : ο όμιλος Renault συνέχισε να αυξάνεται παρά την επιβράδυνση σε ορισμένες αναδυόμενες χώρες και τις αυστηρές διεθνείς κυρώσεις στο Ιράν . Ενώ οι εγγραφές ήταν +3,8 % συνολικά , η αύξηση ήταν 9,7 % εκτός του Ιράν , όπου η διακοπή των επιχειρήσεων σήμαινε περίπου 64.500 πωλήσεις χάθηκαν κατά τη διάρκεια του έτους . Βραζιλία και Ρωσία παρέμειναν η δεύτερη και η τρίτη μεγαλύτερη αγορά του Ομίλου αντίστοιχα .

Ένα σύνολο 50,5 % των πωλήσεων του Ομίλου πραγματοποιήθηκε εκτός της Ευρώπης (αύξηση κατά 0,4 ποσοστιαίες μονάδες ) , με 1.326.344 οχήματα.

Τα νέα μοντέλα των Renault και Dacia ήταν τόσο δημοφιλής όσο αναμενόταν παντού . Τα νέα Clio και Captur επιβεβαίωσαν την επιτυχία τους ανανεώνοντας τη γκάμα της Renault με πιο εντυπωσιακά σχέδια, μεγαλύτερη συνδεσιμότητα και πιο αποδοτικούς κινητήρες . Το Duster , που πωλειται υπό τα σήματα των Renault και Dacia , ήταν το καλύτερο σε πωλήσεις αυτοκίνητο του Ομίλου παγκοσμίως , με 376.672 νέες εγγραφές . Στην Ευρώπη , χάρη στο νέο Sandero ( 117.868 μονάδες , υπήρξε μια αύξηση του 68,3 % ) , η Dacia είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα , με άνοδο της τάξης του 0,5 σε μερίδιο αγοράς .

" Το 2013 ο όμιλος Renault κατέγραψε την καλύτερη αύξηση μεριδίου αγοράς στην Ευρώπη και συνέχισε να αυξάνεται στις διεθνείς αγορές , χάρη στην επιτυχία των νέων προϊόντων της και τη σημασία της σειράς M0" , είπε ο Jérôme Stoll , Διευθύνων Σύμβουλος και Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος - Πρόεδρος , πωλήσεων και Μάρκετινγκ .




Τα εμπορικά σήματα του Ομίλου : Η Renault σταθερή , η Dacia προχωρά

Οι πωλήσεις της μάρκας Renault αυξήθηκαν κατά 0,4 % σε σύγκριση με το 2012 . Με 2.131.494 μονάδες, η Renault αντιπροσώπευσε το 81,1 % των πωλήσεων του Ομίλου .

Οι πωλήσεις της Dacia αυξήθηκαν κατά 19,3 % σε 429.540 μονάδες , που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση της δημοτικότητας του Duster και το επικαιροποιημένο εύρος των Logan / Sandero . Η Dacia προσφέρει την νεότερη γκάμα στην Ευρώπη ( λιγότερο από δύο χρόνια από τότε που το Lodgy ξεκίνησε ) και αντιπροσωπεύη το 16,3 % των πωλήσεων του Ομίλου.

Το 2013 η Renault Samsung Motors αύξησε τις πωλήσεις της κατά 2,3 % , συμπεριλαμβανομένων και εκείνων στη Νότια Κορέα και στη Νότια Αμερική . Το σχέδιο αποκατάστασης του δικτύου αντιπροσώπων της και το εύρος των προϊόντων , που ξεκίνησε στη Νότια Κορέα το 2012 , αρχίζει να έχει αποτελέσματα . Μετά από πέντε δύσκολους μήνες στην αρχή του έτους , η RSM κατέγραψε επτά συνεχόμενους μήνες με καλύτερα αποτελέσματα από εκείνα του 2012 .




Ευρώπη: Κερδίζοντας χάρη στις πωλήσεις και την επιτυχία των νέων μοντέλων και της Dacia

Οι πωλήσεις της Renault αυξήθηκαν κατά 2,4% σε μια αγορά που μειωθηκε κατά 1,7 % και καταφερε μεγαλύτερη αύξηση μεριδίου αγοράς στην περιοχή (+0,4 μονάδες στο 9,5 % ) .

Η μάρκα Renault κατετάγη τρίτη στην αγορά για τα επιβατικά αυτοκίνητα + ελαφρά επαγγελματικα οχήματα , με 7,4 % μερίδιο αγοράς . Διατήρησε την ηγετική της θέση στην αγορά LCV για 16η συνεχή χρονιά , με μερίδιο αγοράς 14,5 % . Ως η πρώτη μάρκα με τέσσερα ηλεκτρικά μοντέλα προς πώληση , η Renault είναι ο ευρωπαϊκός ηγέτης με 37 % μερίδιο αγοράς ( με εξαίρεση το Twizy ) και 15.048 μονάδες που πωλήθηκαν (εκτός Twizy ) .

