greekrenaultnews
Φόρτωση...

Δοκιμές F1 Μπαχρέιν 1η ημέρα

Επιστροφή στη δράση για ομάδες και οδηγούς της Formula 1 καθώς ξεκίνησε το 4ήμερο τεστ στην πίστα του Σακχίρ. Η πρώτη ημέρα ανήκε στον Nico...

Επιστροφή στη δράση για ομάδες και οδηγούς της Formula 1 καθώς ξεκίνησε το 4ήμερο τεστ στην πίστα του Σακχίρ. Η πρώτη ημέρα ανήκε στον Nico Hulkenberg που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο για λογαριασμό της Force India.

Ο Γερμανός οδηγός κάλυψε 78 γύρους με τη νέα VJM07 που παίρνει ώθηση από τους κινητήρες της Mercedes και σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.36.880 – κάτω δηλαδή από τον ταχύτερο γύρο του περυσινού αγώνα στο Μπαχρέιν.

Ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκαν και οι έντεκα ομάδες στην πίστα, καθώς η Lotus απουσίαζε από το πρώτο τεστ της σεζόν. Μόνο η Caterham τόλμησε να στερήσει μία ημέρα δράσης από επίσημο οδηγό της, αφού σήμερα πίσω από το τιμόνι της CT05 ήταν ο δοκιμαστής της, Robin Frijns.

Όσο κι αν αυτό φαντάζει περίεργο ο καιρός στο Μπαχρέιν είναι παρόμοιος μ’ αυτόν στη χώρα μας αν εξαιρέσει κανείς την υγρασία στην Ελλάδα. Οι ομάδες βρήκαν εκεί θερμοκρασία αέρα στους 18 βαθμούς Κελσίου και οδοστρώματος στους 33 βαθμούς Κελσίου. Συνθήκες που δεν απέχουν σημαντικά απ’ αυτές που θα αντιμετωπίσουν οι ομάδες κατά τη διάρκεια της σεζόν σε αρκετές πίστες αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που πήγαν στο Μπαχρέιν.

Η πίστα θεωρείται ιδανική για δοκιμές με ποικιλία στροφών και ταχυτήτων που παράγουν υψηλά διαμήκη φορτία στα ελαστικά, δοκιμάζοντας τις περισσότερες παραμέτρους στη συμπεριφορά τους. Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery τόνισε: «Η πρώτη δοκιμή της χρονιάς στη Χερέθ ήταν για να πάρουν οι ομάδες μία πρώτη γεύση της εφαρμογής των νέων τεχνικών κανονισμών, επομένως, όπως αναμενόταν τα διανυθέντα χιλιόμετρα ήταν περιορισμένα και η αξιολόγηση των ελαστικών όχι πρώτη προτεραιότητα. Πέραν αυτού, οι χειμερινές συνθήκες στην Ευρώπη – ακόμα και στη Ν. Ισπανία – δεν είναι αντιπροσωπευτικές των αγωνιστικών συνθηκών που θα συναντήσουμε φέτος. Στο Μπαχρέιν, αναμένουμε καλύτερο καιρό και περισσότερα χιλιόμετρα οδήγησης, ώστε να αποκομίσουμε περισσότερες γνώσεις και δεδομένα σχετικά με τα ελαστικά, τόσο εμείς όσο και οι ομάδες».



Οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τρεις γόμες στο Μπαχρέιν, τη σκληρή, τη μέση και τη μαλακή.

Η εικόνα της πρώτης μέρας στο Μπαχρέιν και το BIC (Bahrain International Circuit), μοιάζει συνέχεια της τελευταίας στη Χερέθ, τα μονοθέσια με Fernando Alonso έφερε τη Ferrari στη 2η θέση των χρόνων, πίσω από τη Force India του Nico Hulkenberg, δίνοντας δείγμα γραφής για το Ιταλικό μονοθέσιο. Ο Ισπανός δεν ξεκίνησε καλά τη μέρα καθότι βρέθηκε νωρίς ακινητοποιημένος στην άκρη της πίστας με την F138 να καπνίζει. Διαρροή λαδιού είπαν από τη Ferrari, όπως και να έχει το πρόβλημα λύθηκε άμεσα και ο Ισπανός συμπλήρωσε 64 γύρους μέχρι το φινάλε. Όπως δημοσιοποίησε αμέσως μετά η Ιταλική ομάδα σήμερα επικεντρώθηκαν στο σετάρισμα των πίσω φρένων που πλέον είναι ηλεκτρικά (by wire) ώστε να βελτιστοποιήσουν την κατανομή πέδησης.

