greekrenaultnews
Φόρτωση...

Η Renault μιλάει ανοιχτά για τα προβλήματα, τις λύσεις και τα επόμενα βήματα

Η Renault Sport παραδέχτηκε, μέσω του αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου της, Rob White, ότι η εξέλιξη του V6 κινητήρα δεν βρίσκεται στο ση...


Η Renault Sport παραδέχτηκε, μέσω του αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου της, Rob White, ότι η εξέλιξη του V6 κινητήρα δεν βρίσκεται στο σημείο που θα ήθελε η εταιρεία.

"Δεν βρισκόμαστε εντός χρονοδιαγράμματος, αλλά κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση - τα χιλιόμετρα που τρέξαμε είναι πολύτιμα. Η πρόκληση είναι να βελτιώσουμε το ρυθμό της εξέλιξης, γιατί η απόσταση σε σχέση με το που θα θέλαμε να βρισκόμαστε σε αυτή τη φάση παραμένει σημαντική. Είμαστε μερικές εβδομάδες πιο πίσω από εκεί που θα θέλαμε και αναγνωρίζουμε ότι θα χρειαστεί χρόνος για να ξεκλειδώσουμε ολόκληρη την απόδοση των μονάδων ισχύος"

"Εργαζόμαστε σκληρά και είμαστε αποφασισμένοι να επιτύχουμε. Διατηρούμε την αυτοπεποίθηση σχετικά με τη μονάδα ισχύος και τα υποσυστήματά της, απλά δεν έχουμε φτάσει το επίπεδο της λειτουργίας και απόδοσης που θα θέλαμε. Η ανωριμότητα της μονάδας, σε συνδυασμό με το χρόνο που χάθηκε, σημαίνουν ότι και οι εργασίες προετοιμασίας του σασί έχουν επίσης μείνει πίσω, και από αυτή την άποψη πρέπει να επιδιώξουμε την επιτάχυνση της εξέλιξης."

Παρόλα αυτά ο White επισήμανε και την πρόοδο που σημειώθηκε.

"Κάναμε μια σειρά από αλλαγές στις προδιαγραφές του συσσωρευτή ενέργειας (μπαταρία), συμπεριλαμβανομένων των χρησιμοποιούμενων υλικών, που απαιτούσαν συντονισμό σε θέματα μηχανολογικά, προμηθειών, συναρμολόγησης και μεταφορών."

"Επίσης εισαγάγαμε δύο επίπεδα αναβαθμίσεων λογισμικού των συστημάτων ελέγχου. Η πρώτη ήταν αυτό που κανονικά θα ήταν ένα καλό σημείο εκκίνησης στη Jerez. Εξάλειψε κάποια μικροπροβλήματα και μας επέτρεψε να κάνουμε αλλαγές στη χαρτογράφηση και στο καλιμπράρισμα, που με τη σειρά τους μας έδωσαν τη δυνατότητα στα μονοθέσια να λειτουργούν πιο σταθερά."

"Η δεύτερη φάση αλλαγών του λογισμικού διεύρυνε τη λειτουργικότητα και επέτρεψε την καλύτερη διαχείριση των συστημάτων ελέγχου, με αποτέλεσμα τη βελτίωση των επιδόσεων και της οδηγησιμότητας, καθώς και στην πιο αρμονική ενσωμάτωσης των υποσυστημάτων της μονάδας ισχύος."

"Οι αλλαγές βελτίωσαν τη συμπεριφορά των μονάδων ισχύος στα μονοθέσια. Καταφέραμε να εξομαλύνουμε κάποια σημαντικά προβλήματα και έτσι οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν σημαντική εμπειρία από τη λειτουργία του μονοθεσίου ως σύνολο. Παρόλο που δεν είμαστε στο επίπεδο που θα θέλαμε, έχουμε μια πιο σταθερή βάση για να δουλέψουμε προς τη σωστή πορεία."

Βέβαια με τη προθεσμία για το ομολογκάρισμα των κινητήρων να πλησιάζει, η πίεση στο εργοστάσιο είναι τεράστια.

"Η ομάδα στο Viry δουλεύει μέρα και νύχτα για να λύσει τα προβλήματα. Έχουμε πλέον και μια λίστα θεμάτων που προέκυψαν σε αυτό το test για να αντιμετωπίσουμε. Πρέπει βέβαια να μπουν προτεραιότητες και να τακτοποιήσουμε πρώτα τα πιο σημαντικά από αυτά, αλλά θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί στις επόμενες δοκιμές και θα συνεχίσουμε να μαθαίνουμε σχετικά με τη μονάδα ισχύος καθώς θα προετοιμαζόμαστε για τη Μελβούρνη."

Πηγή: F1Grip.gr
Slide 6189181428489285824

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item