greekrenaultnews
Φόρτωση...

SCOOP: Η νέα Renault Laguna ειναι σχεδόν έτοιμη!

Το νέο Renault Twingo ανοίγει τον χορό της ανανεώσεις της γκάμας της Renault για το 2014 , πριν από τη μετάβαση στην επόμενη γενιά Laguna τ...

Το νέο Renault Twingo ανοίγει τον χορό της ανανεώσεις της γκάμας της Renault για το 2014 , πριν από τη μετάβαση στην επόμενη γενιά Laguna το 2015 . Αυτή η τέταρτη γενιά Laguna θα υιοθετήσει ένα ισχυρή στυλ , αλλά θα κρατήσει επίσης τα πλεονεκτήματα του υπάρχοντος μοντέλου.

Το Μελλοντικό Twingo III θα παρουσιαστεί τον Μάρτιο στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης , με το νέο Renault Espace να ερχεται τον Οκτώβριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού : το 2014 θα είναι μια πολυάσχολη χρονιά για τη Renault . Το 2015 όμως, ήρθε η ώρα να ανανεώσει την Laguna με την τέταρτη γενιά.



Ένα μοναδικό πλαίσιο
Το οικογενειακό sedan της Renault θα βασίζεται σε μια μοναδική πλατφόρμα τεχνολογίας , που ονομάζεται CMF. Αυτή η αρθρωτή δομή , όπως αυτή της Volkswagen, MQB ή EMP2 της PSA , μόλις εγκαινιάστηκε από τα Nissan Qashqai και X - Trail. Θα μπει επίσης στα μελλοντικά Renault Espace , Megane και Scenic . Αυτή η ελαφριά βάση, η οποία επιτρέπει την υβριδοποίηση , μειώνει κατά 30 % το κόστος της εκβιομηχάνισης μοντέλων.

Διπλός συμπλέκτης
Από τεχνικής πλευράς , οι νέες Laguna θα επωφεληθούν από τις προόδους της εταιρείας. Το robotized κιβώτιο ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη (EDC) θα της επιτρέπει να ανταγωνίζεται με την τεχνολογία DSG του ομίλου Volkswagen , στην οποία ανήκει το VW Passat όπου και θα είναι ο βασικός του αντίπαλος .



Διεύθυνση στους τέσσερις τροχούς
Ελάχιστα γνωστή στο ευρύ κοινό , το σασί διεύθυνσης στους τέσσερις τροχούς, υπαρχει και στην τρέχον γενιά Laguna αλλά μαζί με όλα θα ανανεωθεί. Ο σκοπός ειναι η οδηγική απόλαυση και η ασφάλεια. Δύο τύποι θα υπάρχουν: Comfort και Sport έκδοση θα προσφέρεται.



Diesel Biturbo
Η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων θα βασίζεται στον νέο 1.6 dCi , ο οποίος θα προσφέρετε με 130 ή 160 hp. Η Laguna θα μοιράζεται τον πρώτο κινητήρα με τη νέα Mercedes C -Class , ενώ ο δεύτερος θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία twin-turbo, 2.0 dCi 200 ίππων , ο οποίος θα αντικαταστήσει τον 3.0 V6 dCi . Αλλά ο βασικός κινητήρας του μοντέλου θα βασίζεσαι παντα στον 1.5 dCi 110 ίππων , ώστε να καθοριστούν τιμές ρεκόρ στις χαμηλές εκπομπές CO2 .

Κινητήρας φυσικού αερίου
Η βενζίνη είναι λιγότερο πιθανό να εξαπλωθεί , αλλά θα εξακολουθούν να βασίζονται στους 1.2 TCe περίπου 115 hp , αλλά και στον 1.6 turbo 150 hp . Ένας κινητήρας 1.8 turbo με 200 hp μελετάτε. Πέρα από όλα εξαρτώνται από την πολιτική που θα ακολουθηθεί με την νέο αυτόν κινητήρα . Η πολιτική αυτή θα μπορούσε να βασίζεται , για το sedan σε μια αποκλειστική έκδοση Initiale Παρίσι, και την περικοπή του από το εμπορικό σήμα της Alpine!



Πιο δυναμικό στυλ
Η μελλοντική Laguna δεν θα έχει σχέση με το σημερινό μοντέλο, ειδικά στο μπροστινό μέρος. Ωστόσο, θα παραμείνει πιστό στις πέντε πόρτες, αλλά θα είναι πιο κομψό.



Made in France
Η μελλοντική Laguna , όπως και τώρα , θα κατασκευαζεται στο εργοστασιο Sandouville, επίσης μονάδα παραγωγής των επόμενων γενιών του Espace και Scénic. Το interface αφής, θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία του iPhone , και θα εμφανιστεί με γενναιόδωρες διαστάσεις. Η οθόνη θα τοποθετημένη κάθετα στα Laguna και Espace και οριζόντια στα μελλοντικά Megane και Scenic. Στο κεφάλαιο της ασφάλειας , η μελλοντική Laguna θα περιλαμβάνει: αυτοματοποιημένο πάρκινγκ , ανίχνευση τυφλών σημείων , αναγνώριση των σημάτων κυκλοφορίας , ενεργό σύστημα αυτόματου πιλότου, ανίχνευση και προστασία των πλευρών σε περίπτωση απαρατήρητων εμποδίων. Η Laguna επίσης θα επωφεληθεί από ένα head-up display.

[Πηγή/Photos:largus.fr]


Slide 683904401442638839

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item