greekrenaultnews
Φόρτωση...

Renault-Nissan επιλέγουν την DigitasLBi

Οι Renault και Nissan ανέθεσαν στην DigitasLBi τον χειρισμό των ψηφιακών μέσων όλων των αυτοκινήτων τους, συμπεριλαμβανομένων των Renault...

Οι Renault και Nissan ανέθεσαν στην DigitasLBi τον χειρισμό των ψηφιακών μέσων όλων των αυτοκινήτων τους, συμπεριλαμβανομένων των Renault, Nissan, Infiniti, Renault Samsung Motors, Dacia, Datsun και Venucia.

Είναι η πρώτη φορά που οι δύο εταιρείες προχωρούν σε από κοινού ανάθεση, η οποία αφορά στο επαναλανσάρισμα των ιστοσελίδων και των πλατφόρμων mobile των προαναφερόμενων μαρκών σε όλες τις αγορές για τα επόμενα τρία χρόνια, με έδρα το Λονδίνο και το Παρίσι. Η αξία του λογαριασμού εκτιμάται στα 48 εκατ. ευρώ. Εκπρόσωπος της Renault ανέφερε: «Κύριος στόχος είναι η ενίσχυση όλων των δραστηριοτήτων των νέων, παλιών οχημάτων και των υπηρεσιών, και η τοποθέτηση της συμμαχίας ως παγκόσμιας ηγέτιδας στην εξυπηρέτηση πελατών». Η συμμαχία των δύο εταιρειών αποσκοπεί στον συνδυασμό της παραγωγικής γραμμής, των εργασιών έρευνας και ανάπτυξης, για την εξοικονόμηση τουλάχιστον 4,3 δισ. ευρώ έως το 2016. Τα παγκόσμια media της συμμαχίας χειρίζεται η OMD.

Πηγή:marketingweek.gr

Slide 1106513467671173713

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item

Renault News

Ενημερωθειτε μεσω Email

Τυχαια Αρθρα

Flickr Photos