greekrenaultnews
Φόρτωση...

Test Drive - Renault Captur: Νέα, μοντέρνα ιδέα στα light SUV

Design, πρακτικότητα και τις αρετές ενός light SUV συνδυάζει η νέα πρόταση της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Μπορεί να αντλεί σχεδιαστι...

Design, πρακτικότητα και τις αρετές ενός light SUV συνδυάζει η νέα πρόταση της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Μπορεί να αντλεί σχεδιαστικές ιδέες από το νέο Clio, αλλά γενικά σαν εικόνα το Captur είναι πολύ φρέσκο. Δεν είναι μόνο η διχρωμία του αμαξώματος, αλλά οι πολλές λεπτομέρειες στο καπό, τη μάσκα, την οροφή, στο πλαϊνό μέρος, που τονίζουν την όλη εικόνα.

Το πιο συμβατικό σχεδιαστικά μέρος στο Γαλλικό αυτοκίνητο θα λέγαμε ότι είναι το πίσω μέρος. Στο εσωτερικό κυριαρχεί η μεγάλη οθόνη touch screen ενώ ο πίνακας οργάνων θυμίζει το Clio.

Όμως η μεγάλη έκπληξη έρχεται από τη μεριά του συνοδηγού και από τη συρόμενο χώρο μικροαντικειμένων που η Renault το ονομάζει easy box χωρητικότητας 11 λίτρων. Δεν θυμόμαστε να έχουμε δει μεγαλύτερο «ντουλαπάκι» συνοδηγού σε κανάνα άλλο αυτοκίνητο…

Με τι κινείται όμως το πορτοκαλί με τη μαύρη οροφή Captur της φωτογραφίας;

Βενζινοκινητήρας στα 1.200 κ.εκ. απόδοσης 120 ίππων( ροπή 190 Νm) με αυτόματο 6αρι κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη (ΕDC) είναι η μονάδα ενέργειας. Ως γαλλική κατασκευή το Captur, συνεχίζει με τον καλύτερο τρόπο την παράδοση της οδικής συμπεριφοράς. Παρά την απόσταση από το έδαφος είναι σταθερό, οι κλίσεις στις στροφές είναι ανεπαίσθητες για επιβάτες ενώ το σύστημα διεύθυνσης το θεωρούμε ιδιαίτερα ελαφρύ.

Το κιβώτιο διαθέτει δύο λειτουργίες κλασσικό αυτόματο με τις ταχύτητες να αλλάζουν μόνες του καθώς και σειριακό.

Είναι ίσως από τα λίγα αυτόματα κιβώτιο με τις αλλαγές να γίνονται με τον σωστό τρόπο. Το κατέβασμα να γίνεται προς τα μπροστά (προς το ταμπλό) και το ανέβασμα προς τα πίσω, προς τα καθίσματα δηλαδή, όπως είναι και στα αγωνιστικά. Και φυσικά η επιλογή αυτή μόνο τυχαία δεν έγινε.

Ο κινητήρα είναι γραμμικός ενώ εάν θέλεις να κινηθείς κάπως πιο γρήγορα το κιβώτιο παρουσιάζει μια υστέρηση που είναι για την προστασία των μηχανικών μερών.

Όμως ψυχραιμία καθώς το Captur δεν προορίζεται για αγώνες.

Προορίζεται για να ταξιδεύεις με ασφάλεια, άνεση και στυλ προσφέροντας και μια πλήρη φωτεινότητα στο εσωτερικό ώστε οι εκλεκτοί επιβάτες να απολαμβάνουν τα χρώματα της φύσης..

Στο θέμα της κατανάλωσης το κομπιούτερ ταξιδιού έδειξε 9.3 λίτρα/100 χλμ.

Για τους φίλους των επιδόσεων να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 192 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 10.9 δευτ. με τις εκπομπές ρύπων να βρίσκονται στα 125 γρμ./χλμ.

Αντί για συμπεράσματος θα καταλήγαμε στο εξής. Το Captur μόνο εάν το οδηγήσεις καταλαβαίνεις πόσο ευχάριστο είναι στο δρόμο, ενώ η αυξημένη απόσταση από το έδαφος θα σου επιτρέψει να κινηθείς ακόμα πιο πέρα από ένα συμβατικό όχημα.

Η τιμή για την έκδοση 1.2 EDC ξεκινούν από τα 17.490 ευρώ με απόσυρση.

[Πηγή/Photos:motori.gr]


Slide 7928533942617741924

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item