greekrenaultnews
Φόρτωση...

Νέος 1.6-λίτρων Energy dCi 160 Twin Turbo κινητήρας

RENAULT, ο κατ 'εξοχήν κατασκευαστής κινητήρων, λαμβανει την πρόκληση της ενεργειακής απόδοσης το 2014. Ως μια επιτυχημένη εταιρεία κατ...

RENAULT, ο κατ 'εξοχήν κατασκευαστής κινητήρων, λαμβανει την πρόκληση της ενεργειακής απόδοσης το 2014. Ως μια επιτυχημένη εταιρεία κατασκευής κινητήρων στον κόσμο της F1, η Renault κάνει πλήρη χρήση της εμπειρίας της με τη συνεχή τελειοποίηση της ενεργειακής απόδοσης των κινητήρων αυτοκινήτων δρόμου της για να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση. Ο τελευταίος καρπός ειναι ο Energy dCi 160 Twin Turbo, ο πρώτος 1.6 - λίτρων πετρελαιοκινητήρας που επωφελείται από διπλό - υπερσυμπιεστή.

Αυτός ο 1.598 cc αποδίδει 160hp και μια γενναιόδωρη ροπή 380Nm, το οποίο εκτοξεύει τον κινητήρα στον τομέα των κινητήρων 2 λίτρων όσον αφορά τις επιδόσεις. Αυτή η σημαντική εξέλιξη συνδυάζεται με την εξοικονόμηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 κατά 25% .

Βελτιωμένη απόδοση διπλου - υπερσυμπιεστη

Η χρήση της τεχνολογίας Twin Turbo για αυτόν τον κινητήρα ντίζελ εξασφαλίζει ένα μείγμα από ροπή στις χαμηλές στροφές και υψηλής ισχύος σε υψηλότερες στροφές, με το αποτέλεσμα να ενισχύει την οδηγική απόλαυση.

Το σύστημα αποτελείται από δύο διαδοχικούς turbo - συμπιεστές:

Το πρώτο είναι ένα πολύ χαμηλό turbo αδράνειας το οποίο παρέχει υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές για καθαρό τράβηγμα μακριά και μέση επιτάχυνση. Για να εγγυηθεί την απόκριση στις χαμηλές στροφές και την διεισδυτική επιτάχυνση, το 90 % της μέγιστης ροπής είναι διαθέσιμο από τις 1.500 rpm. Το δεύτερο turbo αναλαμβάνει τα ηνία στο υψηλότερο τέλος και παράγει υψηλής ισχύος ( 100hp ανά λίτρο) σε μεγαλύτερες ταχύτητες του κινητήρα για να εξασφαλιστεί η ομαλή , γραμμική, αξιόπιστη επιτάχυνση με τις μέγιστες στροφές.

Ο κινητήρας λειτουργεί πάντα εντός του εύρους της βέλτιστης απόδοσης, το οποίο φυσικά αποδίδει οφέλη όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 .




Μια μονάδα hi-tech τεχνολογίας με την εμπειρία της Renault F1

Αυτή η εμπειρία στον τομέα των εξελιγμένων υπερσυμπιεστων δεν είναι η μόνη σύνδεση μεταξύ του 1.6 - λίτρων του Renault Energy F1 και του Energy dCi 160 Twin Turbo το οποίο εκμεταλλεύεται μια σειρά από τεχνολογίες που επιβεβαιώνεται από την τεχνογνωσία της Renault στην F1, ιδίως σε θέματα ψύξης και μείωσης της τριβής:


  • Το εγκάρσιο σύστημα ροής του νερού επιτρέπει ταχύτερη και πιο αποτελεσματική ψύξη του θαλάμου καύσης.
  • ‘U’-section U-Flex έμβολα που προσαρμοζονται στα τοιχώματα των κυλίνδρων που προκύπτουν από τις διακυμάνσεις στη θερμοκρασία και την πίεση για να δώσει το βέλτιστο μεταξύ της αποτελεσματικότητας και την τριβή.
  • DLC ( Diamond Like Carbon ).

Το σύστημα ψεκασμού καυσίμου του Energy dCi 160 Twin Turbo λειτουργεί με πίεση στα 1.800 bar για να λειτουργήσει με το διπλό υπερσυμπιεστή. Είναι σύμφωνη με τη νομοθεσία εκπομπών ρύπων Euro 6 και ενσωματώνει σύστημα NOx και φίλτρο σωματιδίων.

Με τη δύναμη της αποτελεσματικότητάς του, ο κινητήρας αυτός είναι άνετα σε θέση να τροφοδοτήσει μεγαλύτερα οχήματα, και κυρίως θα είναι διαθέσιμος σε μοντέλα κατηγορίας D και E της Renault.


Turbo 8056966187534025719

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item