Προβλημάτων συνέχεια για την Red Bull, καθώς ο Sebastian Vettel όλο το πρωί παρακολουθούσε άπραγος τους μηχανικούς της ομάδας να προσπαθούν να θέσουν σε λειτουργία το μονοθέσιο. Το απόγευμα βγήκε στην πίστα, κινήθηκε σβέλτα όμως δε μπόρεσε να συμπληρώσει γύρους, καθώς η RB10 έκανε και πάλι τα δικά της, μένοντας στην πίστα.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους μετά το πέρας των δοκιμών ο Vettel αποκάλυψε πως η RB10 αντιμετωπίζει διαφορετικά προβλήματα τώρα: «Το πρόβλημα υπερθέρμανσης που παρουσιάστηκε στη Χερέθ έχει επιλυθεί όπως φάνηκε στους λίγους γύρους που συμπληρώσαμε σήμερα. Πολύ συχνά επιλύεις ένα θέμα και προκύπτει άλλο. Απομένει δουλειά να γίνει από την πλευρά της RBR σε θέματα αξιοπιστίας, απαγωγής θερμότητας και άλλα, επίσης υπάρχουν εκκρεμότητες από την πλευρά της Renault. Δεν είναι σωστό να διαχωρίζουμε ευθύνες γιατί είμαστε μια ομάδα που έχουμε σημειώσει πολλές επιτυχίες μαζί».

Η Lotus E22 πάτησε πίστα για πρώτη φορά σήμερα αν εξαιρέσει κανείς την ημέρα κινηματογράφησης και στα χέρια του Romain Grosjean συμπλήρωσε πενιχρό αριθμό γύρων. Όλοι βέβαια ασχολούνται με το ρύγχος που μοιάζει με δικράνι αλλά το ζήτημα είναι πως η βρετανική ομάδα έχει χάσει σημαντικό έδαφος όπως και η Toro Rosso που επίσης δεν μπορεί να δουλέψει με τον κινητήρα της Renault. Επίσημη δικαιολογία για την μικρή ομάδα της Red Bull μια διαρροή λαδιού. Σαν όαση στο γαλλικό στρατόπεδο φαντάζουν οι 68 γύροι που κατάφερε να συμπληρώσει οδηγώντας την Caterham ο Frijns.

Μιλώντας μετά την ολοκλήρωση της πρώτης μέρας δοκιμών ο Grosjean ήταν μπερδεμένος: «Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν στο πίσω μέρος του μονοθεσίου, για να είμαι ειλικρινής δε τα καταλαβαίνω όλα σίγουρα έχουν σχέση με τον κινητήρα ή τις μπαταρίες κάτι σχετικό. Είμαστε πολύ μακριά από το σετάρισμα του μονοθεσίου αυτό θα μας απασχολήσει στην Αυστραλία προς το παρόν προέχει η επίλυση των προβλημάτων και η συμπλήρωση αρκετών γύρων ώστε να σιγουρευτούμε για την αξιοπιστία. Στα λίγα χιλιόμετρα που οδήγησα το μονοθέσιο έδινε καλή αίσθηση».

Στο γκρουπ των απογοητευμένων και ο Felipe Massa σήμερα η Williams έμεινε στα πιτ αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με την τροφοδοσία καυσίμου σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της ομάδας. O Βραζιλιάνος πέρασε άπραγος τη μέρα του και μετά ήταν κακόκεφος: «Σίγουρα δεν είναι καλό να μην κάνεις γύρους στην πίστα. Πρέπει πολύ σύντομα να κατανοήσουμε τη φύση του προβλήματος καθώς χρειάζεται 3 ώρες δουλειάς για να διορθωθεί όταν ανακύπτει. Δεν ανησυχώ καθότι οι υπόλοιπες ομάδες με κινητήρα Mercedes βάζουν χιλιόμετρα όπως κάναμε και εμείς στη Χερέθ. Πιστεύω πως στην Αυστραλία το πιο σημαντικό πράγμα θα είναι η αξιοπιστία».

Στον αντίποδα ο Adrian Sutil που δεν απέφυγε ένα θεαματικό τετακέ στη στροφή 1 το πρωί εντυπωσίασε με τον αριθμό γύρων που συμπλήρωσε, πιστοποιώντας έτσι την αξιοπιστία της μονάδας ισχύος της Ferrari.



Η κατάταξη της ημέρας:



[Πηγή:newsauto.gr] 


Toro Rosso 8527936256418384615

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item