greekrenaultnews
Φόρτωση...

Παραδέχθηκε το λάθος ο Newey

Μπορεί το φταίξιμο να έχει πέσει έως τώρα πάνω στη Renault όμως δεν ευθύνεται μόνο η γαλλική μονάδα ισχύος για τα προβλήματα που αντιμετώπι...

Μπορεί το φταίξιμο να έχει πέσει έως τώρα πάνω στη Renault όμως δεν ευθύνεται μόνο η γαλλική μονάδα ισχύος για τα προβλήματα που αντιμετώπισε η Red Bull Racing στις δοκιμές εξέλιξης της Jerez.

Οι πρωταθλητές κατάφεραν να καλύψουν μόλις 21 γύρους σε 4 ημέρες με τη νέα RB10. Σίγουρα υπήρχαν (και ενδεχομένως να υπάρχουν ακόμα) θέματα και με τον EnergyF1 της Renault, αυτό μαρτυρούν τα προβλήματα που αντιμετώπισαν και οι Caterham/Scuderia Toro Rosso. Όμως στην περίπτωση της RB10, αρνητικός παράγοντας είναι και η χωροθέτηση που έχει κάνει ο Adrien Newey στο πίσω της μέρος.

Ο επικεφαλής τεχνικός της αυστριακής ομάδας, μίλησε στο βρετανικό Autosport όπου επιβεβαίωσε πως το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετώπισαν στο ισπανικό σιρκουί, ήταν η υπερθέρμανση από τις εξατμίσεις, που προκαλούσε φωτιά στο μονοθέσιο!

«Αυτό που μας σταμάτησε στη Jerez, τουλάχιστον αυτό για το οποίο ευθυνόμασταν εμείς και όχι η Renault, ήταν πως τα μέρη του μονοθεσίου που βρίσκονται κοντά στις εξατμίσεις, έπιαναν φωτιά. Είναι ένα πρόβλημα που ελπίζουμε να έχουμε λύσει ενόψει των δοκιμών στο Μπαχρέιν. Προκλήθηκε από την έλλειψη χρόνου. Είναι κάτι που θα μπορούσαμε να είχαμε εντοπίσει ακόμα και στα τεστ στο δυναμόμετρο, αν είχαμε καταφέρει να ολοκληρώσουμε το μονοθέσιο μας νωρίτερα. Όμως ούτε η Renault είχε αρκετό χρόνο δοκιμών στο δυναμόμετρο, ούτε εμείς με την κατασκευή του μονοθεσίου. Αν είχαμε δύο εβδομάδες περιθώριο, αυτά τα θέματα θα είχαν εμφανιστεί και λυθεί μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Δυστυχώς όμως, εμφανίστηκαν δημοσίως», παραδέχθηκε ο Newey.

Από τη Jerez μέχρι τώρα, λίγο πριν τα μονοθέσια πατήσουν ξανά γκάζι, αυτή τη φορά στο Μπαχρέιν, οι ομάδες έκαναν αγώνα δρόμου για να λύσουν τα κακώς κείμενα. Ειδικά η Red Bull ενώ παράλληλο δρόμο ακολουθούσε και η Renault. Είπαμε, παρά την παραδοχή του Newey, τα προβλήματα με το software αλλά και το hardware της γαλλικής μονάδας ισχύος δεν ήταν αμελητέα.

Ήταν χαρακτηριστικό πως στη συνέντευξη του που περιλαμβανόταν στο press kit της RBR κατά την παρουσίαση της RB10, ο Newey έκανε λόγο για τις ακραίες απαιτήσεις του υπέρ-τροφοδοτούμενου V6 1.6lt κινητήρα της Renault στον τομέα της ψύξης. Προβλήματα που φοβόταν, εξέφρασε και εμφανίστηκαν από πολύ νωρίς. Ίσως είχε αντιληφθεί εξ αρχής, πως… το είχε παρακάνει.

«Είχαμε επιθετική στρατηγική στη χωροθέτηση του πίσω μέρους του μονοθεσίου. Έπρεπε όμως να πάρουμε κάποια ρίσκα, αναζητώντας το καλύτερο δυνατό πακέτο, που θα μείωνε τις αεροδυναμικές απώλειες από τις αυξημένες απαιτήσεις ψύξης. Είναι λοιπόν πρόκληση του να τα… χωρέσουμε όλα. Ειδικά η περιοχή των ψυγείων, είναι σχεδόν διπλάσια από πέρυσι με τον V8, καθώς χρειαζόμαστε να ψυχθεί ο αέρας τροφοδοσίας από τον υπέρ-τροφοδότη αλλά να έχουμε και επιπλέον δυνατότητες ψύξης για τα ηλεκτρικά μέρη, τις μπαταρίες, την ηλεκτρογεννήτρια κτλ. Το να συμπτύξεις όλα αυτά, χωρίς να χάσεις σημαντικά στον τομέα της αεροδυναμικής, είναι πρόκληση», σχολίασε ο Newey.

[Πηγή:msfree.gr]

Slide 1774766680526309610

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item