Τα νέα Clio και Captur επέτρεψαν στην Renault να πάρει την πρώτη θέση στο ευρωπαϊκή κατηγορία Β

Στη Γαλλία, η Renault ενίσχυσε την ηγετική της θέση . Το νέο Clio ήταν το καλύτερο σε πωλήσεις αυτοκινήτων στη χώρα , με 119.367 νέες εγγραφές , και το Captur το πιο δημοφιλές crossover . Ο Όμιλος είχε έξι οχήματα στην πρώτη δεκάδα των επιβατικών αυτοκινήτων της Γαλλίας .

Εξακολουθεί να κυριαρχεί στην αγορά LCV με μερίδιο της τάξης του 31,7 % (μείωση κατά 0,5 μονάδες ) , παρά την πτώση 5,8% των νέων ταξινομήσεων.

Η Dacia κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση από οποιωνδήποτε άλλο εμπορικό σήμα στην Ευρώπη το 2013 , με αύξηση 0,5 μονάδες στο 2,1 % . Η Dacia ήταν η πέμπτη μεγαλύτερη μάρκα στην Γαλλία , κερδίζοντας άλλες 0,6 μονάδες, φθάνοντας μερίδιο αγοράς 4,3 % λόγω της επιτυχίας του Νέου Sandero , το οποίο έγινε το τρίτο καλύτερο σε πωλήσεις επιβατικών αυτοκίνητο.

Η επέκταση της μάρκας συνεχίστηκε το 2013 , δεδομένου ότι ξεκίνησε σε έξι ακόμη χώρες : Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία , Δανία, Κύπρος, Μάλτα και Νορβηγία .

Στο Ηνωμένο Βασίλειο , όπου η Dacia ξεκίνησε τον Ιανουάριο , είχε 17.146 νέες εγγραφές με το μερίδιο αγοράς να ανέρχεται σε 0,7 % . Η Dacia σημείωσε πρόοδο σε πολλές αγορές που ήταν ελαφρώς προς τα κάτω , όπως η Γαλλία ( 11% ) , Ισπανία ( 80,9 % ) , Βέλγιο ( 32,8 % ) , Πορτογαλία ( 74% ) , Ιταλία ( 4,7 % ) και τις Κάτω Χώρες ( 49 %).




Ευρασία: ένα έτος ρεκόρ με πωλήσεις +11,6 % με την Renault να γίνεται No2 στη Ρωσία

Ο όμιλος Renault έθεσε ένα νέο ρεκόρ , με περισσότερα από 232.000 οχήματα, και κέρδισε πάνω από 7 % μερίδιο αγοράς για πρώτη φορά .

Στη Ρωσία , την τρίτη μεγαλύτερη αγορα του Ομίλου , η Renault κατέγραψε 210.099 οχήματα (αύξηση 10,7 % ) με μερίδιο αγοράς ( +1,1 7,6 % ) , ενώ η αγορά στο σύνολό της μειώθηκε κατά 5,9% . Ήταν η πρώτη ξένη μάρκα και η δεύτερη μάρκα στη ρωσική αγορά , πίσω από την Lada . Ένας λόγος ήταν η επιτυχία του Duster , το πιο δημοφιλές SUV στη χώρα το 2013 .

Η Renault συνέχισε να επεκτείνεται στην ΚΑΚ ( Κοινοπολιτεία Ανεξαρτήτων Κρατών ) χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης , διπλασιάζοντας σχεδόν τις πωλήσεις , οι οποίες αυξήθηκαν κατά 140% , με αύξηση του μεριδίου αγοράς κατά 1,4 μονάδες στο 4,1 %.



Νότιος Αμερική: ένα έτος ρεκόρ με πωλήσεις +3,6% με την Βραζιλία να εξακολουθεί να ειναι η δεύτερη αγορά του Ομίλου

Ο όμιλος Renault έφτασε τα 466.976 οχήματα, με μερίδιο αγοράς , το οποίο διαμορφώθηκε στο 6,7 %, χάρη στη δημοτικότητα του Duster και Sandero .

Στη Βραζιλία , σύμφωνα με τη συνολική αγορά που μειώθηκε κατά 1,6 % , ο Όμιλος είδε πτώση των πωλήσεων του κατά 2,2 % . Αυτό οφειλόταν εν μέρει στο κλείσιμο του εργοστασίου της Curitiba για δύο μήνες στην αρχή του έτους για τις εργασίες επέκτασης ώστε να αυξήσει την ικανότητά του . Τα Sandero και Duster συνέχισαν να πωλούν καλά .

Στην Αργεντινή , η Renault κατέλαβε την δεύτερη θέση στην αγορά του αυτοκινήτου και οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18,9% σε 141.217 μονάδες , χάρη στη δημοτικότητα των Clio , Duster και Sandero . Το μερίδιο αγοράς διαμορφώθηκε στο 15,4 % , αύξηση κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες .


Euromed - Africa: 7,7 % αύξηση των πωλήσεων , μια ισχυρή ενίσχυση της θέσης της σε όλες τις αγορές

Με 388.922 οχήματα, ο όμιλος Renault έθεσε ένα ρεκόρ πωλήσεων και αύξησε το μερίδιο αγοράς της στις περισσότερες αγορές της περιοχής : +4,7 μονάδες στη Ρουμανία , +3,9 μονάδες σε Βουλγαρία , +2,3 μονάδες στο Μαρόκο .

