greekrenaultnews
Φόρτωση...

Horner - Η Renault έχει λιγότερη εμπειρία πάνω στα συστήματα ανάκτησης ενέργειας από ότι οι ανταγωνιστές της

Τα προβλήματα αξιοπιστίας της πρωταθλήτριας Red Bull Racing συνεχίστηκαν και στο Bahrain, καθώς παρά τις όποιες προσπάθειες από πλευράς της...

Τα προβλήματα αξιοπιστίας της πρωταθλήτριας Red Bull Racing συνεχίστηκαν και στο Bahrain, καθώς παρά τις όποιες προσπάθειες από πλευράς της Αυστριακής ομάδας αλλά και της Renault η RB10 συνεχίζει να πραγματοποιεί σημαντικά λιγότερους γύρους σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.

Μια ενδιαφέρουσα άποψη επί του ζητήματος εξέφρασε ο Christian Horner, που μίλησε για τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζoυν με τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας. Ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Red Bull δήλωσε πως πολλά από τα θέματα που σχετίζονται με το ERS πηγάζουν από το γεγονός ότι η Renault έχει λιγότερη εμπειρία με τέτοιου είδους συστήματα σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές.

Ο Horner αποδίδει αυτήν την έλλειψη εμπειρίας σε μια απόφαση που είχε πάρει το 2009 ο Flavio Briatore, η οποία έλεγε πως η εξέλιξη του συστήματος ανάκτησης ενέργειας θα πραγματοποιηθεί από την ομάδα της Renault (τη σημερινή Lotus) και όχι από το Γάλλο κατασκευαστή κινητήρων. Επίσης ο Christian δήλωσε πως η Red Bull, που κατασκευάσει το δικό της KERS από το 2011 και έπειτα, βοηθά τη Renault με την εμπειρία της:

"Τους στηρίζουμε με την εμπειρία μας στο κομμάτι του πακέτου που αφορά τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας ", δήλωσε o Horner στο Autosport. Και συνέχισε:

"Αυτός είναι ο τομέας στον οποίο μπορούμε να συνεισφέρουμε περισσότερο και αυτήν τη στιγμή εκεί βρίσκονται τα μεγαλύτερα προβλήματα. Είχαμε μια περιορισμένη εμπλοκή, που σταδιακά γίνεται μεγαλύτερη ".

Όσο για το κομμάτι που αφορά την απόφαση του Briatore, ο Horner είπε:

"Σχετικά με την κατάσταση της Renault, o Flavio αποφάσισε πριν από χρόνια πως το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και το KERS θα πρέπει να εξελιχθούν από την αγωνιστική ομάδα και όχι από τον κατασκευαστή κινητήρων. Η Renault έπειτα πούλησε την ομάδα και εμείς τοποθετήσαμε KERS (στα μονοθέσιά μας) και εξελίξαμε το δικό μας σύστημα, το οποίο λειτουργούσαμε μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Τώρα στην καινούρια μονάδα ισχύος το σύστημα ανάκτησης ενέργειας επέστρεψε στο να είναι η αρμοδιότητα της εταιρίας κατασκευής κινητήρων, που θα έπρεπε και να είναι, όμως αυτοί (η Renault) είχαν μια πολύ πιο απότομη καμπύλη εκμάθησης (πάνω σε αυτά τα συστήματα) από ότι ίσως η Mercedes ή η Ferrari που έχουν ήδη κάποια χρόνια εμπειρίας "
.

Οι δηλώσεις του Horner είναι αρκετά ενδιαφέρουσες, μιας και απαντούν σε αρκετά ερωτήματα σχετικά με τη φύση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει όχι μόνο η Red Bull, αλλά και όλες οι ομάδες που χρησιμοποιούν κινητήρες Renault.

Πηγή:F1Grip.gr
Slide 2018807902550773411

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item