greekrenaultnews
Φόρτωση...

GP Αυστραλίας: Αποτελέσματα/Βαθμολογίες

Μία εύκολη νίκη, όπως εξελίχθηκε τελικά, πήρε ο Nico Rosberg στο Grand Prix Αυστραλίας. Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς επιβεβαιώθηκε η διαφαι...

Μία εύκολη νίκη, όπως εξελίχθηκε τελικά, πήρε ο Nico Rosberg στο Grand Prix Αυστραλίας. Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς επιβεβαιώθηκε η διαφαινόμενη ανωτερότητα της Mercedes και ο Γερμανός κέρδισε με χαρακτηριστική άνεση. Οι Άγγλοι χρησιμοποιούν την έκφραση «βόλτα στο πάρκο» για κάτι που γίνεται εύκολα και απροβλημάτιστα και αυτό ακριβώς έκανε ο Rosberg στο Albert Park. Ιδανικό ντεμπούτο με τη Red Bull έκανε ο Daniel Ricciardo. Ο Αυστραλός μπροστά στους συμπατριώτες του πήρε τη 2η θέση και κράτησε ζωντανούς τους «ταύρους», διαψεύδοντας τους φόβους για τη χαμηλή τους ανταγωνιστικότητα. Ακόμα πιο… ιδανικό ντεμπούτο έκανε ο Kevin Magnussen με τη McLaren, ο οποίος στον πρώτο του αγώνα στη Formula 1 πήρε την 3η θέση και ανέβηκε στο βάθρο. Ακολούθησαν οι Jenson Button, Fernando Alonso, Valtteri Bottas, Nico Hulkenberg, Kimi Raikkonen, Jean-Eric Vergne και Daniil Kvyat. Εγκατέλειψαν οι Hamilton και Vettel, συνολικά 15 μονοθέσια ολοκλήρωσαν τον αγώνα.

Εκκίνηση

Η εκκίνηση του αγώνα στο Albert Park μόνο απροβλημάτιστη δεν ήταν καθώς χρειάστηκε να γίνουν δύο γύροι σχηματισμού, όταν η Marussia του Bianchi έσβησε ενώ βρισκόταν πάνω στο grid. Πιο πριν είχε σβήσει η άλλη Marussia του Chiltonκαι ο Βρετανός ξεκίνησε από το pit lane, μαζί με τον Romain Grosjean. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Lewis Hamilton ξεκίνησε πολύ άσχημα και είδε τους Ricciardo και Rosberg να τον προσπερνούν. Ο Rosberg μάλιστα πέρασε και τον Αυστραλό της Red Bull και τέθηκε επικεφαλής του αγώνα.

Πιο πίσω ο Nico Hulkenberg έκανε εξαιρετική εκκίνηση και βρέθηκε στην 4η θέση, περνώντας τους Alonso και Magnussen, αλλά ο οδηγός της McLaren αντεπιτέθηκε άμεσα και ξαναβρέθηκε 4ος. Ο Kamui Kobayashi έχασε το φρενάρισμα και έπεσε πάνω στον Felipe Massa, κάτι που έστειλε και τους δύο εκτός αγώνα από την πρώτη στροφή.



Εκτός δύο πρωταθλητές

Οι πρώτοι γύροι ήταν χαοτικοί, με τις θέσεις να αλλάζουν διαρκώς. Χαρακτηρίστηκαν όμως από δύο πολύ σημαντικές εγκαταλείψεις. Πρώτα ο Lewis Hamilton μπήκε στα pit και εγκατέλειψε και ύστερα ο Sebastian Vettel έκανε το ίδιο, αμφότεροι με προβλήματα που αφορούσαν τους κινητήρες τους· στην πρώτη περίπτωση της Mercedes και στη δεύτερη της Renault.

Ο Nico Rosberg βέβαια εκμεταλλεύτηκε την κατάσταση για να διατηρήσει και να αυξήσει σταδιακά το προβάδισμά του στην πρώτη θέση, μπροστά από τον Daniel Ricciardo και τον Kevin Magnussen, με τους Hulkenberg και Alonso να ακολουθούν.

Ο Valtteri Bottas, που ξεκίνησε από τη 15η θέση, είχε πάρα πολύ γρήγορο ρυθμό στο ξεκίνημα και άρχισε να κερδίζει θέσεις, πραγματοποιώντας διαδοχικές προσπεράσεις. Ο Φινλανδός όμως ύστερα από μια μικρή επαφή με τον τοίχο είχε κλατάρισμα στο πίσω ελαστικό, το οποίο βγήκε από τη ζάντα και έμεινε στη μέση της πίστας. Αυτό προκάλεσε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας (SC) και όλοι έσπευσαν να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία για να μπουν στα pit.