Στην Τουρκία , η Renault είναι η μάρκα που σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση μεριδίου αγοράς ( +1,2 ποσοστιαίες μονάδες) φτάνοντας το 17% . Παρέμεινε η ηγετική μάρκα στην αγορά επιβατικών αυτοκινήτων , με μερίδιο 14,6 % (+1,5) , χάρη στην επιτυχία του Νέου Symbol , Νέου Clio , και Fluence , τα οποία ήταν όλα οι κορυφαίοι σε πωλήσεις στις αντίστοιχες κατηγορίες τους . Η Dacia έφτασε σε ένα μερίδιο αγοράς 4,3 % ( +0,5 μονάδες ), χάρη στην επιτυχία του Lodgy (επικεφαλής της κατηγορίας του) και του Dokker .

Στην Αλγερία , σε μια αγορά -2,2 % συνολικά , ο Όμιλος πούλησε περισσότερα από 100.000 οχήματα για δεύτερη συνεχή χρονιά ( 111.378 μονάδες ) και ανήλθαν με μερίδιο αγοράς 26,2 % , μια αύξηση κατά 0,2%. Η Renault κατετάγη δευτερη μάρκα λόγω της δημοτικότητας του Νέου Symbol και νέο Clio , τα οποία ήταν τα καλύτερα σε πωλήσεις αυτοκίνητα στην κατηγορία Β . Η Dacia ανέβηκε για να γίνει η τρίτη μάρκα της χώρας , χάρη στην επιτυχία των Logan και Duster .

Στο Μαρόκο , ο όμιλος Renault με τις Dacia και Renault πήρε το προβάδισμα με συνολικά 47.030 οχήματα να πωλούνται , και κατέγραψε μερίδιο αγοράς 38,9 % , ιστορικό ρεκόρ σε αυτή τη χώρα .

Στη Ρουμανία : Οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 4,7% σε μια αγορά που μειωθηκε κατα 6,9 % . Ο Όμιλος διατήρησε την ηγετική του θέση και κατέκτησε μερίδιο αγοράς ρεκόρ του 38,1 % . Οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν σε 29.986 μονάδες , 83 % των οποίων αφορούσαν την Dacia .



Ασίας- Ειρηνικού : εργασίες απογείωση στην Ινδία

Αφού κατάφερε να διεισδύσει στην αγορά της Ινδίας , η περιοχή της Ασίας - Ειρηνικού κατέγραψε συνολική πρόοδο 28,9 % σε σύγκριση με το 2012 - εκτός από το Ιράν , όπου η αγορά έκλεισε τον Ιούλιο .

Στην Ινδία , σε μια αγορά επιβατικών αυτοκινήτων που υποχώρησε 7,5 % , η Renault παρουσίασε αύξηση 83,1 % στις πωλήσεις που οφείλεται στην επιτυχία του Duster ( πάνω από 51.400 μονάδες ) , το οποίο έγινε το καλύτερο σε πωλήσεις SUV στην κατηγορία C . Η Renault κατέγραψε μερίδιο αγοράς της τάξης του 2,6 % - σχεδόν διπλάσιο από εκείνο του 2012 . Η Renault έγινε η πρώτη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία στην ινδική αγορά . Η μάρκα συνέχισε να αναπτύσσει την επέκταση του δικτύου των αντιπροσώπων της , έχοντας 125 αντιπροσωπείες στο τέλος του 2013 .

Στη Νότια Κορέα , η Renault Samsung Motors στο τέλος του έτους κατέγραψε επτά συνεχόμενους μήνες , με αποτελέσματα καλύτερα από εκείνα για το 2012 . Οι συνολικές πωλήσεις σταθεροποιήθηκαν , με 60.027 νέες ταξινομήσεις , σημειώνοντας αύξηση 0,2 % .

Στο Ιράν , όπου η αγορά έχει κλείσει από τον Ιούλιο , η Renault πούλησε περίπου 64.500 λιγότερα οχήματα σε σχέση με το 2012 .



Προοπτικές των πωλήσεων για τον Όμιλο Renault το 2014

Το 2014 η παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου θα πρέπει να αντιμετωπίσει μια μέτρια αύξηση 2 % σε σχέση με το 2013 , καθώς οι πωλήσεις απογειώθηκαν στην Κίνα . Οι ευρωπαϊκές και γαλλική αγορα , η οποία ενισχύθηκε από τη βελτίωση κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2013 , αναμένεται να αυξηθεί κατά 1 % .

" Το 2014 , με ένα ευνοϊκότερο πλαίσιο της αγοράς , θέλουμε  να επιβεβαιώσουμε την κερδοφόρα στρατηγική μας ανάπτυξη, και την συνεχιζόμενη ανάκαμψη μας στην Ευρώπη με την αύξηση των διεθνών πωλήσεων μας" , είπε ο Jérôme Stoll , Διευθύνων Σύμβουλος και Performing Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ .


Slide 5927408774377971951

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item