greekrenaultnews
Φόρτωση...

Renault - Drive The Change No2

Η Renault επιτυγχάνει τον στόχο των ταμειακών ροών της και είναι έτοιμη να επιταχύνει το σχέδιο ανάπτυξης της. Η Renault ξεπέρασε το ...

Η Renault επιτυγχάνει τον στόχο των ταμειακών ροών της και είναι έτοιμη να επιταχύνει το σχέδιο ανάπτυξης της.


  • Η Renault ξεπέρασε το στόχο του 2011-2013 έχοντας € 2,5 δισ. σωρευτικές ελεύθερες ταμειακές ροές.
  • Ο Όμιλος έχει θέσει νέους φιλόδοξους αλλά ρεαλιστικούς στόχους που πρέπει να επιτευχθούν μέχρι το τέλος του σχεδίου "Drive the Change " για να μετρηθούν το 2017 :
  • Δημιουργία 50 δισ. ευρώ σε ενοποιημένο κύκλο εργασιών
  • Επίτευξη ενός λειτουργικού περιθωρίου μεγαλύτερο από 5% του κύκλου εργασιών , με θετικές ταμειακές ροές κάθε χρόνο.


"Η στρατηγική μας στο πρώτο μέρος του σχεδίου Drive the Change έχει αποφέρει αποτελέσματα . Χάρη σε αυτά τα επιτεύγματα, ο όμιλος Renault είναι καλά προετοιμασμένος για την εγκατάσταση δεύτερου φιλόδοξου , αλλά και ρεαλιστικού σχεδίου " , δήλωσε ο Carlos Ghosn , Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Renault.

Επιτεύγματα 2011 - 2013 

Η επιτυχία των νέων μοντέλων της Renault και της Dacia

Η ανανέωση της γκάμας μοντέλων της Renault με ένα καλό ξεκίνημα : Το Νέο Clio είναι το νούμερο 1 στη Γαλλία και το νούμερο 3 στην Ευρώπη . Το Captur είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις cross-over στη Γαλλία και ηγέτης της κατηγορίας στην Ευρώπη . Η πρωτοποριακή έρευνα στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών , η Renault παρέδωσε την δέσμευσή της στο λανσάρισμα μιας ολοκληρωμένης γκάμας ηλεκτρικών οχημάτων.

Μια πιο ισορροπημένη γεωγραφική κάλυψη

Ο Όμιλος Renault αύξησε το μερίδιο αγοράς της εκτός Ευρώπης. Ο συνδυασμός των μη ευρωπαϊκών πωλήσεων αυξήθηκε από 38% το 2010 σε 50% το 2013. Βραζιλία και Ρωσία έγιναν αντίστοιχα η δεύτερη και η τρίτη μεγαλύτερη αγορα για την εταιρεία. Με επικεφαλής το Duster, το όχημα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της εταιρείας το 2013, υπήρξε η κινητήρια δύναμη πίσω από την ισχυρή ανάπτυξη στις αναδυόμενες αγορές.

Σχέδια δράσης 2014 - 2016

Μια παρατεταμένη ανανέωση και επέκταση της γκάμας προϊόντος

  • Ο Όμιλος Renault πρόκειται να επιταχύνει την ανανέωση και την επέκταση των προϊόντων της γκάμας της που αρχίζει το φθινόπωρο του 2014 με το λανσάρισμα των ολοκαίνουργιων Twingo και Trafic van. Μετά από αυτά θα έρθουν οι διάδοχοι των Espace , Megane , Scenic και ένα νέο κατηγορίας D sedan. 3 εκατομμύρια μοντελα θα κατασκευαστουν στην πλατφόρμα CMFC-D.
  • Ταυτόχρονα , ο όμιλος πρόκειται να επεκτείνει την κάλυψη της αγοράς με μια πλήρης γκάμα cross-over οχημάτων, και ένα όχημα κατηγορίας Α, σχεδιασμένα για την Ινδία και τη Νότια Αμερική, καθώς και ένα νέο όχημα pick- up για τις αναδυόμενες αγορές .


Διεθνής επέκταση και η ανανέωση της ανάπτυξης στην Ευρώπη

  • Μετά την επιτυχημένη πρώτη φάση , ο όμιλος στοχεύει στην κατάκτηση μεριδίων αγοράς άνω του 8% στη Βραζιλία και τη Ρωσία και 5% στην Ινδία .
  • Η Κίνα θα καταστεί η κορυφαία προτεραιότητα για τα επόμενα χρόνια με την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου στη περιοχή Wuhan με αρχική δυναμικότητα 150.000 μονάδων, σχεδιασμένο να παράγει οχήματα κατηγορίας C και D cross - overs.
  • Στην Ευρώπη , η Renault έχει ως στόχο την ανακατάληψη της δεύτερης θέσης μεταξύ των εμπορικών σημάτων μαζικής παραγωγής με μια ανανεωμένη γκάμα με νέες τεχνολογιες, οχήματα φιλικά προς το χρήστη και περιβαλλοντικά υπεύθυνα. Την ίδια στιγμή , η μάρκα Dacia θα διατηρήσει την αδιαμφισβήτητη ηγετική της θέση στην κατηγορία της.


Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας

  • Ο Όμιλος Renault θα απολαύσει τα οφέλη κλίμακας και βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας, ως αποτέλεσμα της συμμαχίας σε πλατφόρμες κοινής χρήσης(CMF) κατά την οποία θα βασίζεται περισσότερο από το 80% των μελλοντικών οχημάτων της. Τυποποιημένες ενότητες θα αντιπροσωπεύουν τα δύο τρίτα της αξίας των μελλοντικών οχημάτων , από το ένα τρίτο σήμερα.
  • Τα μέρη και τα εξαρτήματα ανά χωρά συναρμολογησης θα αυξηθούν έτσι ώστε να γίνει καλύτερη χρήση της παγκόσμιας παραγωγής της εταιρείας και η συγκράτηση του κόστους.
  • Κατά τη διάρκεια της περιόδου , ​​η εταιρεία θα επωφεληθεί επίσης από τις επιπτώσεις των σχεδίων της ανταγωνιστικότητας που υπογράφηκαν σε Γαλλία και Ισπανία , καθώς και τα οχήματα κατασκευής για τους εταίρους.
  • Με την ολοκλήρωση του προγράμματος , ο Όμιλος θα φτάσει σε ένα ποσοστό χρησιμοποίησης του παραγωγικού δυναμικού της κατά 100% στην Ευρώπη.


Συνέργειες Συμμαχίας
Η αύξηση των συνεργιών από τη Συμμαχία θα συμβάλει στη βελτίωση της κερδοφορίας της Renault . Τα κοινά πρότζεκτ,η κατασκευή η αλυσίδα εφοδιασμού, καθώς και οι ανθρώπινοι πόροι θα δημιουργήσουν €4,3 δισ. στο τέλος του 2016.

Συγκράτηση του κόστους
Η στρατηγική του επιμερισμού του κόστους σε ολόκληρη τη Συμμαχία και με τους εταίρους , θα επιτρέψει στη Renault να διατηρήσει ένα υψηλό επίπεδο ανάντη ανάπτυξης , ενώ η διατήρηση της αναλογίας Ε&Α , καθώς και των επενδύσεων κάτω από το 9% του κύκλου εργασιών του ομίλου.



Slide 1439122664805671210

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item