Η πλειονότητα των οδηγών είχε ξεκινήσει τον αγώνα με τα μαλακά ελαστικά της Pirelli και διατήρησε αυτήν την επιλογή για την πρώτη αλλαγή. Όπως συμβαίνει συχνά σε τέτοιες περιπτώσεις, ο Jenson Button ήταν ο πιο κερδισμένος και μετά τα pit stop βρέθηκε στην 6η θέση, πίσω από τον Alonso. Έτσι, με την επανεκκίνηση ο Rosberg παρέμεινε πρώτος, μπροστά από τους Ricciardo, Magnussen, Hulkenberg, Alonso, Button, Verbne, Raikkonen, Kvyat και Sutil. Πολύ καλή εμφάνιση από τις δύο Toro Rosso.

Ο Nico Rosberg άρχισε να δείχνει τις πραγματικές δυνατότητες της Mercedes, ακολουθώντας σε αυτό το κομμάτι του αγώνα καταιγιστικό ρυθμό και αυξάνοντας σημαντικά τη διαφορά από τον Ricciardo γύρο με το γύρο. Πιο πίσω ο Hulkenberg είχε σχηματίσει πίσω του ένα μικρό τρενάκι με τους Alonso, Button, Vergne και Raikkonen να ακολουθούν ενώ εξαιρετικός ήταν ο ρυθμός και του Bottas ο οποίος συνέχιζε την ανάκαμψή του και είχε ήδη μπει στη 10άδα. Ο Φινλανδός της Williams μάλιστα άρχισε να πλησιάζει τον Raikkonen και να τον απειλεί.



Εγκαταλείψεις και pit stop

Οι εγκαταλείψεις συνεχίστηκαν, με τα μονοθέσια που είχαν κινητήρες Renault να έχουν τα περισσότερα προβλήματα. Ο Marcus Ericsson ήταν το επόμενο θύμα, που σταμάτησε στην άκρη λόγω πίεσης λαδιού ενώ λίγο αργότερα εγκατέλειψε και ο Pastor Maldonado.

Περίπου στα 2/3 του αγώνα ήρθε η ώρα για το επόμενο pit stop, με τους οδηγούς να μπαίνουν για να αλλάξουν τη μαλακή γόμα με τη μεσαία, με τους μηχανικούς να δίνουν τη δική τους παράσταση. Μετά το τέλος των pit stop η 3άδα της κορυφής δεν άλλαξε, με τον Rosberg πολύ μπροστά από τους Ricciardo και Magnussen. Πιο πίσω όμως ο Button κέρδισε μία θέση από τον Alonso και πέρασε 4ος, ενώ ο Ισπανός της Ferrari χρειάστηκε να δώσει μάχη για να διατηρήσει την 5η θέση από τον Nico Hulkenberg. Ακολουθούσαν οι Vergne, Bottas, Raikkonen και Kvyat.

Με τον Nico Rosberg να κάνει ήσυχος-ήσυχος τη βόλτα του στην 1η θέση, το ενδιαφέρον στράφηκε στη μάχη για τη δεύτερη θέση, ανάμεσα σε δύο νεαρούς αστέρες της F1. Ο Kevin Magnussen έφτασε πίσω από τον Daniel Ricciardo και άρχισε να τον πιέζει. Πίεση ένιωθε και ο Kimi Raikkonen στην 9η θέση από τον Daniil Kvyat. Ο Bottas όμως ήταν εκείνος που συνέχιζε να κερδίζει θέσεις. Ο Φινλανδός της Williams πρώτα «απαλλάχθηκε» από τον Jean-Eric Vergne και στη συνέχεια έβαλε στο στόχαστρο τον Nico Hulkenberg, τον οποίο πέρασε λίγο αργότερα.

Στους τελευταίους γύρους δεν είχαμε σοβαρές μεταβολές, πέρα από την προσπέραση του Raikkonen στον Vergne για την 8η θέση. Έτσι, ο Nico Rosberg είδε πρώτος την καρό σημαία, για 4η φορά στην καριέρα του, με τους Daniel Ricciardo και Kevin Magnussen να συμπληρώνουν το βάθρο. Ακολούθησαν οι Jenson Button, Fernando Alonso, Valtteri Bottas, Nico Hulkenberg, Kimi Raikkonen, Jean-Eric Vergne και Daniil Kvyat.

Ο πρώτος αγώνας του 2014 ολοκληρώθηκε και ήταν αρκετά ενδιαφέρων. Ήδη μια σειρά δυναμικότητας έχει αρχίσει να διαμορφώνεται και περιμένουμε τη συνέχεια για να βγάλουμε σαφέστερα συμπεράσματα. Επόμενος αγώνας είναι το GP Μαλαισίας σε 2 εβδομάδες, το 4ήμερο 28-30 Μαρτίου.



*Μετά το τέλος του αγώνα οι αγωνοδίκες διερεύνησαν την πιθανότητα ο Ricciardo να παραβίασε τον κανονισμό σχετικά με τη ροή καυσίμου.

*H Η απόφαση των αγωνοδικών ήταν να αποκλείσουν τον Ricciardo από το GP Αυστραλίας.






Πηγή/Photos

Toro Rosso 5197471016784739191

Δημοσίευση σχολίου Default Comments Disqus Comments

Αρχική σελίδα item