greekrenaultnews
Φόρτωση...

Lotus - Αργήσαμε, αλλά θα είμαστε οι καλύτεροι με Renault

Η εικόνα των κινητήρων της Renault στις δοκιμές δεν είναι κι η καλύτερη... όμως ανάμεσα στις ομάδες με ίδιο κινητήρα πάντα υπάρχει ένας ι...

Η εικόνα των κινητήρων της Renault στις δοκιμές δεν είναι κι η καλύτερη... όμως ανάμεσα στις ομάδες με ίδιο κινητήρα πάντα υπάρχει ένας ιδιότυπος ανταγωνισμός...

Η Lotus E22 άργησε κάπως να εμφανιστεί στις πίστες, αφού δεν την είδαμε στις πρώτες δοκιμές της Jerez, όμως τα πρώτα δείγματα συνεργασίας με τον κινητήρα της Renault δεν ήταν αρνητικά.

Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Nick Chester, σχολίασε σχετικά:

"Νομίζω ότι θα μπορούσε να είμαστε η πρώτη ομάδα μεταξύ αυτών που έχουν κινητήρα Renault. Σίγουρα δεν πήγαμε άσχημα αυτή τη βδομάδα σε σχέση με άλλες ομάδες με κινητήρα Renault και ξέρω ότι έχουν μερικά προβλήματα. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να επικεντρωθούμε στον εαυτό μας και να κάνουμε την καλύτερη δυνατή δουλειά. Ακόμα κι αν είμαστε η πρώτη ομάδα με κινητήρα Renault, πρέπει να πιέσουμε για να φτάσουμε και τους άλλους.

Πιστεύω ότι θα είναι δύσκολα μέχρι τη Μελβούρνη. Η Mercedes έχει ήδη κάποιες πολύ καλές μέρες δοκιμών κι ήρθαν σε καλό επίπεδο. Έχουμε μεγάλη πρόοδο και δεν πιστεύω ότι θα πετύχουν τόσο μεγάλη βελτίωση πριν τη Μελβούρνη, ενώ εμείς έχουμε αρκετά ακόμα να κάνουμε. Είναι αρκετά μεγάλη η διαφορά, για να είμαι ειλικρινής..." 

Είναι πολύ δύσκολο με αυτά τα μονοθέσια. Οι απαιτήσεις ψύξης είναι τόσο ψηλότερες σε σχέση με ό,τι έχουμε δει με τους V8 και τα συστήματα πολύ πιο πολύπλοκα, οπότε το να πετύχεις μια καλή ισορροπία είναι αρκετά δύσκολο. Δεν έχεις απλά να βάλεις τα υγρά να ψύχονται κατάλληλα, πρέπει επιπλέον να έχεις την κατάλληλη ποσότητα ψύξης από τον αέρα, ώστε να σιγουρευτείς ότι τίποτα απ' όσα βρίσκονται κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα δεν υπερθερμαίνονται. Είναι αρκετά δύσκολο κι έχουμε καταβάλει μεγάλη προσπάθεια στις λεπτομέρειες γύρω από τον κινητήρα και προσπαθούμε να προσέχουμε τα εξαρτήματα. Ήταν μέρος του σχεδιασμού να δώσουμε λίγο περισσότερο χώρο (σ.σ. χρονικά) στον εαυτό μας γι' αυτό, επειδή γνωρίζαμε ότι δεν θα υπήρχε τόσο πολύς χρόνος να ετοιμαστούμε για τον πρώτο αγώνα. Μια μεγάλη αλλαγή στην ψύξη είναι δύσκολο ζήτημα για τον πρώτο αγώνα. Είναι καλύτερο να έχουμε μεγαλύτερα περιθώρια."

Αν τελικά η Lotus καταφέρει να λειτουργήσει καλύτερα από τις υπόλοιπες ομάδες με κινητήρα Renault, τότε ίσως αποδειχθεί ότι η "υπομονή" που έκανε στην αρχή ήταν η πιο σωστή στρατηγική. Το πιο ενδιαφέρον είναι να δούμε το κατά πόσο τα προβλήματα που έχουν παρατηρηθεί οφείλονται στον τρόπο ενσωμάτωσης του κινητήρα στη λειτουργία των μονοθεσίων ή σε προβλήματα του ίδιου του κινητήρα. Υπό αυτή την οπτική, η Renault περιμένει με αγωνία την... επιτυχία της Lotus, ώστε να μπορεί πλέον να αντιστρέψει κάποιες από τις κατηγορίες που εκτοξεύουν οι ομάδες της. Εάν, βέβαια, τα προβλήματα παραμείνουν σε όλους, τότε ο... τίτλος "πρώτοι ανάμεσα στις ομάδες με Renault" δεν θα έχει και μεγάλη σημασία...

Η ίδια η Renault, πάντως, μίλησε ανοιχτά για τα προβλήματα που έχουν παρατηρηθεί, ενώ ο Christian Horner έδωσε τη δική του εκτίμηση για τα αίτια των προβλημάτων. Θα αλλάξε, άραγε, στάση η Renault αν οι κινητήρες της φανούν αξιόπιστοι στα μονοθέσια της Lotus;

Πάντως, ο N.Chester τονίζει ότι το μεγαλύτερο μέρος των προβλημάτων που εμφανίζονται με τους κινητήρες είναι στο κομμάτι του λογισμικού και όχι σε δομικά θέματα, συνεπώς είναι κάτι που αντιμετωπίζεται σχετικά εύκολα στην πορεία.

Πηγη: F1Grip.gr 
Slide 1544932482478972252

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item